Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het zal bij die ene date blijven.Bon, heb mij vorige week nog eens gewaagd aan een speeddate in Kortrijk.
Komende zaterdag een deftige date met mijn match. Fingers crossed.

en zoekt iemand die wat speelser, losser en flirteriger is.
Op naar de volgende zeker?![]()
Zo van die meiskes die denken dat hun eerste date gelijk in de films is. Als ge al via online app moet afspreken, dan is da toch normaal dat ge nog niet direct flirterig zijt? Gij weet toch ook niet hoe die in't echt is.. Had ge die nu in real life tegengekomen en 't was u ding, dan is da makkelijker om te flirten..zoekt iemand die wat speelser, losser en flirteriger is.
De allereerste ontmoeting was via een georganiseerde speeddate. Dan krijg je amper 5min de tijd om wat te babbelen.Zo van die meiskes die denken dat hun eerste date gelijk in de films is. Als ge al via online app moet afspreken, dan is da toch normaal dat ge nog niet direct flirterig zijt? Gij weet toch ook niet hoe die in't echt is.. Had ge die nu in real life tegengekomen en 't was u ding, dan is da makkelijker om te flirten..
Hier zeker al 40likes verzonden via FB dating, geen enkele respons.
Rot systeem dat mijn inziens gewoonweg niet deftig werkt.
Via Datic weeral twee profielen gerapporteerd van honey traps.
Heel tof, als ik dan hoor dat singles die al 4-6j. alleen zijn scheef durven worden bekeken en behandeld.
Als je nog in de fase zit waarin je maar enkele keren vrijblijvend hebt afgesproken zie ik niet wat er mis mee is. Het moet logistiek haalbaar zijn maar ik heb in mijn tinderperiode nu ook wel gewoon twee dates op twee opeenvolgende dagen gehad (en ook eens de 2de afgezegd omdat de eerste heel goed meeviel), je bent elkaar niet echt iets schuldig.Probleem is dat ik me er niet goed bij voel meerdere eerste dates tegelijkertijd te plannen, zelfs al weet je dat veel eerste dates niets worden, dan nog voelt het alsof je plant op "falen". Hoe kijken jullie daar tegenaan? Gewoon op meerdere paarden tegelijk wedden? De romanticus in mij vindt dat verkeerd.

Als je nog in de fase zit waarin je maar enkele keren vrijblijvend hebt afgesproken zie ik niet wat er mis mee is. Het moet logistiek haalbaar zijn maar ik heb in mijn tinderperiode nu ook wel gewoon twee dates op twee opeenvolgende dagen gehad (en ook eens de 2de afgezegd omdat de eerste heel goed meeviel), je bent elkaar niet echt iets schuldig.
) dat ook absoluut not done.
Ik heb lang gedacht over wat ik hier zou schrijven maar net wat inspiratie opgedaan. 't Is maar dat ik eigenlijk enigszins moedeloos wordt van wat ik lees. Iet of wat in de trant van "Heeft het überhaupt zin dat ik het probeer?"
Achtergrond: 30, man, Markske-achtig persoon dat zo'n 99% van de tijd in z'n hoofd leeft. Naar mijn beleving gepest te zijn tijdens m'n schooltijd, altijd buitenbeentje geweest. Dat heb ik uiteindelijk meegenomen tot en met nu. Veel te weinig sociale contacten gehad om goed te zijn aka onder een zelfgeïnstalleerde rots geleefd ('geleefd'). Comfortzone die zo groot is als m'n hoofd. Een hoofd dat quasi nooit stilstaat, enigszins continu in overdrive. Alles overganalyseerd tot er weinig of niks van overblijft. Alles theorie, geen praktijk. Wetende dat wat ik hier schrijf misschien te erg is in functie van de realiteit (ervaring versus realiteit an sich). Volgens mij kan hier nog wat maar 't is alleszins al een begin.
"Go with the flow", het principe waar ik angstzweet van krijg. Vooral indien er andere personen aan te pas komen en als dat op persoonlijk (informeel) vlak gebeurt.
Er is een wezenlijk verschil tussen de formele en informele benadering waarbij die eerste minder problemen ondervindt alhoewel die ongetwijfeld ook beïnvloedt wordt door het informele aspect.
Ik zou heel graag zowel letterlijk als figuurlijk nabij iemand zijn. Warmte ervaren?
Gevoelsmatig lijkt het vrij onmogelijk of anders gezegd 'hopeloos'. In praktisch en rationeel opzicht mogelijks niet maar ik heb geen flauw benul over hoe ik het zou kunnen aanpakken. Maar hoe langer het nog zal duren, hoe moeilijker het zal zijn om dichter bij real life te geraken.
Dit zal (voor sommigen) heel gek klinken maar ik vergelijk het met een zwerfkat die een plaats zoekt waar die wel zichzelf kan zijn. Nooit zelf een kat of ander huisdier gehad (op enkele guppies na dan) maar er is toch een voorkeur voor katten (vandaar de referentie, I guess).
Een klein stukje uit m'n verhaal, al was het maar om het (nog) eens van me af te schrijven. Dat werkt wel (een beetje)![]()
Je gaat dan toch wat coherenter uit de hoek moeten komen, vrees ik, zowel in theorie als in de praktijk.Ik heb lang gedacht over wat ik hier zou schrijven maar net wat inspiratie opgedaan. 't Is maar dat ik eigenlijk enigszins moedeloos wordt van wat ik lees. Iet of wat in de trant van "Heeft het überhaupt zin dat ik het probeer?"
Achtergrond: 30, man, Markske-achtig persoon dat zo'n 99% van de tijd in z'n hoofd leeft. Naar mijn beleving gepest te zijn tijdens m'n schooltijd, altijd buitenbeentje geweest. Dat heb ik uiteindelijk meegenomen tot en met nu. Veel te weinig sociale contacten gehad om goed te zijn aka onder een zelfgeïnstalleerde rots geleefd ('geleefd'). Comfortzone die zo groot is als m'n hoofd. Een hoofd dat quasi nooit stilstaat, enigszins continu in overdrive. Alles overganalyseerd tot er weinig of niks van overblijft. Alles theorie, geen praktijk. Wetende dat wat ik hier schrijf misschien te erg is in functie van de realiteit (ervaring versus realiteit an sich). Volgens mij kan hier nog wat maar 't is alleszins al een begin.
"Go with the flow", het principe waar ik angstzweet van krijg. Vooral indien er andere personen aan te pas komen en als dat op persoonlijk (informeel) vlak gebeurt.
Er is een wezenlijk verschil tussen de formele en informele benadering waarbij die eerste minder problemen ondervindt alhoewel die ongetwijfeld ook beïnvloedt wordt door het informele aspect.
Ik zou heel graag zowel letterlijk als figuurlijk nabij iemand zijn. Warmte ervaren?
Gevoelsmatig lijkt het vrij onmogelijk of anders gezegd 'hopeloos'. In praktisch en rationeel opzicht mogelijks niet maar ik heb geen flauw benul over hoe ik het zou kunnen aanpakken. Maar hoe langer het nog zal duren, hoe moeilijker het zal zijn om dichter bij real life te geraken.
Dit zal (voor sommigen) heel gek klinken maar ik vergelijk het met een zwerfkat die een plaats zoekt waar die wel zichzelf kan zijn. Nooit zelf een kat of ander huisdier gehad (op enkele guppies na dan) maar er is toch een voorkeur voor katten (vandaar de referentie, I guess).
Een klein stukje uit m'n verhaal, al was het maar om het (nog) eens van me af te schrijven. Dat werkt wel (een beetje)![]()
Ik snap dat dat geen aangenaam gevoel is. Maar zoals je zegt, het is een eerste date. Dat is een moment om andere mensen te leren kennen, een eerste indruk te winnen, niet om een relatie aan te gaan. Er is niets mis met meerdere mensen tegelijkertijd te leren kennen, er is geen enkele verbintenis. Leg geen druk op een eerste date, ga uit van zero verwachtingen en zie het als een avondje weg. Je kan uzelf enkel aangenaam verrassen als het dan wel een succes is.Probleem is dat ik me er niet goed bij voel meerdere eerste dates tegelijkertijd te plannen, zelfs al weet je dat veel eerste dates niets worden, dan nog voelt het alsof je plant op "falen". Hoe kijken jullie daar tegenaan? Gewoon op meerdere paarden tegelijk wedden? De romanticus in mij vindt dat verkeerd.
Ik snap dat dat geen aangenaam gevoel is. Maar zoals je zegt, het is een eerste date. Dat is een moment om andere mensen te leren kennen, een eerste indruk te winnen, niet om een relatie aan te gaan. Er is niets mis met meerdere mensen tegelijkertijd te leren kennen, er is geen enkele verbintenis. Leg geen druk op een eerste date, ga uit van zero verwachtingen en zie het als een avondje weg. Je kan uzelf enkel aangenaam verrassen als het dan wel een succes is.
Zelf een 2de date staat een 1ste date met iemand anders niet in de weg.
Ik vind dat je op meerdere paarden wedt als je met meerderen in een verdere fase zit, als er met meerderen gekust/gefoefeld wordt. Maw, als je de andere bewust het gevoel geeft dat er meer inzit.

Ik vind het wat verwarrend, bedoel je dat je weinig sociale contacten hebt, nog nooit een relatie hebt gehad en die stap nu wél zou willen zetten maar niet weet hoe?Ik heb lang gedacht over wat ik hier zou schrijven maar net wat inspiratie opgedaan. 't Is maar dat ik eigenlijk enigszins moedeloos wordt van wat ik lees. Iet of wat in de trant van "Heeft het überhaupt zin dat ik het probeer?"
Eerlijk gezegd, als ik uw posts correct interpreteer denk ik dat je jezelf een beetje voorliegt hier.We zien wel zeker, ik hou de verwachtingen bewust laag op dit moment. Een fijn avondje uit is al veel in deze tijden, voor mij toch.
Je zit al in je hoofd met allerlei zaken die nog totaal niet aan de orde zijn, en dat legt bewust of onbewust (te) veel druk op wat in principe gewoon "een fijn avondje uit" zou moeten zijn.Eerlijk gezegd, als ik uw posts correct interpreteer denk ik dat je jezelf een beetje voorliegt hier.Je zit al in je hoofd met allerlei zaken die nog totaal niet aan de orde zijn, en dat legt bewust of onbewust (te) veel druk op wat in principe gewoon "een fijn avondje uit" zou moeten zijn.
Wel goed dat ge de koe bij de horens hebt gevat bij deze, kan alleen maar helpen om op voorhand niet met een onrealistisch beeld te zitten. Have fun!
, maar helaas werkt mijn brein op alle vlakken zo en ik kan dat ook op datingvlak niet uitschakelen. Vogelhuisje bouwen? Eerst een plan tekenen. Straks naar de fitness? Checklist van oefeningen maken en vooruitgang tracken. Volgend jaar nieuwe auto? Best eens uitrekenen hoeveel zo'n omniumverzekering zou kosten...