Ik snap uw plagerij nog niet, ge hebt effectief verwezen naar die nachtuil convo?Goh, de context was dat ik zei dat de laatste babbel ging over onze plannen voor de komende week, en dat zij vaak vroeg ging slapen omdat ze heel moe was de afgelopen week (drukke werkweek blijkbaar ook, en misschien dus nu ook wat ziekjes), terwijl ik een nachtuil ben, en zij vroeg of ik dat ook zocht in een partner? Waarop ik zei van niet en toen zijn we vertrokken richting de parking en over andere zaken gebabbeld.
Via tekstbericht stuurde ik in een poging tot plagerig zijn dat ik het jammer vond dat we niet verder geraakt waren dan dat ik niet per se een "mede-nachtuil" zocht, waarop haar reactie dat mijn verwachtingen precies hoger lagen.
Maar ik ben het met je eens hoor, ik vrees dat dit ook eerder richting een neen gaat. :-(
Klinkt voor mij beetje alsof ze het gevoel heeft dat zij niet helemaal voldoet aan uw verwachtingen en dat het eerder kwetsend/beledigend overkomt dan vriendelijk grappend. En daarbij nog een vage uitnodiging voor een tweede date, vind ik nu niet zo raar dat ge niet duidelijke ja/nee krijg

Ik zou in uw plaats gewoon duidelijk sturen dat je het een korte maar fijne date vond en concreet voorstellen om nog eens iets te doen. Afgestemd op haar voorkeuren dan, als ze liever overdag afspreekt bv (maar doe een concreet voorstel, ge weet dat ondertussen toch een beetje vermoed ik)
Edit: we baseren ons hier op uw verhaal natuurlijk. Het zou ook niet de eerste keer zijn dat de echt gesprekken iets totaal anders tonen :').
Laatst bewerkt:

, zou je graag verder leren kennen. Eventueel volgende zaterdag of als K3 tegen dan nog geen nieuw groepslid heeft gevonden kan zondag ook. Wat denk je?
Wall of text incoming
écht één van de allermooiste meisjes/vrouwen waar ik ooit mee ben op date geweest, ... ik weet hoe het klinkt en ben objectief gesproken al wel met vrouwen uit geweest die knapper waren, maar daar echoëde het in de bovenkamer en dan is mijn interesse al snel weg, hier duidelijk niet.
Ik zou een kans voor een tweede date om wat langer te babbelen echt wel appreciëren, een echte babbel met minder zenuwen hopelijk...