PolletPoulet_OG
Well-known member
"Jo bitch, zin om iets te gaan eten <insert dag> ?"
Het leven kan toch simpel zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daarmee dat jij nog single bent?![]()
Waarom vragen?"Jo bitch, zin om iets te gaan eten <insert dag> ?"
Zit je dan niet in quarantaine? Of kook je ook voor pollet?Waarom vragen?
Yow bitch, jij en ik zaterdag eten om 19u en je blijft slapen!

Kkkssjjjtt, naar slowchat gij!Waarom vragen?
Yow bitch, jij en ik zaterdag eten om 19u en je blijft slapen!

Welke vrouw is nu niet in voor a good ducking?Zalig die foute pick-up lines... maar als de humor goed zit dan werken ze nog ook!
Tijdens date 1 vroeg ik 's naar haar guilty pleasure op tv en dat bleek 'naked attraction' te zijn. Bon, ik kende dat niet dus effe vragen en daarover leuteren. Zegt die, nu moet je mij geen dp sturen hé. Waarop ik het gesprek op iets anders aanstuur.
Later stuur ik haar een foto van een eend door en zet erbij: 'snap niet dat je dit zo aanstootgevend vindt'. Krijg vraagteken terug... Repliek: awel een duckpic... btw volgende week 's sushi gaan eten?
En het was in de pocket. Enfin, het heeft niet lang geduurd maar date 2 was grotendeels horizontaal![]()
Ik had ook een dikke duck-off kunnen krijgen.Welke vrouw is nu niet in voor a good ducking?
Vegetariërs?Welke vrouw is nu niet in voor a good ducking?
?Daten is toch niet leuk? Ik ben blij dat ik daar vanaf ben hoorAls ik dit hier zo lees dan lijkt daten toch heel intens bij de meeste. Precies weinig fun aan?

Ik vond het hele proces van tinder profielen swipen > match > verkennend gesprek > afspreken eigenlijk best wel leuk. Maar je moet gewoon alles wat relativeren en omkunnen met het aantal dat elke stap eens door 10 of 100 wordt gedeeld.Daten is toch niet leuk? Ik ben blij dat ik daar vanaf ben hoor![]()
Is er niet een of andere natuurwet dat in hoeverre men met zaken opschept op het internet omgekeerd evenredig is met hoe vaak ze in de realiteit gebeuren ofzo?Ik ben single. Maar wel een single met meer seks, passie en affectie in zijn leven dan vele andere die hier in een relatie zitten als ik sommige topics lees.
Lees ik daar iets van een roste voenk?![]()

Er moet hier nogal in t rondgepoept worden dan over t algemeenIs er niet een of andere natuurwet dat in hoeverre men met zaken opschept op het internet omgekeerd evenredig is met hoe vaak ze in de realiteit gebeuren ofzo?
.