Beste vrienden van het internet, graag even uw aandacht.
Aangezien het klaaggezang hier de laatste weken nog net iets luider klonk dan anders, heeft yours truly - met de hulp van een gewillig testsubject - een experiment opgezet: een Tinderprofiel opzetten met foto's waarvan elke vrouw meteen ziet dat het niet de man is om haar leven mee te delen
(of het moet al een wreed zot geval zijn), en dan toch gewoon matches en dates fixen. Extra moeilijkheid: de date moest binnen de tien berichten geregeld zijn.
Doel van het experiment is uiteraard om al die "Boehoe ik ben te lelijk" posts op een ludieke wijze van antwoord te dienen. Vandaar ook de nood aan bovengenoemd testsubject, ikzelf ben namelijk (van horen zeggen) te aantrekkelijk en te sociaal aangepast voor deze taak. Enter
@PolletPoulet_OG en zijn schier oneindige voorraad schrale foto's waar we met heel veel leute een selectie uit gepuurd hebben. Geloof mij als ik zeg dat het soms moeilijk kiezen was, maar ziehier de uiteindelijke winnaars:
Om het allemaal nog wat interessanter te maken, de foto linksonder is genomen op de spoeddienst. Kwestie dat ge weet waar ge aan begint als ge met deze hete beer op date gaat.
Dan hadden we nog een begeleidend tekstje nodig natuurlijk. Na alweer veel leute en rijp beraad werd het volgende gekozen:
Een beetje zelfspot, een beetje poëzie, maar vooral veel eerlijkheid over wat hij zoekt in het leven, zo hebben we het graag!
Polle heeft vervolgens alles naar rechts geswiped en
dezelfde dag nog verschillende matches gescoord, waarvan er één is blijven plakken.
Ze zijn inmiddels op verschillende dates geweest, voor meer details verwijs ik u graag door naar Polle zelf.
Om maar te zeggen: tenzij uw foto's nog onaantrekkelijker zijn dan deze glorieuze selectie, hebt ge alles in eigen handen.
Het heeft 100% met attitude te maken. Op elk potje past een dekseltje, ook op de meest schrale potten die ge uit de vuilnisbelten kunt opgraven. Zo blijkt. Als het dan toch niet lukt, is het misschien een teken om eens iets zot te doen? Wie weet, het kan maar helpen.
Bonus screenshots van het verloop van Polle's nieuwste verovering:
We wensen Polle & Sarah veel geluk samen en we kijken uit naar het trouwfeest.
Dat gaat ongetwijfeld een niet te missen orgie worden.
Met de groeten van de geheime trollgroep vzw, een organisatie die zich belangeloos inzet voor het bevorderen van sfeer en gezelligheid op thuiswerkdagen.