Het grote BeyondGaming Dating topic

Ok even een update over ons Jenny.

3 weken geleden had ze mij dus plots geblokt nadat ze zag dat ik met een andere vrouw was gaan eten. Ze voegde mij 2 dagen nadien terug toe zonder ooit nog iets te sturen. Vorige week stuurde ze mij een verjaardagsbericht. (bericht na 8 uur pas gelezen en pas 24 uur later geantwoord).

Ik heb haar nadien toevallig gezien aangezien we gezamenlijke vrienden hebben.

Ik heb haar direct bedankt. Ze vroeg waarom.

Ik zei ja bedankt om mij gelijk een kleuter te blokken en te negeren. Daardoor heb ik mijn aandacht kunnen verleggen en iemand anders leren kennen dewelke geen spelletjes speelt en gewoon oprecht is.

Ze ontkende dat ze mij geblokkeerd had. Wat ik wel verwacht had daarom dat ik haar beste vriendin als getuige had. Dus ik zei tegen haar, de volgende keer dat je iemand wil blokkeren en wil ontkennen pas dan op dat die persoon zijn gsm niet naast die van uw beste vriendin legt.

Ineens begon ze te wenen. Ze zei ja waarom negeerde gij mij al zo lang en jij vroeg niet eens of alles wel oke was met mij.

Mijn reactie: aangezien uw naam niet gepasseerd is in de overlijdensberichten afgelopen weken, zal het allemaal wel goed gaan.

Was ze niet op voorbereid.

Dus.... dat meiske voelt iets voor u en ziet u daten met een andere griet. Die vindt dat niet zo leuk om daar mee geconfronteerd te worden op dat moment. Die begint niet online te ragen of u verwijtende berichten te sturen, maar die beslist gewoon voor zichzelf dat het beter is op dat moment om dat niet te zien. Na een tijdje is ze er al een beetje over, deblokkeert ze jou en beslist ze dat vrienden misschien wel een optie is. Als normale menselijke interactie stuurt ze u een gelukkige verjaardag, want dat is wat vrienden en zelfs kennissen doen.

Ipv dat gewoon te aanvaarden, moet ze zich daar dan ook nog eens voor verantwoorden. Ze wordt op een bruute manier aangepakt, over iets wat dus blijkbaar toch nog wel wat gevoelig ligt. Ja, dat ge zo'n eikel zijt, daar zal ze niet op voorbereid zijn geweest. Maar ge hebt haar verwerkingsproces waarschijnlijk wel bespoedigt.

Ik zie nu echt niet in wat er fout is aan iemand blokkeren waar je gevoelens voor hebt en die je uit je hoofd probeert te zetten. Dat lijkt mij zelfs eerder een slimmere keuze dan uzelf wat nodeloos laten lijden elke keer ge iets ziet verschijnen van de ander. Zij hoeft jou toch helemaal geen verantwoording af te leggen omdat ze u op dat moment liever niet ziet pronken met andere vrouwen?

Naar mijn gevoel is er hier maar 1 kleuter in dit verhaal en dat is niet zij.

Dus.... dat meiske voelt iets voor u en ziet u daten met een andere griet. Die vindt dat niet zo leuk om daar mee geconfronteerd te worden op dat moment. Die begint niet online te ragen of u verwijtende berichten te sturen, maar die beslist gewoon voor zichzelf dat het beter is op dat moment om dat niet te zien. Na een tijdje is ze er al een beetje over, deblokkeert ze jou en beslist ze dat vrienden misschien wel een optie is. Als normale menselijke interactie stuurt ze u een gelukkige verjaardag, want dat is wat vrienden en zelfs kennissen doen.

Ipv dat gewoon te aanvaarden, moet ze zich daar dan ook nog eens voor verantwoorden. Ze wordt op een bruute manier aangepakt, over iets wat dus blijkbaar toch nog wel wat gevoelig ligt. Ja, dat ge zo'n eikel zijt, daar zal ze niet op voorbereid zijn geweest. Maar ge hebt haar verwerkingsproces waarschijnlijk wel bespoedigt.

Ik zie nu echt niet in wat er fout is aan iemand blokkeren waar je gevoelens voor hebt en die je uit je hoofd probeert te zetten. Dat lijkt mij zelfs eerder een slimmere keuze dan uzelf wat nodeloos laten lijden elke keer ge iets ziet verschijnen van de ander. Zij hoeft jou toch helemaal geen verantwoording af te leggen omdat ze u op dat moment liever niet ziet pronken met andere vrouwen?

Gij met uw moeilijke waarheden altijd, stomme kut. :s

Dat meiske heeft altijd ontkent dat ze gevoelens heeft voor mij. En dat alles puur vriendschappelijk was voor haar. Dusja wat is het probleem dan dat ik verder ga?

Dat meiske heeft altijd ontkent dat ze gevoelens heeft voor mij. En dat alles puur vriendschappelijk was voor haar. Dusja wat is het probleem dan dat ik verder ga?

Allez zeg, iemand die duidelijk in de knoop ligt met zichzelf die niet 100% rationeel is wat betreft gevoelens en dan nog eens niet 100% eerlijk is tegen een van de oorzaken van dat in de knoop liggen. Gekker dan dat moet het nu toch niet worden.

Het probleem is dat ge niet verder gaat. Want dan zou je haar gewoon gerust laten en in haar waarde laten, zeker als er dan ook nog eens andere mensen bij zijn. Natrappen is niet direct de definitie van verder gaan.

Heeft iemand al nekeer aan onze insane gedacht? Mss zijn die verjaardagswensen hem niet goed bekomen hé. Op sommige leeftijden is ne "gelukkige verjaardag" ni makkelijk te verwerken.

Ik kan redelijk beamen dat 't op vakantie makkelijker gaat, gezien iedereen goed gezind is en blij, er een aanleiding is om over iets te kunnen praten en door de warmte draagt iedereen minder kleding.

Dat ge ze nadien niet meer ziet, tsja hoort erbij zeker?

Daarnet toch wel heel rap op "pass" geduwd bij OKCupid. 1 van de dingen die ze had ingevuld, was:

tenor.gif

Terug
Bovenaan