Het grote BeyondGaming Dating topic

Niet om u te ontmoedigen maar ik ga het toch doen.. Ik zou er niet te veel meer van verwachten.

Wil natuurlijk niet zeggen dat je het moet opgeven, maar als ze het echt zou zien zitten zou je je deze vragen al niet moeten stellen. Dan is het beter om duidelijkheid te vragen dan tijd te verspillen voor niks.

Zalig die foute pick-up lines... maar als de humor goed zit dan werken ze nog ook!

Tijdens date 1 vroeg ik 's naar haar guilty pleasure op tv en dat bleek 'naked attraction' te zijn. Bon, ik kende dat niet dus effe vragen en daarover leuteren. Zegt die, nu moet je mij geen dp sturen hé. Waarop ik het gesprek op iets anders aanstuur.

Later stuur ik haar een foto van een eend door en zet erbij: 'snap niet dat je dit zo aanstootgevend vindt'. Krijg vraagteken terug... Repliek: awel een duckpic... btw volgende week 's sushi gaan eten?

En het was in de pocket. Enfin, het heeft niet lang geduurd maar date 2 was grotendeels horizontaal :)

Zalig die foute pick-up lines... maar als de humor goed zit dan werken ze nog ook!

Tijdens date 1 vroeg ik 's naar haar guilty pleasure op tv en dat bleek 'naked attraction' te zijn. Bon, ik kende dat niet dus effe vragen en daarover leuteren. Zegt die, nu moet je mij geen dp sturen hé. Waarop ik het gesprek op iets anders aanstuur.

Later stuur ik haar een foto van een eend door en zet erbij: 'snap niet dat je dit zo aanstootgevend vindt'. Krijg vraagteken terug... Repliek: awel een duckpic... btw volgende week 's sushi gaan eten?

En het was in de pocket. Enfin, het heeft niet lang geduurd maar date 2 was grotendeels horizontaal :)
Welke vrouw is nu niet in voor a good ducking?

Daten is toch niet leuk? Ik ben blij dat ik daar vanaf ben hoor :confused:
Ik vond het hele proces van tinder profielen swipen > match > verkennend gesprek > afspreken eigenlijk best wel leuk. Maar je moet gewoon alles wat relativeren en omkunnen met het aantal dat elke stap eens door 10 of 100 wordt gedeeld.
Ik ben single. Maar wel een single met meer seks, passie en affectie in zijn leven dan vele andere die hier in een relatie zitten als ik sommige topics lees.
Is er niet een of andere natuurwet dat in hoeverre men met zaken opschept op het internet omgekeerd evenredig is met hoe vaak ze in de realiteit gebeuren ofzo?

Terug
Bovenaan