Ja nu heb je de aanzet gegeven, vertel u verhaalke maar!Niemand toevallig iets met lifsters meegemaakt?
Kan wel tof zijn naar het schijnt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja nu heb je de aanzet gegeven, vertel u verhaalke maar!Niemand toevallig iets met lifsters meegemaakt?
Wanneer kom jij eigenlijk met je spannende verhalen?Ja nu heb je de aanzet gegeven, vertel u verhaalke maar!
Geen spannende verhalen momenteelWanneer kom jij eigenlijk met je spannende verhalen?

Wacht maar tot we op ons onbewoond eiland zitten. Je zal een boekenreeks kunnen schrijven.Geen spannende verhalen momenteel![]()
D'r is niet veel anders te doen, ook nieWacht maar tot we op ons onbewoond eiland zitten. Je zal een boekenreeks kunnen schrijven.

Ma kem het mijne al verteldJa nu heb je de aanzet gegeven, vertel u verhaalke maar!

Wacht maar tot we op ons onbewoond eiland zitten. Je zal een boekenreeks kunnen schrijven.
Zo wil ik nog strijdend ten onder gaan. Lijkt me spannender dan in de zetel voor de tv.Kheb al wat ideetjes voor een horror inclusief jarretellen als moordwapen en cannibalisme
das omdat je te veel sport. Gewoon meer chips eten en uw broeken worden spannender dan Tha_nOn haar jarretellenZo wil ik nog strijdend ten onder gaan. Lijkt me spannender dan in de zetel voor de tv.
goch, ik denk dat niemand zit te wachten op een boekenreeks van een vrouw die gefrustreerd is omdat diegene waarmee ze op een onbewoond eiland zit niet in staat is haar te bevredigen.Wacht maar tot we op ons onbewoond eiland zitten. Je zal een boekenreeks kunnen schrijven.
Ik zat eigenlijk al te wachten op wat je uit je botten ging slaan.goch, ik denk dat niemand zit te wachten op een boekenreeks van een vrouw die gefrustreerd is omdat diegene waarmee ze op een onbewoond eiland zit niet in staat is haar te bevredigen.

Hoe kan ze dat nu als negatief ervaren?Volgens haar was ik te zachtaardig
Je kan zachtaardig zijn en voor uzelf opkomen, zonder een alfa macho te zijn.Dat is niet abnormaal hoor. Vrouwen willen wel vaker een "vent met ballen aan zen lijf" of met een wat hoger testosteron gehalte, eentje die voor andere mannen als intimiderend kan overkomen, eentje die zich enorm laat gelden overal waar die komt, die zijn vrouw op een fysieke manier verdedigt enz. Een alpha mannetje eh.
Amai, dat is ook echt een eenzijdig idee over wat 'te zachtaardig' kan betekenen. Het kan dat ze een "Alpha Male" wou. Hoewel ik vooral mannen daar lyrisch over hoor doen, en niet zo vaak vrouwen.Dat is niet abnormaal hoor. Vrouwen willen wel vaker een "vent met ballen aan zen lijf" of met een wat hoger testosteron gehalte, eentje die voor andere mannen als intimiderend kan overkomen, eentje die zich enorm laat gelden overal waar die komt, die zijn vrouw op een fysieke manier verdedigt enz. Een alpha mannetje eh.
). Dat kan ervoor zorgen dat er geen klik is als zij graag iemand wilt met een sterke mening of uitgesproken interesses.Niet zo heel straf. Er stond een liftster aan de kant, ik stopte om haar mee te nemen; ze spreekt me in 't Frans aan. Geen probleem, ze geeft me aan waar ze ongeveer moet zijn. Ik moet daar ongeveer langs. In de auto begint ze allemaal vreemde vragen te stellen, tot het me daagt dat het adres waar me had gevraagd naar toe te rijden een bordeel was. Die probeerde dus met te liften een eerste klant mee binnen te lokken (en deed daar best wat moeite voor).Niemand toevallig iets met lifsters meegemaakt?
28 nov een nieuwe date gehad, was eigenlijk zeer leuk. Babbel van 2 uurtjes.
Maar dan kwam weer de onzekerheid in mezelf op: eerder van “hoe was het?”, “zou ik ze nog horen?”, enz…
Wat ik vreesde, voelde het al wat aankomen erna: dat er geen klik was. Bij mij natuurlijk wel.
Ze beloofde wel om nog dingen te doen (cinema, enz..). Maar t’was dus eigenlijk een smoes, want niet meer gehoord en denk niet meer in het algemeen
Volgens haar was ik te zachtaardig
Fake Taxi ?Niet zo heel straf. Er stond een liftster aan de kant, ik stopte om haar mee te nemen; ze spreekt me in 't Frans aan. Geen probleem, ze geeft me aan waar ze ongeveer moet zijn. Ik moet daar ongeveer langs. In de auto begint ze allemaal vreemde vragen te stellen, tot het me daagt dat het adres waar me had gevraagd naar toe te rijden een bordeel was. Die probeerde dus met te liften een eerste klant mee binnen te lokken (en deed daar best wat moeite voor).
Neen, dat is haar niet gelukt.
Ik heb haar aan de bar afgezet en ben doorgereden naar huis.
Sprak ze je aan met "coucou chéri!"? Red flag dan hé.Niet zo heel straf. Er stond een liftster aan de kant, ik stopte om haar mee te nemen; ze spreekt me in 't Frans aan. Geen probleem, ze geeft me aan waar ze ongeveer moet zijn. Ik moet daar ongeveer langs. In de auto begint ze allemaal vreemde vragen te stellen, tot het me daagt dat het adres waar me had gevraagd naar toe te rijden een bordeel was. Die probeerde dus met te liften een eerste klant mee binnen te lokken (en deed daar best wat moeite voor).
Neen, dat is haar niet gelukt.
Ik heb haar aan de bar afgezet en ben doorgereden naar huis.