Het grote BeyondGaming Dating topic

Amai, dat is ook echt een eenzijdig idee over wat 'te zachtaardig' kan betekenen. Het kan dat ze een "Alpha Male" wou. Hoewel ik vooral mannen daar lyrisch over hoor doen, en niet zo vaak vrouwen.
Maar misschien vond ze gewoon dat hij te meegaand overkwam of te veel oplettend om haar niet voor het hoofd te stoten (en ik denk dat sommige mensen/mannen? dat probleem wel eens hebben met first dates: zich te meegaand opstellen waardoor ge eigenlijk te weinig van uw persoonlijkheid laat zien vanuit het idee dat ge zo geen mensen wegjaagt maar ge intrigeert mensen ook minder 🤷‍♀️ ). Dat kan ervoor zorgen dat er geen klik is als zij graag iemand wilt met een sterke mening of uitgesproken interesses.
Dat staat helemaal los van intimiderend overkomen of u laten gelden.
Klopt, mannen denken minder genuanceerd als vrouwen. Misschien nog een genetische erfenis uit de oertijd... Who knows. We horen 'te zachtaardig' en denken 'we hadden een opgepompte macho moeten zijn' en vice versa. Terwijl er zoveel grijstinten zijn tussen wit en zwart (of softie en macho).

Je wil geen macho, je wil wel iemand met een eigen mening die al eens durft tegengas te geven. Iemand die ook zijn zegje doet in het huishouden (komende week zou ik graag eens dit gerecht op tafel zien, komend weekend zou ik graag daar eens naartoe gaan, willen we daar iets gaan drinken?), iemand die past in uw harmonie. Iemand waarmee je op een gezonde manier in dialoog kan gaan. Voor mij is dat ook belangrijk, ik ben geen moeilijk mens, verre van, maar ik weet dat als iemand te braaf is, dat ik er met mijn zuiders temperament overloop. In mijn vorige relatie heb ik mij bijvoorbeeld vaak gestoord aan het feit dat er zelden input kwam voor het wekelijks boodschappenlijstje, nu apprecieer ik enorm dat mijn vriend wel aangeeft waarin hij zin heeft en zelf vlakaf zegt wat hij net niet wil, dat hij zelf voor variatie op de eettafel zorgt. Het zit hem vaak in klein dingen, niet in een uiterste hoek zoals de 'Alpha Male'.

Je wil geen macho, je wil wel iemand met een eigen mening die al eens durft tegengas te geven. Iemand die ook zijn zegje doet in het huishouden (komende week zou ik graag eens dit gerecht op tafel zien, komend weekend zou ik graag daar eens naartoe gaan, willen we daar iets gaan drinken?), iemand die past in uw harmonie. Iemand waarmee je op een gezonde manier in dialoog kan gaan. Voor mij is dat ook belangrijk, ik ben geen moeilijk mens, verre van, maar ik weet dat als iemand te braaf is, dat ik er met mijn zuiders temperament overloop. In mijn vorige relatie heb ik mij bijvoorbeeld vaak gestoord aan het feit dat er zelden input kwam voor het wekelijks boodschappenlijstje, nu apprecieer ik enorm dat mijn vriend wel aangeeft waarin hij zin heeft en zelf vlakaf zegt wat hij net niet wil, dat hij zelf voor variatie op de eettafel zorgt. Het zit hem vaak in klein dingen, niet in een uiterste hoek zoals de 'Alpha Male'.
100% dit

Niet zo heel straf. Er stond een liftster aan de kant, ik stopte om haar mee te nemen; ze spreekt me in 't Frans aan. Geen probleem, ze geeft me aan waar ze ongeveer moet zijn. Ik moet daar ongeveer langs. In de auto begint ze allemaal vreemde vragen te stellen, tot het me daagt dat het adres waar me had gevraagd naar toe te rijden een bordeel was. Die probeerde dus met te liften een eerste klant mee binnen te lokken (en deed daar best wat moeite voor).

Neen, dat is haar niet gelukt. :nono:
Ik heb haar aan de bar afgezet en ben doorgereden naar huis.
Dat ze op uw raam kwam tikken met een coupke champagne had toch een belletje moeten doen rinkelen é.

Het is wel grappig dat je "een man die zijn zegje doet in het huishouden" combineert met iets als "hij meer moet input geven over wat ik allemaal moet koken en wat hij niet lekker vindt". Kookt hij dan ook zelf en doet hij zelf ook boodschappen?
Dat staat toch nergens dat zij dat altijd moet klaarmaken voor hem?

Ik heb geen behoefte aan hulp qua boodschappen of variantie in maaltijden, op dat vlak geen probleem maar als hij me met een toon aanspreekt van ja ik wil tegen dat op tafel hebben dan mag hij het zelf klaarmaken.
We weten ondertussen hoe en wat maar in begrijp je volledig ivm eroverheen lopen.

Mijn man is zo'n type waar alles oké voor is, helemaal geen moeilijke persoon maar bij sommige zaken houdt hij voet bij stuk en dan mag ik op mijn hoofd staan, het boeit hem niet. Ik mag roepen en zeggen wat ik wil, hij draait zich om en gaat gewoon weg haha en dat vind ik op zich wel nice. Ontzettend sexy zelf.:shy:
Dat gaat dan niet om levensbelangrijke zaken ofzo hè, maar bvb zijn auto.:unsure:

Daar mag wel wat meer moeite inzitten. Welk sausje wil je erbij en mag dat met een bitterballetje zijn of liever een curryworstje. Je maakt natuurlijk die heerlijke lekkernij in een frietketel en niet in een hipster mini heteluchtoven.
En je praat als een vent ipv een of andere waco met zijn frietje met sausje, bitterballetje of curryworstje.

Het is wel grappig dat je "een man die zijn zegje doet in het huishouden" combineert met iets als "hij meer moet input geven over wat ik allemaal moet koken en wat hij niet lekker vindt". Kookt hij dan ook zelf en doet hij zelf ook boodschappen?
Zalig toch, vrouwen die input verwachten :)

Voor vanavond graag tonijn met risotto en daar mag een koele Chablis bij. Ah en graag opdienen in lingerie met jartellen (of jartelles, whatever). Kleur lingerie mag je zelf kiezen maar liefst zwart. Tot straks, ben om 19 u. thuis als er niks tussenkomt!

Voilà mijn aandeel in het huishouden ook weeral gedaan. Scoren!!! ;):)

Terug
Bovenaan