Het grote BeyondGaming Dating topic

Bweurg, ik krijg hier al de kriebels, ik wil toch eerst weten welk vlees ik in de kuip heb voor ik ermee afspreek.
Ik vind 1 week berichten sturen al te kort :unsure:

Maar ik haat dat afspreken ook hartstochtelijk, altijd extreem nerveus zelfs al ga ik nergens van uit. Ik wil die zenuwen dus zoveel mogelijk uitstellen ook 😁

Ik chat toch ook wel liever een paar dagen eer ik afspreek. Ge kunt er volgens mij echt wel dingen uit afleiden die u kunnen helpen beslissen of ge er verder wilt mee gaan. Voor mij is dat ook wel nodig omdat ik me dan iets beter voorbereid voel, ik ben ook 'n zenuwpees voor zo'n dingen. Ik kan me toch nooit van de indruk ontdoen dat het een soort liefdessollicitatiegesprek is :p Ik moet wel zeggen dat in mijn geval het voordeel van de twijfel wel geldt en dat ik eerder wel dan niet zal afspreken als ik twijfels heb. Ook omdat het gewoon plezant is om iets te gaan drinken met iemand (meestal toch).

Ik heb toch al zaken gehad waarbij ik niet goed wist hoe ermee om te gaan... Behalve "knullig" 😂.

Eentje die een bos rozen meehad op de eerste date bvb. Prachtig gebaar maar ik haat rozen en dan liep ik er wel mee rond want was met de trein gekomen. Niet bepaald praktisch...

Of de man die duidelijk zijn fysieke interesse toonde waardoor ik half in een slangenmens veranderde om mijn bil uit de buurt van zijn hand te houden etc 😂

Ik heb toch al zaken gehad waarbij ik niet goed wist hoe ermee om te gaan... Behalve "knullig" 😂.

Eentje die een bos rozen meehad op de eerste date bvb. Prachtig gebaar maar ik haat rozen en dan liep ik er wel mee rond want was met de trein gekomen. Niet bepaald praktisch...

Of de man die duidelijk zijn fysieke interesse toonde waardoor ik half in een slangenmens veranderde om mijn bil uit de buurt van zijn hand te houden etc 😂
Een hele dag showen met rozen van iemand die je eigenlijk niet kent. Lekker awkward.

Een hele dag showen met rozen van iemand die je eigenlijk niet kent. Lekker awkward.
Hij was zo galant om spontaan te zeggen: "leg ik ze terug in de auto tot wanneer je weggaat?" 👌
Was echt een lieve, galante jongen (we waren begin de 20, dan mag je nog jongen zeggen 😜) maar helaas nooit verder geraakt dan "op papier is hij perfect maar ik mis de klik" 😞

Te lange tijd berichten sturen kan voor onrealistische verwachtingen of misverstanden zorgen vind ik.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb eigenlijk maar 1x ja gezegd na een week sturen, omdat die kerel net hetzelfde zei.
"Kijk Mulan, ik vind jou leuk. Ik wil geen tijd verspillen met berichten sturen, voor mij komt dat raar over. Ik wil gewoon een pint met je gaan drinken (ha! 😂) en wordt dat niets, geen probleem én geen tijd verspild. Dus ik kom volgend weekend naar Oudenaarde en wij gaan op een terrasje ne gezellige babbel hebben. Laat maar weten wanneer past voor jou! "
Gelukkig had hij een enorm goed gevoel voor humor waardoor ik de arrogantie nog door de vingers kon zien 😜
(en het is niet bij die ene keer afspreken gebleven!)

Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb eigenlijk maar 1x ja gezegd na een week sturen, omdat die kerel net hetzelfde zei.
"Kijk Mulan, ik vind jou leuk. Ik wil geen tijd verspillen met berichten sturen, voor mij komt dat raar over. Ik wil gewoon een pint met je gaan drinken (ha! 😂) en wordt dat niets, geen probleem én geen tijd verspild. Dus ik kom volgend weekend naar Oudenaarde en wij gaan op een terrasje ne gezellige babbel hebben. Laat maar weten wanneer past voor jou! "
Gelukkig had hij een enorm goed gevoel voor humor waardoor ik de arrogantie nog door de vingers kon zien 😜
En welke BG-er was dat? :P

Waarom is dat arrogant en al zeker na een week? Ik probeer ook gewoon zo snel mogelijk de vraag te stellen om iets te gaan drinken.

Waarom is dat arrogant en al zeker na een week? Ik probeer ook gewoon zo snel mogelijk de vraag te stellen om iets te gaan drinken.
Het arrogante zit hem in "ik kom naar Oudenaarde volgend weekend, jij zegt wanneer"
Hij kwam van Vilvoorde dus niet bepaald naast de deur. Wel leuk dat hij direct voorstelde om zelf tot hier te komen, dat zijn dingen die ik ècht wel kan appreciëren als "ramp achter het stuur".

Dat was geen BG'er! 😇😇😇

een BG'er zou toch zeker mogen onthouden dat ik geen alcohol drink 🤪
Ik zie niet waarom dat arrogant was. Hij wil een pint met jou gaan drinken, er stond niet dat jij een pint moest drinken. Er stond eigenlijk zelfs niet dat jij ook iets mocht drinken 🤡
Maar dat is nog gezonde arrogantie van jouwentwege hoor

Ik heb mijn huidige soort van lief (its complicated) ook snel gevraagd om af te spreken na onze tinder conversatie... ik durf nogal een prater te zijn dus dan doe ik dat liever IRL dan met erg lange berichtjes over en weer, vooral omdat in mijn ervaring het verkeerd type vrouw aantrekt, genre dramaqueens of vrouwen die vooral hun hart bij je willen uitstorten en een steun en toeverlaat zoeken en geen partner - waar overigens niks mis mee is, maar daar heb ik geen afspreekzin voor!

Ik merk overigens supersnel of afspreken überhaupt zin heeft. Als een meisje ongeïnteresseerd antwoordt of super kort vanaf de meet af aan doe ik niet eens meer moeite. Heeft me al heel wat ongetwijfeld awkwarde dates bespaard. Geef mij maar wat extravert enthousiasme :bow: Vooral omdat ik zelf een rationeel en redelijk koel persoon ben, een date met een gelijkaardig karakter lijkt me enorm saai en doods.

Terug
Bovenaan