Het grote BeyondGaming Dating topic

En is trekken op voorhand, dat helpt ook wel.
:unsure:
theres-something-about-mary-semen-ear.jpg

OT: @Mr. November , ik zou daar niet te veel van maken en zien hoe het evolueert. Je bent nog maar pas aan het daten, het zal wel snel duidelijk worden waar het naartoe gaat.

Bij mijn vriendin moest het ook allemaal niet te snel gaan. Ze is wel vrij communicatief, dus dat hielp om dat te weten.
Als ik eens een stap verder wou gaan, dan vroeg ik eerst of dat ok was, en ik respecteerde haar antwoord. Meestal zei ze ook gewoon 'ja', want ik vroeg dat ook pas wanneer ik zelf wat aanvoelde dat ze daar klaar voor was. Soms was er een beetje geduld nodig dus, maar dat was het meer dan waard! 🙂

De dingen gewoon uitspreken of de vraag stellen waarop je het antwoord wil weten zou al veel helpen bij de eeuwige twijfelaars/piekeraars hier. :clap:

Geen idee of dit serieus is maar dat zou ik precies toch niet doen :eek:.

Na enkele dates met blauwe ballen: "zeg, zijde gij aseksueel of maagd ofzo?" Denk dat ge snel aan de deur gaat staan. Er zijn nu eenmaal mensen -en dat geldt voor mannen ook btw- die niet na 4 dates in bed duiken. Ook niet als het goed voelt. Als je voelt dat er een goede klik is, zou ik gewoon "met de flow" meegaan, en jezelf niet te hard opdringen. Er volgen toch dates? Dan zal er wel een goede klik zijn veronderstel ik. Leg de bal wat in haar kamp, maar hou het toch spontaan. Misschien de nadruk niet te veel op het fysieke leggen maar er gewoon een gezellige date van maken.

En is trekken op voorhand, dat helpt ook wel.
In mijn ervaring was het of prijs na 2-4 dates of er gebeurde verder niks wegens geen spreekwoordelijke 'klik'. Wat niet wilt zeggen dat dat geen fijne vriendschappen konden worden... Ook, de signalen dat het ging gebeuren waren in elk geval wel zeer duidelijk. Als jullie zoenen en nadien komt er geen nieuws dan is dat ook nieuws.

In mijn ervaring was het of prijs na 2-4 dates of er gebeurde verder niks wegens geen spreekwoordelijke 'klik'. Wat niet wilt zeggen dat dat geen fijne vriendschappen konden worden... Ook, de signalen dat het ging gebeuren waren in elk geval wel zeer duidelijk. Als jullie zoenen en nadien komt er geen nieuws dan is dat ook nieuws.
Als er al 4 dates zijn is er op zijn minst een vriendschappelijke klik, als die niet aanwezig is na de eerste date lijkt het me al raar om naar een tweede date te gaan. Een goede vriendschap is ook waardevol.

Als er al 4 dates zijn is er op zijn minst een vriendschappelijke klik, als die niet aanwezig is na de eerste date lijkt het me al raar om naar een tweede date te gaan. Een goede vriendschap is ook waardevol.
Met het risico dat de persoon die het vriendschappelijk wil houden toch van gedachten veranderd als je verder blijft daten en daar succesvol bent.

Ze is wel dierenarts, dus nu weet ik nog niet of het in hare praktijk of hare privé is.
Maar het lukt me niet om het te vragen zonder een opmerking te maken van die kanjer van dt-fout :(

Ze is wel dierenarts, dus nu weet ik nog niet of het in hare praktijk of hare privé is.
Maar het lukt me niet om het te vragen zonder een opmerking te maken van die kanjer van dt-fout :(
Zo'n opmerking maakt je aanmatigend pedant en dat zal voor haar wellicht ook een red flag zijn. Be the better man en maak er geen opmerking over. Met wat geluk is ze, ondanks de paarden en dt-fout, toch wel de moeite waard.

Waar jij je druk over maakt? Ik zou haar al lang gevraagd hebben of ze als amazone zo'n strakke broek en die hoge laarzen heeft... Om nog maar te zwijgen over het zweepje... Je moet er wel wat voor werken om op date 2 tussen het hooi te belanden :)

Waar jij je druk over maakt? Ik zou haar al lang gevraagd hebben of ze als amazone zo'n strakke broek en die hoge laarzen heeft... Om nog maar te zwijgen over het zweepje... Je moet er wel wat voor werken om op date 2 tussen het hooi te belanden :)
Ieder zijn priyoritijten hé! Ik zou er zelf niet over vallen op basis van één enkele dt-fout, dat kan iedereen overkomen.

Toch interessant dat mensen communicatie afraden als er een onzekere situatie is. Als ze al meerdere dates verder zijn en hij voelde aan dat zo'n kus wel kon en zij niet, dan vind ik het echt geen zot idee om daar eens over te praten. Dat moet echt niet zijn à a "duid eens aan op de kalender wanneer ik u nog eens mag proberen goe binnen doen?! ZAL IK NEN DOODLE MAKEN?" Maar als hij constant in't ongewisse moet zitten en onzeker is over wat wel kan en niet kan dan is dat ook echt niet bevorderlijk voor de situatie. 't Gaat hem er gewoon om hoe ge't aankaart. Iets à la "'k Ben blij dat ge gezegd hebt dat dat voor u nog niet helemaal goed voelde, want 't laatste wat ik wil is dat ge u niet op uw gemak voelt. Hebt ge liever dat ik eerst vraagt of het goed is om x of y te doen? Of wil je liever zelf het voortouw nemen op dat vlak?" Ofzo, bijvoorbeeld. Dan voelt zij zich mss minder onder druk gezet (waarmee ik niet wil zeggen dat hij haar onder druk zet maar het kan zijn dat voor haar 4 dates nog niet genoeg is om verder te gaan terwijl dat in het algemeen voor veel mensen wel voldoende is) en dan weet hij meer hoe de vork in de steel zit, wat ook deugd gaat doen en zich vertalen in een relaxtere sfeer denk ik.

Zelfde met die dt fouten. Als ge van nature de neiging hebt om daar iets van te zeggen in een conversatie, doe dat gewoon. Misschien niet 'Ey domme kalle, ne stamp tegen uwe kop gehad van uw peirden ofwa?" Maar eens vermelden of een luchtig mopje over maken moet toch kunnen. Als zij dat direct slecht opneemt of boos over doet is dat eerder een red flag voor haar dan voor Touché imho.

Door ervaringen in het verleden (met een zeer gesloten persoon) heb ik echt mijn best gedaan om veel meer en beter te communiceren. Onzekerheid, onduidelijkheid, slechte ervaring, etc, gewoon over praten. En ik heb daar alleen nog maar positieve ervaringen mee gehad en positieve reacties over gekregen. Als jezelf begint over een (gevoelig) onderwerp zet dat ook vaak de deur open voor de andere partij om onderwerpen aan te kaarten waar ze anders misschien niet over zouden durven beginnen. Je moet natuurlijk niet elke kleine ergernis in een serieus gesprek maken maar dat voel je zelf wel aan hoop ik. Zeker voor mensen die zoals ik nogal wat in hun eigen hoofd kunnen zitten is dat echt een verademing.

Getekend, een vrijgezel :p

Ik stoor me ook wel aan spelfouten... dus snap TooChé wel. Ik corrigeer andere mensen er wel niet op (onbeleefd) maar ben wel één van die dwaze mensen die zichzelf corrigeert, dat is erger... want zo leg je de vinger op die fouten én toon je nog eens aan dat je een grammar-nazi bent. 😅 Pluspunten voor anderen niet te corrigeren krijg je doorgaans niet.

Ik heb dan ook maar weer de draad opnieuw opgepikt met een nieuwe date dit weekend, je kunt niet blijven treuren over gemiste kansen want dan blijf je vrijgezel denk ik dan... Na deze las ik wel weer een paar weekjes een pauze in misschien, noodgedwongen misschien want ik vind datingapps te vermoeiend de laatste tijd (paar tegenvallende gesprekken ook) en heb ook niet genoeg interessante matches op datingapps om elk weekend een andere date te plannen. 🙈

Terug
Bovenaan