Het grote BeyondGaming Dating topic

0,0 Reactie, wel een hoop likes van of te ver of een afkomst die ik vermijd.
Ik had een match als ik nog niet betalend was, direct aangesproken na betaling, geen reactie.
Waarschijnlijk was ik weer te laat.
Daarna een hoop likes verstuurd en zelfs een paar berichten verstuurd, geen reactie.

Ik word dus gewoon genegeerd, nooit iets van reactie. Is dit de moderne maatschappij? Nooit antwoorden, niet bij een sollicitatie, niet op een dating website. Hoe hard kan men iemand gevoelig treffen door hem/haar te negeren? Tot aan de rand van de afgrond.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb in de naweeën van de implosie van het ultieme Leuvense fietskoppel Bumble maar eens geinstalleerd. Tinder, maar dan waar dat de vrouwen de eerste stap moeten zetten in een gesprek na een match. Na 3 dagen toch al een hele rist likes, en al een paar erg aangename gesprekken gehad, en ik denk dat ik hier zelfs al een date versierd heb. Tinder is vuillapperij gewoon.

Hmm, ik heb daar amper likes...

Of ik zit in de categorie "heel onaantrekkelijk", terwijl ik me voorhield nog in de categorie "onaantrekkelijk" te mogen vertoeven, of je bent bovengemiddeld knap.

Hmm, ik heb daar amper likes...

Of ik zit in de categorie "heel onaantrekkelijk", terwijl ik me voorhield nog in de categorie "onaantrekkelijk" te mogen vertoeven, of je bent bovengemiddeld knap.

Mss is hij gemiddeld knap en verkoopt hij wel mooie praatjes, kan ook hé.
Sommige mensen verkopen zichzelf nu éénmaal vrij vlotjes dus nu niet jezelf onderschatten hé😊

Ik ben nu genen écht lelijken droes, maar in een Cyrano de Bergerac-wedstrijd win ik sowieso, zelfs van Cyrano zelve. Maar ik kan dat compenseren met een enorm vlotte pen en kan ontzettend gevat uit de hoek komen. In't echte leven is dat wat moeizamer, en duurt het echt lang eer ik "ontdooi".

Tip: vul uwen bio volledig in, ook die drie "startersvragen" zoals "2 truths and a lie about me are". Dat zijn echt gratis binnenkoppers om een gesprek mee op te starten. Een saaie bio werkt ook niet, je moet echt handvaten aanreiken. En dagelijks swipen, want hoe actiever jij bent, hoe hoger je in de "stapel" komt te liggen, en hoe meer ook jouw profiel de revue passeert.

En humor wérkt.

Late to the party maar zo'n abnormale lijst vind ik die LaCucaracha nu toch ook niet. Gesteld dat ik terug zou moeten zoeken zouden veel van die zaken toch ook niet onbelangrijk zijn voor mij.

Vandaag een beetje last-minute afgesproken voor een “lunch ‘n chat”… 5 uur zijn voorbij gevlogen. Vrij veilig te stellen dat het dus goed klikte!

En daar wordt dus een vervolg aan gebreid.

ja, dat internet-daten is tot hiertoe een verhaal met 100% succespercentage. N=1 is natuurlijk shitty statistiek.

Nee hoor. Klaar is klaar. Voor de ene persoon duurt dat langer dan voor de andere, maar als er al een hele tijd “emotionele afstandsneming” is.

Laatst bewerkt:
Vind ik ook wel wat drastisch om na 1 date al te vragen of iemand geen schrik heeft of het een rebound is. :unsure:

Het is gewoon daten, niets meer dan dat op dit moment. 🤷🏼‍♀️
Geniet er dus maar lekker van Fingers! 😍

Aangezien Meetic een grote flop is voor mij persoonlijk, zoek ik uit te breiden.
Zou Happn beter resultaat opleveren?

Aangezien Meetic een grote flop is voor mij persoonlijk, zoek ik uit te breiden.
Zou Happn beter resultaat opleveren?
Ik zou dan eerder mijn geld steken in een speeddate. Avondje weg en je weet meteen waar je aan toe bent.
Als ik mij niet vergis heb je na de speeddate (of ervoor) ook even toegang tot de dating app van de provider.

Beste vrienden van het internet, graag even uw aandacht.

Aangezien het klaaggezang hier de laatste weken nog net iets luider klonk dan anders, heeft yours truly - met de hulp van een gewillig testsubject - een experiment opgezet: een Tinderprofiel opzetten met foto's waarvan elke vrouw meteen ziet dat het niet de man is om haar leven mee te delen (of het moet al een wreed zot geval zijn), en dan toch gewoon matches en dates fixen. Extra moeilijkheid: de date moest binnen de tien berichten geregeld zijn.

Doel van het experiment is uiteraard om al die "Boehoe ik ben te lelijk" posts op een ludieke wijze van antwoord te dienen. Vandaar ook de nood aan bovengenoemd testsubject, ikzelf ben namelijk (van horen zeggen) te aantrekkelijk en te sociaal aangepast voor deze taak. Enter @PolletPoulet_OG en zijn schier oneindige voorraad schrale foto's waar we met heel veel leute een selectie uit gepuurd hebben. Geloof mij als ik zeg dat het soms moeilijk kiezen was, maar ziehier de uiteindelijke winnaars:

image.png

Om het allemaal nog wat interessanter te maken, de foto linksonder is genomen op de spoeddienst. Kwestie dat ge weet waar ge aan begint als ge met deze hete beer op date gaat.

Dan hadden we nog een begeleidend tekstje nodig natuurlijk. Na alweer veel leute en rijp beraad werd het volgende gekozen:

image.png

Een beetje zelfspot, een beetje poëzie, maar vooral veel eerlijkheid over wat hij zoekt in het leven, zo hebben we het graag!

Polle heeft vervolgens alles naar rechts geswiped en dezelfde dag nog verschillende matches gescoord, waarvan er één is blijven plakken.
Ze zijn inmiddels op verschillende dates geweest, voor meer details verwijs ik u graag door naar Polle zelf.

Om maar te zeggen: tenzij uw foto's nog onaantrekkelijker zijn dan deze glorieuze selectie, hebt ge alles in eigen handen.
Het heeft 100% met attitude te maken. Op elk potje past een dekseltje, ook op de meest schrale potten die ge uit de vuilnisbelten kunt opgraven. Zo blijkt. Als het dan toch niet lukt, is het misschien een teken om eens iets zot te doen? Wie weet, het kan maar helpen.

Bonus screenshots van het verloop van Polle's nieuwste verovering:

image.png

image.png

We wensen Polle & Sarah veel geluk samen en we kijken uit naar het trouwfeest.
Dat gaat ongetwijfeld een niet te missen orgie worden.

Met de groeten van de geheime trollgroep vzw, een organisatie die zich belangeloos inzet voor het bevorderen van sfeer en gezelligheid op thuiswerkdagen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste vrienden van het internet, graag even uw aandacht.
Ik twijfel tussen awesome en wtf, maar wat een project!

Maar wat je hier ziet zijn op zich wel foto's van iemand die zich amuseert en dan een bio met enige inhoud (ook al is die misschien schraal). Ik denk dat het daar bij velen misloopt: weinig en niet echt sprekende foto's, en een bio die inwisselbaar is. Dit is misschien allemaal wat speciaal/schraal, maar het springt er wel uit.

Ik twijfel tussen awesome en wtf, maar wat een project!

Maar wat je hier ziet zijn op zich wel foto's van iemand die zich amuseert en dan een bio met enige inhoud (ook al is die misschien schraal). Ik denk dat het daar bij velen misloopt: weinig en niet echt sprekende foto's, en een bio die inwisselbaar is. Dit is misschien allemaal wat speciaal/schraal, maar het springt er wel uit.

We speelden nog even met het idee om de foto's te combineren met een saai tekstje genre "Op zoek naar iets serieus." maar dat leek ons dan weer net iets te obvious.

Bottom line is inderdaad dat ge gewoon uw persoonlijkheid moet durven tonen, ongeacht hoe schraal of hoe boring die is. Er zijn ook genoeg boring vrouwen te vinden op Tinder he, uiteindelijk. Misschien doen we een follow-up met een boekhouder die in zijn vrije tijd uitsluitend Magic The Gathering speelt en Warhammer-figuurtjes schildert, als we zo iemand kunnen vinden. :unsure:

Er zit imo wel een punt van waarheid in. Als ge als man de zoveelste zijt die een profiel heeft met 1 standaard profielfoto, 1 vakantiefoto op een rots, 1 foto strak in pak en 1 foto met uw hobby/vriendengroep en als beschrijving iets als 'Levensgenieter 🎉', moet ge er al verdomd goed uit zien om de matches aaneen te rijgen.

Ook niet vergeten dat ik ook gewoon wel een hete beer ben btw.

Voor de single chiccies op het forum hier, jullie kennen nu mijn tinder profiel, je hoeft niet meer verlegen te zijn. Ik begrijp ook dat ik wat moeilijk aanspreekbaar ben hier op het forum. Dus als je mij een berichtje zendt, begin met code BGFORUMILOVEYOUMYPOULET. Dan weet ik dat jullie het zijn en geef ik jullie berichtje voorrang.

Terug
Bovenaan