Squidward
Well-known member
Goh, was het gênant… Teenage Squid had nog nooit ‘iets’ gedaan met een jongen en dat stak nogal tegen omdat ik dacht - en dat was terecht - dat eens die ene ‘barrière’ weg was, het allemaal veel vlotter zou gaan. Om dan als zeventien en- achttienjarige in de tijd voor courant gsms te gaan afspreken met wildvreemden van online en gewoon in die auto te stappen… Mocht ik mijn eigen dochter zijn, ik doe een halve appelflauwte als ouder. Dat was niet slim. Later is wel duidelijk geworden dat door mijn BPD ik altijd wel naar risicogedrag - voor mij specifiek op dat vlak - ging neigen. Ik begrijp dus wel dat het niet slim is om doen maar mijn brein blijft het wel bekijken, zelfs nu als veertiger, als ‘ah but sure why not’Iets voor het "Gênante situaties" topic?

Zoals ik al eerder zei ik heb bij mensen soms tijd nodig zeker bij vrouwen, neem daar nog eens bij dat ik niet zoveel vrouwen ken, buiten die van mijn maten natuurlijk, maar daar ga ik niet mee liggen sturen he. Er is wel 1 vrouw waar ik toch om de 2 dagen mee stuur, iemand waar ik avondschool mee volg en waar ik toch voel dat ze oprecht geïnteresseerd is in wat ik doe of laat, dus tis niet dat ik ne weerdo ben ofzo.
Dan stuur ik het naar u door he Mulan.