Het grote BeyondGaming Dating topic

ik woon in een huurappartementje met 2 slaapkamers :headshake:

en mijn bed is eentje voor 1 persoon en kantelt een beetje als ik op de rand zit omdat degene die de plaatsing van de poten deed een achterlijk kieken is geweest.
Ik heb geen sofa en geen eetkamer, enkel een gamerchair en een bureau.

Als ik er ooit al in slaag om een vrouw binnen te lokken, gaat ze al gillend weer lopen als ze mijn interieur ziet :rofl:

The future is looking bright, my friends.

Van de mensen die ik ken (eind 20) die een eigen huis hebben gekocht (soms alleen), hebben toch het grootste deel een hoop geld (>75K of meer) van thuis uit meegekregen.

Alleen al om die reden valt er voor mij totaal niets te maken uit wie nu wel of niet een eigen huis/appartement heeft (of kan betalen).
Sowieso maakt het hebben van een eigen stek niet uit voor mij, maar ik ken er dan ook nog eens die "neerkijken" op anderen zonder eigen huis/app terwijl ze zelf hun huis bij wijze van spreken gekregen hebben :unsure:

ik woon in een huurappartementje met 2 slaapkamers :headshake:

en mijn bed is eentje voor 1 persoon en kantelt een beetje als ik op de rand zit omdat degene die de plaatsing van de poten deed een achterlijk kieken is geweest.
Ik heb geen sofa en geen eetkamer, enkel een gamerchair en een bureau.

Als ik er ooit al in slaag om een vrouw binnen te lokken, gaat ze al gillend weer lopen als ze mijn interieur ziet :rofl:

The future is looking bright, my friends.
Fuck haar toch? ( figuurlijk dan hè, letterlijk kan ook maar dat moet je effe op het moment zelf aanvoelen of het gepast is of niet)
Je hebt je charmes, gevoel van humor, je doorzettingsvermogen etc.
Wat jij gedaan hebt vraagt om veel moed want 80% zou gewoon in een huwelijk blijven zitten waar verder geen leven meer inzit. Het karakter van iemand zegt veel meer over het aantal kamers dat een (eventuele) eigendom heeft.

Als er zo'n dumb ass bimbow je appartementje binnenstapt en rare gezichten trekt dan mag je der gelijk weer droppen. Iemand die jou waard is zou voorstellen om er op termijn samen iets leuks van te maken en als ze enkel oog heeft voor een scheef bed dan is dat haar verlies.
Beetje begrip voor je situatie mag wel hè hou op hoor.

Moet echt toeval zijn mr zo goed als alle vrouwen die ik tegen kom hebben een eigen huis, meestal met tuin en gerenoveerd en al. Zitten ook verkoopsters en sociale assistentes bij. Om den duur begint ge u af te vragen wa ge verkeerd doet om dat bijlange niet te kunnen :unsure:
Amai, zelfs die arm schaapjes, straf.

Als er zo'n dumb ass bimbow je appartementje binnenstapt en rare gezichten trekt dan mag je der gelijk weer droppen.
Er is ook een grijze zone van mensen die quasi normaal zijn maar één klein compartiment in de hersenen... daar hangt het immospook. Na verloop van tijd komt er een beoordelingsmoment. Zie ook de variant 'ik verhuur mijn bovenverdieping'

Vrouwen apprecieren eerlijkheid niet?
Mensen op Tinder zoeken imo 1 (of meerdere) van deze 3:
  1. Fun, al dan niet seksueel
  2. Een relatie
  3. Bevestiging / ego boost
Voor #1 of #2 is uw bio niet interessant (want wie wil fun of een relatie met een downer). Bij #3 hebt ge misschien een beetje kans.

Dus tenzij ge dat tekstje op een duidelijke tongue in cheek manier kunt zetten: Neen, imo gaat ge daar niet mee scoren.

Mensen op Tinder zoeken imo 1 (of meerdere) van deze 3:
  1. Fun, al dan niet seksueel
  2. Een relatie
  3. Bevestiging / ego boost
Voor #1 of #2 is uw bio niet interessant (want wie wil fun of een relatie met een downer). Bij #3 hebt ge misschien een beetje kans.

Dus tenzij ge dat tekstje op een duidelijke tongue in cheek manier kunt zetten: Neen, imo gaat ge daar niet mee scoren.
Veel hangt ook af van hoe een ander persoon dat zinnetje interpreteert.
Moest ik dat bij een vrouwprofiel zien staan, zou ik toch wel chuckelen.
Beetje zelfspot, down to earth, straightforward.

I'm sad, lonely and horny.
Zou dat werken als bio?

Je bent m en op zoek naar v?

Je bio kan zijn:

If you swipe to the right
I'm the first in line
Honey, I'm still free
Take a chance on me

Vrouwen houden van ABBA, kan niet mankeren :)

Voor de durvers: je kan 'Honey' ook vervangen door 'horny' maar ik raad het niet aan :)

Ben je zo niet gewoon veel te hard aan het doordenken?

Probably. Maak me ook teveel zorgen over de toekomst — 'binnen 5/10 jaar ga ik geen huis meer kunnen kopen om een gezinnetje groot te brengen als het zo doorgaat' denkt mijn brein, gehuisvest in een persoon die nog niet eens een lief heeft.

Die zijn in veel gevallen gewoon zwaar gesponsord geweest door de ouders.
Dat weet ik natuurlijk niet van iedereen. Van diegenen van wie ik wél weet hoe de financiering zat, klopt het wel dat het overgrote deel gesponsord werd.

Andersom heb ik nooit het bezit van vastgoed als een graadmeter genomen om een date te beoordelen. Da's niet zo van: ah, je hebt een eigen huis en dat is al afbetaald. check'... Ik heb toen relaties gehad met vrouwen die heel klein woonden en vastzaten aan een hypotheek en anderen die op mega locaties woonden en dat kot cash hadden gekocht. Dat maakt toch allemaal niks uit. Waar ik eerder naar keek is hoe iemand woont qua sfeer in de woning... Welke vibe hangt er...

Die dates hadden over het algemeen hun huisvestiging op orde dus die vinden dat dan niet belangrijk hoe ik woonde. Vrouwen kijken echt wel naar je persoonlijkheid en (ok er zullen altijd uitzonderingen zijn) niet naar je bezit.
by process of elimination I have discovered my problem.. :help:

Van de mensen die ik ken (eind 20) die een eigen huis hebben gekocht (soms alleen), hebben toch het grootste deel een hoop geld (>75K of meer) van thuis uit meegekregen.

Alleen al om die reden valt er voor mij totaal niets te maken uit wie nu wel of niet een eigen huis/appartement heeft (of kan betalen).
Sowieso maakt het hebben van een eigen stek niet uit voor mij, maar ik ken er dan ook nog eens die "neerkijken" op anderen zonder eigen huis/app terwijl ze zelf hun huis bij wijze van spreken gekregen hebben :unsure:
Nee, klopt. Het gaat vooral over: wat wil je in de toekomst doen, en kan je daar beide aan bijdragen?

Amai, zelfs die arm schaapjes, straf.
Sst! Straks gaan we nog moeten toegeven dat verschillende jobs gemiddeld anders verloond worden... Dat kan niet hé.

Er is ook een grijze zone van mensen die quasi normaal zijn maar één klein compartiment in de hersenen... daar hangt het immospook. Na verloop van tijd komt er een beoordelingsmoment. Zie ook de variant 'ik verhuur mijn bovenverdieping'
ik interpreteerde 'bovenverdieping' eerst als 'hersenen':rofl:

Probably. Maak me ook teveel zorgen over de toekomst — 'binnen 5/10 jaar ga ik geen huis meer kunnen kopen om een gezinnetje groot te brengen als het zo doorgaat' denkt mijn brein, gehuisvest in een persoon die nog niet eens een lief heeft.
Je moet je doel verleggen of het realiseren. Wil je een huis dan moet dat je doel worden en kom je onderweg iemand tegen dan kan je nogal zien hoe het uitdraait. Wil je een relatie focus dan daarop en zit er verder niet mee in dat je (nog) geen huis hebt. Het is echt niet omdat je een appartement huurt dat vrouwen je niet zullen zien staan hoor.

Ik denk net dat vrouwen zich vooral aangetrokken voelen tot iemand die gebalanceerd in het leven staat, weet wat hij wilt en actie onderneemt om dat te bereiken.

Ik denk net dat vrouwen zich vooral aangetrokken voelen tot iemand die gebalanceerd in het leven staat, weet wat hij wilt en actie onderneemt om dat te bereiken.
Lees : Iemand die het al heeft of die het waarschijnlijk binnenkort zal hebben. Je omschrijving is letterlijk in de kern een high potential en eigenlijk een zeldzaamheid op zich. Hoe veel mensen ken jij die daar aan voldoen? Meeste mensen ondergaan het leven, gewoon met verschillende gradaties van geluk en met verschillende startbonussen.

Liefde is allemaal heel plezant enzo voor even, maar veel mensen kiezen bewust of onbewust voor (zelf)preservatie en inderdaad stabiliteit. Wat is de voornaamste factor van stabiliteit? Geld. Het is lelijk, maar het is de waarheid. Het is niet voor iedereen zo gelukkig, er zijn een paar lucky few die stressloos leven van dag tot dag. Maar heel vaak komt het neer op financieel geluk en heel veel liefdevolle relaties stranden ook door dat aspect. En veel relaties zijn uiteindelijk eerder gebaseerd op verstand in plaats van liefde. Vaak zullen 'verstandige' relaties langer duren waarschijnlijk. Een stuk minder fijn voor minstens één van de betrokken partijen maar bon...

Ik moet maar even rond mij kijken en ik zie verschillende mensen jaar na jaar meer stress krijgen omdat ze inderdaad misschien geen eigendom zullen kunnen kopen. Die hunkeren naar 'stabiliteit'. En velen van die mensen zullen dat ook als doel opstellen in hun (toekomstige) relatie. Je kan die vrees niet minimaliseren.

"Geld is geen factor!" / "Geld maakt niet gelukkig." / "Ware schoonheid zit vanbinnen." / ...

Ja, geld zou niet mogen uitmaken en we zouden allemaal moeten kunnen vallen voor een dik harig zwijn met een prachtige persoonlijkheid. Maar de koude harde waarheid is dat het doorgaans (de uitzondering bevestigt de regel) wél (veel) uitmaakt allemaal. En die clichés worden meestal ook uitgesproken door mensen die geen last hebben van dat euvel omdat ze zelf de 'weelde' al hebben. Het is een spel en er zijn bepaalde ongeschreven regels. Daar moet je wat rekening mee houden om er deftig door te fladderen.

Als Musk zijn focus had gelegd op World of Warcraft en zijn ouders waren niet al rijk dan zat die gewoon met zijn naturel kaal hoofd te vegeteren in zijn studio. Nu is die onbevattelijk rijk, kan gewoon nieuw haar kopen en hij cuckt Johnny fucking Depp in zijn eigen penthouse met Amber Heard. En zo zijn er veel voorbeelden doorheen alle gradaties van 'rijk'.

Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om tegen de wat minder fortuinlijke mensen in mijn omgeving te zeggen dat geld niet uitmaakt. Elke dag van hun leven worden zij er mee geconfronteerd dat het wél uitmaakt en daar kom ik dan vanaf mijn comfy positie zeggen dat het anders is. Je mag dromen, maar je moet ook wel enig realisme behouden. Anders ga je heel moeilijk je eigen positie kunnen verbeteren.

Geld was/is geen factor in mijn relatie, waarom niet? Toen we elkaar ontmoetten was het dikke liefde (want we vonden/vinden elkaar een belachelijk lekker beest én we vonden/vinden elkaar nog heel tof ook) en waren we in de financieel veilige omgeving van de universiteit enerzijds en het was duidelijk dat we beiden een veilig 'earning potential' hadden. We hebben het er dus zelfs nog nooit over moeten hebben. Het is nooit in mij opgekomen dat wij het financieel 'moeilijk' zouden hebben. We hebben intussen beiden veilige inkomsten en zouden elkaar kunnen onderhouden als het echt nodig zou zijn. Financiële setbacks, zoals die soms voor komen doorheen een leven, hebben we telkens samen gemakkelijk kunnen overbruggen. Ik kan mij niet inbeelden wat de immense druk op een relatie moet zijn als dat niet zo is. En als je ooit al zwarte sneeuw hebt gezien, wil je dat nooit meer tegenkomen denk ik.

Nu, dit behoeft geen extreem te zijn. Ik zeg niet dat elke persoon een golddigger is, verre van. Maar alles wordt wel zo duur dat steeds meer mensen moeilijk een mooi gevuld leven kunnen hebben zonder financieel gevaar te lopen. En meer geld en dus een gemakkelijker leven kan ech wel de doorslag geven voor heel vele mensen.

tl;dr : geld is wel degelijk een factor

Terug
Bovenaan