Het grote BeyondGaming Dating topic

In september relatie stopgezet na een jaar. Ze gaat naar NL voor twee jaar en we zien beiden geen manier om het verder te zetten door de afstand. Denk dat de verliefdheid ook al teveel over is en ook teveel ruzies en irritaties.

Twee maandjes geleden was ik een paar dagen alleen op reis in Kroatië, mijn maat was al vertrokken, en daar een Duitse vrouw leren kennen die tien jaar ouder is dan mij. Met haar wat gereisd en geamuseerd en ik zou haar nog eens bezoeken maar het zou ook voor niets serieus zijn. Heb nog eens Happn geïnstalleerd en misschien later Tinder. Weet zelf niet of ik iets serieus wil of gewoon een verzetje. Ik laat het zowat gebeuren.
/end

goch, ik denk dat niemand zit te wachten op een boekenreeks van een vrouw die gefrustreerd is omdat diegene waarmee ze op een onbewoond eiland zit niet in staat is haar te bevredigen.
Ik zat eigenlijk al te wachten op wat je uit je botten ging slaan.

Ik heb bewust voor boekenreeks gekozen omdat ik al dacht dat je iets ging zeggen van een kortverhaal.

28 nov een nieuwe date gehad, was eigenlijk zeer leuk. Babbel van 2 uurtjes.
Maar dan kwam weer de onzekerheid in mezelf op: eerder van “hoe was het?”, “zou ik ze nog horen?”, enz…

Wat ik vreesde, voelde het al wat aankomen erna: dat er geen klik was. Bij mij natuurlijk wel.
Ze beloofde wel om nog dingen te doen (cinema, enz..). Maar t’was dus eigenlijk een smoes, want niet meer gehoord en denk niet meer in het algemeen :(

Volgens haar was ik te zachtaardig

Dat is niet abnormaal hoor. Vrouwen willen wel vaker een "vent met ballen aan zen lijf" of met een wat hoger testosteron gehalte, eentje die voor andere mannen als intimiderend kan overkomen, eentje die zich enorm laat gelden overal waar die komt, die zijn vrouw op een fysieke manier verdedigt enz. Een alpha mannetje eh.
Je kan zachtaardig zijn en voor uzelf opkomen, zonder een alfa macho te zijn.

Dat is niet abnormaal hoor. Vrouwen willen wel vaker een "vent met ballen aan zen lijf" of met een wat hoger testosteron gehalte, eentje die voor andere mannen als intimiderend kan overkomen, eentje die zich enorm laat gelden overal waar die komt, die zijn vrouw op een fysieke manier verdedigt enz. Een alpha mannetje eh.
Amai, dat is ook echt een eenzijdig idee over wat 'te zachtaardig' kan betekenen. Het kan dat ze een "Alpha Male" wou. Hoewel ik vooral mannen daar lyrisch over hoor doen, en niet zo vaak vrouwen.
Maar misschien vond ze gewoon dat hij te meegaand overkwam of te veel oplettend om haar niet voor het hoofd te stoten (en ik denk dat sommige mensen/mannen? dat probleem wel eens hebben met first dates: zich te meegaand opstellen waardoor ge eigenlijk te weinig van uw persoonlijkheid laat zien vanuit het idee dat ge zo geen mensen wegjaagt maar ge intrigeert mensen ook minder 🤷‍♀️ ). Dat kan ervoor zorgen dat er geen klik is als zij graag iemand wilt met een sterke mening of uitgesproken interesses.
Dat staat helemaal los van intimiderend overkomen of u laten gelden.

Niemand toevallig iets met lifsters meegemaakt? :unsure:

Kan wel tof zijn naar het schijnt.
Niet zo heel straf. Er stond een liftster aan de kant, ik stopte om haar mee te nemen; ze spreekt me in 't Frans aan. Geen probleem, ze geeft me aan waar ze ongeveer moet zijn. Ik moet daar ongeveer langs. In de auto begint ze allemaal vreemde vragen te stellen, tot het me daagt dat het adres waar me had gevraagd naar toe te rijden een bordeel was. Die probeerde dus met te liften een eerste klant mee binnen te lokken (en deed daar best wat moeite voor).

Neen, dat is haar niet gelukt. :nono:
Ik heb haar aan de bar afgezet en ben doorgereden naar huis.

28 nov een nieuwe date gehad, was eigenlijk zeer leuk. Babbel van 2 uurtjes.
Maar dan kwam weer de onzekerheid in mezelf op: eerder van “hoe was het?”, “zou ik ze nog horen?”, enz…

Wat ik vreesde, voelde het al wat aankomen erna: dat er geen klik was. Bij mij natuurlijk wel.
Ze beloofde wel om nog dingen te doen (cinema, enz..). Maar t’was dus eigenlijk een smoes, want niet meer gehoord en denk niet meer in het algemeen :(

Volgens haar was ik te zachtaardig

Mss bedoelt ze net die onzekerheid maar wat ongelukkig uitgedrukt. Want dat is wel vaker een afknapper.

Het positieve is dat je daar wel aan kan werken.

Niet zo heel straf. Er stond een liftster aan de kant, ik stopte om haar mee te nemen; ze spreekt me in 't Frans aan. Geen probleem, ze geeft me aan waar ze ongeveer moet zijn. Ik moet daar ongeveer langs. In de auto begint ze allemaal vreemde vragen te stellen, tot het me daagt dat het adres waar me had gevraagd naar toe te rijden een bordeel was. Die probeerde dus met te liften een eerste klant mee binnen te lokken (en deed daar best wat moeite voor).

Fake Taxi ?

Sprak ze je aan met "coucou chéri!"? Red flag dan hé.

Terug
Bovenaan