Screw2020
Active member
Tuurlijk vind je matches als je de 3 populairste elementen erbij haalt. Ga naar de Overpoort en de overgrote meerderheid is zoWe speelden nog even met het idee om de foto's te combineren met een saai tekstje genre "Op zoek naar iets serieus." maar dat leek ons dan weer net iets te obvious.
Bottom line is inderdaad dat ge gewoon uw persoonlijkheid moet durven tonen, ongeacht hoe schraal of hoe boring die is. Er zijn ook genoeg boring vrouwen te vinden op Tinder he, uiteindelijk. Misschien doen we een follow-up met een boekhouder die in zijn vrije tijd uitsluitend Magic The Gathering speelt en Warhammer-figuurtjes schildert, als we zo iemand kunnen vinden.![]()

Je hebt immers gewoon bewezen dat je veel/snel succes hebt als je vist in een vijver waarvan er dertien in een dozijn van bestaan...
De manier waarop het profiel geschreven is, zal wel een aanzienlijke invloed gehad hebben. Maar 't blijft wel platte humor over seks.
Ik wil op zich geen afbreuk doen aan het experiment, het resultaat verrast mij niet maar het is niet representatief voor de doelgroep aan wie je jouw bericht gericht hebt. Ik ben benieuwd naar het vervolgexperiment waarbij een atypisch iemand wordt geschetst want het zijn net diegene die hier 'klagen'. Myself included blijkbaar.
Los van de attitude die je vermeldt, gaat het er gewoon om dat je elkaar op hetzelfde moment ziet. Zij het nu online of offline. Als de vijver waarin je kan vissen al zeer klein is, dan is de kans op een succesvolle match sowieso al heel beperkt.
Stel dat er twee mensen in 't elfde appartementsblok wonen en in theorie zouden kunnen matchen, dan moeten ze elkaar net tegenkomen op hetzelfde momenten èn een reden hebben om tot interactie over te gaan. Hier bestaan ongetwijfeld ook online varianten op.
Yeah, ik ben veel te serieus. Nee, ik kan niet meedoen want ik ben momenteel uitgeschakeld door m'n rug

Dat je zoals @Eland zegt een profiel moet hebben waarmee je jezelf onderscheidt van de rest staat buiten kijf maar niet iedereen is samen te vatten in alcohol, drugs en seks.