Het grote BeyondGaming Dating topic

Eergisteren een lezing gaan doen business communicatie. Tja, spreekt er een jongere dame (9 jaar jonger) mij aan om nog wat meer verdieping in de materie. Uiteindelijk iets samen gaan drinken en een wandelingetje rond het meer van Genval gemaakt na dat seminarie. Wat nummers uitgewisseld en ondertussen spreekt ze mij wel veel aan op Whatsapp. Over reizen, verhuizen enz. tis eens iets compleet anders die tekstberichten?
Maar ik voel me een beetje onnozel. Ik kan mijn kinderen dat toch niet aan doen om met zo'n jonge deerne thuis te komen? Aller de goedkeuring van mijn vrouw zaliger zou ik wel gehad hebben maar ben ik daar wel klaar voor? Ik moet erover nadenken en tegelijkertijd is het spannend en ook nog wel eens plezant om het spelletje te beheersen.
Er was 16 jaar verschil in leeftijd tussen mijn vader en moeder. Dat heeft hen niet belet om meer dan 50 jaar gelukkig getrouwd te zijn.

Ja ik denk dat ik voor mezelf moet uitmaken of ga ik ermee voort en geef ik het een kans moest het zover komen of stel ik een grens en gaan we dat engagement niet aan. Want aller ik denk dat dat het gewoon fair moet blijven ook t.o.v. haar. Dat leeftijdsverschil tgoh ja, ik weet het, het kan en mag absoluut geen rem op verdere stappen zijn en op eventueel verder geluk. Nu ja voor haar is dat allemaal al een uitgemaakte zaak enz zij wil absoluut kweetnie hoe vlug terug afspreken... gelukkig kan ik dit verlengd weekend niet, dus nog effe tijd om alles op een rij'tje te zetten.

En in welke range spreken we dan?

Wss niet 22 en 13 :laugh: hoop ik :unsure:
Toch wel... ik ben net afgestudeerd en had op mijn 16de en 18de Shelsey en kianhey

Nee alle gekheid op een stokje ik ben een boomer dus het gaat hier tussen de leeftijd van 47 en zij is er nu 38. Het is vooral die dertig dat mij nog wat stoort maar het is een onzichtbare drempel die ik ergens heb en eigenlijk hoeft die er niet te zijn. Nu ja ik denk dat we er beide van moeten uitgaan dat indien het serieus is en zal worden dit waarschijnlijk ons laatste station zal zijn op nen trein die nooit meer stopt he. Ik denk niet dat we ons de illusie nog moeten maken dat we een Brad pitt of ik een Angelina Jolie tegen het lijf zal lopen. Aller ze heeft mij ook niet voor die karaktertrekken gekozen want ik heb geen looks meer als Brad pitt of de spieren van Shwarzenegger, al heb ik nog gelukkig wel de skills van Lassie. ;) (die specialiteit mag je zelf invullen)

In welk universum is een vrouw van 38 een jonge deerne ? Klonk alsof je twijfelde omdat je perfect wist op welke knoppen je moet duwen om de situatie naar uw hand te zetten maar dan is er het verhaal van samen op een trein springen die nooit meer stopt, een weloverwogen beslissing.

In welk universum is een vrouw van 38 een jonge deerne ? Klonk alsof je twijfelde omdat je perfect wist op welke knoppen je moet duwen om de situatie naar uw hand te zetten maar dan is er het verhaal van samen op een trein springen die nooit meer stopt, een weloverwogen beslissing.

In mijn opinie vind ik ze enorm jong ? Voor u misschien is dat niet zo...
het is helemaal niet zo evident voor mij om nog aan relatie te beginnen ben al 17 jaar alleen, sinds dat mijn eerste vrouw gestorven is. Ik zat daar toen met twee klein mannen van 8 en 10, ik heb toen de fout gemaakt om snel een vrouw te vinden als vervanging. Dit was de grootste fout van mijn leven en die vrouw kon daar ook niets aan doen. Sindsdien heb ik ook nooit meer zo dat gevoel gehad of mij daar nooit voor opengesteld maar intussen zijn de kinderen ook uit huis en ja...
Ik vind dit toch een grote stap en als we ervoor gaan zal dat toch moeten zijn voor gemeend en op lange basis want ik heb geen behoefte aan kortstondige zaken. Het brengt ook veel meer mee dan alleen maar samenhokken he. Samenwonen wie geeft er zijn eigendom op? Ge moet alles terug op mekaar afstemmen want het is gemakkelijk he, als ik op reis ga vertrek ik, als ik iets wil dan koop ik het... ik hoef alleen met mezelf compromissen te sluiten. Dat kader van er is iets en ge groeit naar mekaar toe dat is iets heel moois maar er is nog een gedeelte achter...

Chill dude, ge hebt ze eergistere voor de eerste keer tegengekomen op een lezing.

Gewoon genieten motherfucker.

//edit: Jong poesjes sap revitaliseert de huid en geest. Ge moogt er gewoon niet te jong in gaan. Maar op uw leeftijd is 9 jaar niks tbf.

Laatst bewerkt:
In mijn opinie vind ik ze enorm jong ? Voor u misschien is dat niet zo...
het is helemaal niet zo evident voor mij om nog aan relatie te beginnen ben al 17 jaar alleen, sinds dat mijn eerste vrouw gestorven is. Ik zat daar toen met twee klein mannen van 8 en 10, ik heb toen de fout gemaakt om snel een vrouw te vinden als vervanging. Dit was de grootste fout van mijn leven en die vrouw kon daar ook niets aan doen. Sindsdien heb ik ook nooit meer zo dat gevoel gehad of mij daar nooit voor opengesteld maar intussen zijn de kinderen ook uit huis en ja...
Ik vind dit toch een grote stap en als we ervoor gaan zal dat toch moeten zijn voor gemeend en op lange basis want ik heb geen behoefte aan kortstondige zaken. Het brengt ook veel meer mee dan alleen maar samenhokken he. Samenwonen wie geeft er zijn eigendom op? Ge moet alles terug op mekaar afstemmen want het is gemakkelijk he, als ik op reis ga vertrek ik, als ik iets wil dan koop ik het... ik hoef alleen met mezelf compromissen te sluiten. Dat kader van er is iets en ge groeit naar mekaar toe dat is iets heel moois maar er is nog een gedeelte achter...
Ik dacht eerst dat ge 'recent' weduwnaar wordt geworden, maar ge zijt pas 47 en uw kinderen zijn al het huis uit. De kans dat ge opa wordt, is ook al heel dichtbij, lijkt me :)
Ik weet nog heel goed hoe mijn vader "toestemming" kwam vragen aan ons om opnieuw een relatie te beginnen, ongeveer 6 maanden na de dood van mijn moeder. Ondertussen zijn ze al bijna 30 jaar samen, ik denk dat we toen toch de goeie beslissing hebben genomen door ons fiat te geven ;)

Zo te lezen hebt ge op dit moment eigenlijk geen 'strings meer attached', dus ik zou zeggen: 'Ga ervoor'. Wat heb je te verliezen?

Ok jullie hebben gelijk misschien ben ik teveel bezig met het "wat als" scenario in plaats van gewoon eens content te zijn met hoe het verloopt... Ik houd jullie verder op de hoogte als het naar een latere fase gaat want jullie hebben gelijk, ik ben al over de meet en heb de beker al in de lucht gehezen terwijl we eigenlijk nog op het startschot zitten te wachten. Bedankt om even die reality check te geven, dat doet dan toch ook eens deugd om te lezen waar het op staat.

Toch wel... ik ben net afgestudeerd en had op mijn 16de en 18de Shelsey en kianhey

Nee alle gekheid op een stokje ik ben een boomer dus het gaat hier tussen de leeftijd van 47 en zij is er nu 38. Het is vooral die dertig dat mij nog wat stoort maar het is een onzichtbare drempel die ik ergens heb en eigenlijk hoeft die er niet te zijn. Nu ja ik denk dat we er beide van moeten uitgaan dat indien het serieus is en zal worden dit waarschijnlijk ons laatste station zal zijn op nen trein die nooit meer stopt he. Ik denk niet dat we ons de illusie nog moeten maken dat we een Brad pitt of ik een Angelina Jolie tegen het lijf zal lopen. Aller ze heeft mij ook niet voor die karaktertrekken gekozen want ik heb geen looks meer als Brad pitt of de spieren van Shwarzenegger, al heb ik nog gelukkig wel de skills van Lassie. ;) (die specialiteit mag je zelf invullen)
Ik zie daar qua leeftijd nuldebotten problemen in.
Enige wat als dertigervrouw wél roet in het eten kan gooien, is een actieve kinderwens. Maar als dat uitgeklaard is: ga in vrede en veel plezier!

en ik kan toch ècht de enige niet zijn die met zo een nickname echt niets anders verwacht had, toch?!?

Vrienden van ons hebben een leeftijdsverschil van 20 jaar en ik heb de indruk dat om 1 of andere reden vooral andere mensen in hun omgeving daar problemen van maken. Hij zegt mij dag vaak dat dat zijn ogen geopend heeft over heel wat mensen die hij als “vrienden” beschouwde.
Wat maakt dat leeftijdsverschil uit als ge elkaar graag ziet?

Ik kak ook in huis. Da's nu eenmaal waar de WC staat. :unsure:
Oelala shieke meneer zeg. Kom, gaat hier wa stoeffen:

Oelala shieke meneer zeg. Kom, gaat hier wa stoeffen:
Neeje, net omgekeerd! Net buiten ook een wc hebben is voor de rijke stinkers want je gaat je bezoek toch niet van het poolhouse (nietwaar @Tomski ) tot gaaaaaaaaans terug in huis laten wandelen, toch? Tenzij met een golfkarretje? 🤔

Ontopic: gezocht: jongeman met golfkarretje! 😈

Ontopic: gezocht: jongeman met golfkarretje! 😈
Managing expectations:

shutterstock_1664507044.jpg

Terug
Bovenaan