D
Deleted member 95
Guest
Tot daar ben ik mee.Wel, ik kan niet oordelen over de dynamiek tussen TooChé en de dierenarts die niet kan spellen dus beschouw het niet al te serieus. Aan de andere kant heb ik al dates gehad waar dat soort toespelingen best wel goed scoorden. Alles hangt af van hoe serieus / humoristisch / pikant / schattig / ... (vul in) de communicatiestijl tussen beiden verloopt...
Maar dit (hoe flauw ook, terzijde) is nog iets anders dan:Iets als: "van paarden ken ik niet zoveel maar die ruiterbroeken staan doorgaans wel heel goed bij vrouwelijke ruiters met erachter wat smileys / knipoogjes..." vind ik best wel kunnen hoor. Dat heet flirten en je zal meteen merken of ze ervoor openstaat of niet.
Dat is dan weer van het niveau Balthazar Boma, mijn gedacht.Waar jij je druk over maakt? Ik zou haar al lang gevraagd hebben of ze als amazone zo'n strakke broek en die hoge laarzen heeft... Om nog maar te zwijgen over het zweepje... Je moet er wel wat voor werken om op date 2 tussen het hooi te belanden![]()
Maar you do you. Ik heb al spijt dat ik mij gemoeid heb, Mr. Don Juan.

. Punten tijdens t bowlen lijken me toch absoluut bijzaak?