Het grote BeyondGaming Dating topic

Wel, ik kan niet oordelen over de dynamiek tussen TooChé en de dierenarts die niet kan spellen dus beschouw het niet al te serieus. Aan de andere kant heb ik al dates gehad waar dat soort toespelingen best wel goed scoorden. Alles hangt af van hoe serieus / humoristisch / pikant / schattig / ... (vul in) de communicatiestijl tussen beiden verloopt...
Tot daar ben ik mee.

Iets als: "van paarden ken ik niet zoveel maar die ruiterbroeken staan doorgaans wel heel goed bij vrouwelijke ruiters met erachter wat smileys / knipoogjes..." vind ik best wel kunnen hoor. Dat heet flirten en je zal meteen merken of ze ervoor openstaat of niet.
Maar dit (hoe flauw ook, terzijde) is nog iets anders dan:

Waar jij je druk over maakt? Ik zou haar al lang gevraagd hebben of ze als amazone zo'n strakke broek en die hoge laarzen heeft... Om nog maar te zwijgen over het zweepje... Je moet er wel wat voor werken om op date 2 tussen het hooi te belanden :)
Dat is dan weer van het niveau Balthazar Boma, mijn gedacht.
Maar you do you. Ik heb al spijt dat ik mij gemoeid heb, Mr. Don Juan.

Forest is een bos hè en wss bedoel je run Forrest run als in de film toch?
Jij mag alvast mee naar de slachtbank samen met de toekomstige date van Touché.
Shame on you!!:nono:
441422a.jpg

:unsure:

Ik zie het probleem of de flauwheid nu ook niet in in zo'n type berichten.
Ik ben ook geen tinder pro maar het draait er wel om om niet een van de zovelen te zijn en er uit te springen door zo'n opmerkingen.
Maar veel hangt idd af van het type persoon jij bent, je tegenspeler en hoe het gesprek loopt.
Eerlijk gezegd vond ik dat ook vrij flauw, omdat het gewoon mijn type opmerking/humor niet is. Daarom dat ik het ook zo schrijf, het klinkt soms een beetje als een les van Dr. Love ofzo (ja dit is dan flirten hé). Ik ga akkoord dat iedereen daarin anders is, en dat is ook gewoon deel van het aftasten natuurlijk.

Ik heb een tindermatch gehad die mij voor een foto van mijn torso vroeg omdat ik aan krachtsport deed, iemand anders zou dat misschien geweldig vinden, ik niet. En die match vond mij bijvoorbeeld te braaf. Anderzijds was ik ook weken aan het sturen met iemand, waar maar niets gebeurde ondanks verschillende dates, en toen ik eens gewoon reageerde met een light-versie van die opmerking hierboven was het meteen dat ze dat soort praat niet graag hoorde. Dat is ook op niets uitgedraaid omdat het op de duur mij gewoon leek dat ik wat aan het lijntje werd gehouden.

Bij mijn vrouw ging dat allemaal vrij moeiteloos omdat we redelijk gelijkaardig daarin zijn op dat vlak.

Bij mijn vrouw ging dat allemaal vrij moeiteloos omdat we redelijk gelijkaardig daarin zijn op dat vlak.
En daarmee zou alles gezegd moeten zijn.
De ene persoon is de andere niet.

Om er op lange termijn verder mee te gaan, is gewoon kwestie van een goeie match.
Waarom zou je je dan anders voor doen?

Wat voor match 1 werkt, werkt mogelijk niet voor match 2.
Waarom dan proberen ‘trucs’ uit te halen en je op die manier anders voor te doen dan dat je bent?

Wees gewoon jezelf wat zo een dingen betreft. Dan vind je ook gemakkelijker een persoon die bij jou past.

Ps. die met dt-fouten vliegt hier ook onmiddellijk buiten

Wees gewoon jezelf wat zo een dingen betreft. Dan vind je ook gemakkelijker een persoon die bij jou past.

Ps. die met dt-fouten vliegt hier ook onmiddellijk buiten
Volledig akkoord hoor (met beide statement, al zie ik nu wel elke dag ergere dingen dan dt-fouten aangezien het haar moedertaal niet is).

Het is een beetje klassiek dat je aan jezelf begint te twijfelen als je wat onzeker bent aangelegd, zie ook de verhalen van KoC met het overdenken. Ik was initieel ook zo, waardoor ik gewoon niets ondernam. Soms begin je dan te denken dat je een rol moet spelen, en er een soort van juist/fout bestaat bij een partner vinden of op date gaan. Terwijl zelfvertrouwen en dus jezelf durven zijn, en zo natuurlijk overkomen, uiteindelijk het meeste kans geven om iemand compatibel te vinden.

Ik ben de queen van dt fouten (en nog meer gram. blunders) whee moest mijn relatiestatus daarvan afhankelijk zijn was het forever alone.😭

Ik ben de queen van dt fouten (en nog meer gram. blunders) whee moest mijn relatiestatus daarvan afhankelijk zijn was het forever alone.😭
Volgens het artikel gaat het maar om 50% van de mannen die het een afknapper vinden. De andere 50% geven daar geen fuck om. Dus zo alone was je dan wellicht niet geweest.

Volgens het artikel gaat het maar om 50% van de mannen die het een afknapper vinden. De andere 50% geven daar geen fuck om. Dus zo alone was je dan wellicht niet geweest.

Over welk artikel heb je het?
Ik reageerde puur op de reacties hiero👀
Maar goed, carry on dan maar weer over daten...en paarden en bossen. En Boma.

Probleem is, ik heb het gevoel dat ik mezelf al veroordeeld heb tot een mislukking op voorhand: ze wou iets "actief" gaan doen, tof denk ik dan, liever zo dan dat saaie tegenover elkaar zitten met een drankje, dus we sturen een resem voorstellen héén en weer... van leuke dingen die ik echt wel graag zou willen doen, escape-room, blacklight mini-golf, ... en dan voeg ik domweg daaraan toe: we kunnen anders ook gewoon gaan bowlen, maar das minder origineel...

Kiest zij toch voor dat bowlen... maar ik had dat niet verwacht en suck ongelooflijk hard in bowlen.
Hoeveel minpunten scoor je als je voor je eerste date kiest voor een activiteit waarin de vrouw je als man compleet inmaakt?
Ik heb haar wel al erbij gezegd dat ik dat al jaren niet meer gedaan heb.

Nu ik kan gerust tegen m'n verlies en ingemaakt worden door een knap meisje is hopelijk minder erg dan ingemaakt worden door kameraden of oud-klasgenoten (denk dat de laatste keer dat ik ben gaan bowlen een reünie met klasgenoten uit m'n bachelor was). Maar ergens zit ik met het dwaze idee dat je als man zoiets toch maar beter niet al te hard mag verliezen.
Er hebben al enkele mensen op gereageerd.
Volgens mij
  • Vergeet niet dat zij niet afzakt om met jouw te testen op je bowling-kunde, wel op je date-worthiness
  • Dat bowlen is dus bijzaak, relax, en concentreer je op je date, niet op dat gebowl
  • De truc van @Tanuki_ kan je zeker toepassen.

Laten we wel wezen, bij dat HLN-artikel stond ook dit voorbeeld:

DJd_QUkWsAEsDum

Ik denk dat veel mannen in dit voorbeeld (fake profiel) geen hol zouden geven om die dt-fout. Ik toch niet, weliswaar niet meer in mijn leeftijdsbereik. Ik vind 50% zelfs absurd veel.

"Volgens de survey vinden twee op de drie meisjes en een op de twee jongens slechte spelling op een datingapp onaantrekkelijk."
Dat vrouwen selectiever zijn, tja, de aard van de natuur zeker?

Er hebben al enkele mensen op gereageerd.
Volgens mij
  • Vergeet niet dat zij niet afzakt om met jouw te testen op je bowling-kunde, wel op je date-worthiness
  • Dat bowlen is dus bijzaak, relax, en concentreer je op je date, niet op dat gebowl
  • De truc van @Tanuki_ kan je zeker toepassen.

Ja, zover was ik al. Ik maakte me ook absoluut niet bezorgd om te winnen/verliezen, eerder bezorgd om de complete afgang als elke bal in de goot belandt. Dus dat trucje van Tanuki, is wel mooi.

Ja, zover was ik al. Ik maakte me ook absoluut niet bezorgd om te winnen/verliezen, eerder bezorgd om de complete afgang als elke bal in de goot belandt. Dus dat trucje van Tanuki, is wel mooi.
Tanuki_ truc : Absoluut zee goed
En iedere bal in de goot, dat zal wel meevallen, denk ik dan.

en zelfs als ge uiteindelijk twaalf per tien beurten smijt en zij 212, dan hebde toch nog iets om mee te lachen?

K zou t begot zelf liever zo hebben dan direct een hypercompetitief gedoe op leven en dood :p . Punten tijdens t bowlen lijken me toch absoluut bijzaak? :p

En belachelijk maken doet ieder mens sowieso al eens tijdens eerste afspraakjes (ik kan onmogelijk de enige zijn).

Terug
Bovenaan