D
Deleted member 95
Guest
Wel niet bepaald één voor de hele familie.Jawadde, de Polle leeft in een romcom

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel niet bepaald één voor de hele familie.Jawadde, de Polle leeft in een romcom

Of... Give it a try?

Wel niet bepaald één voor de hele familie.![]()

Ik zou persoonlijk gewoon mijn afstand nemen van zo'n volk en er in stilte het mijne van denken.Ze heeft ook een hete ma of wat bedoelde?Tuurlijk wel![]()
Ze heeft ook een hete ma of wat bedoelde?

Ik ben tevens erg makkelijk om te kopen met drank, drugs, crypto of oldskool flappen.Nahrie weet gewoon wat meer over de soap dat Polle zijn leven is, en de problemen waarin de protagonist zich altijd inwerkt![]()
Echt wel fucking belachelijk van uwe kant ze dudeIk heb haar direct bedankt. Ze vroeg waarom.
Ik zei ja bedankt om mij gelijk een kleuter te blokken en te negeren. Daardoor heb ik mijn aandacht kunnen verleggen en iemand anders leren kennen dewelke geen spelletjes speelt en gewoon oprecht is.
Ineens begon ze te wenen. Ze zei ja waarom negeerde gij mij al zo lang en jij vroeg niet eens of alles wel oke was met mij.
Mijn reactie: aangezien uw naam niet gepasseerd is in de overlijdensberichten afgelopen weken, zal het allemaal wel goed gaan.

oldskool flappen.

Lijkt me een hoop onnodig verspilde energie en negativiteit eerlijk gezegd.Ok even een update over ons Jenny.
3 weken geleden had ze mij dus plots geblokt nadat ze zag dat ik met een andere vrouw was gaan eten. Ze voegde mij 2 dagen nadien terug toe zonder ooit nog iets te sturen. Vorige week stuurde ze mij een verjaardagsbericht. (bericht na 8 uur pas gelezen en pas 24 uur later geantwoord).
Ik heb haar nadien toevallig gezien aangezien we gezamenlijke vrienden hebben.
Ik heb haar direct bedankt. Ze vroeg waarom.
Ik zei ja bedankt om mij gelijk een kleuter te blokken en te negeren. Daardoor heb ik mijn aandacht kunnen verleggen en iemand anders leren kennen dewelke geen spelletjes speelt en gewoon oprecht is.
Ze ontkende dat ze mij geblokkeerd had. Wat ik wel verwacht had daarom dat ik haar beste vriendin als getuige had. Dus ik zei tegen haar, de volgende keer dat je iemand wil blokkeren en wil ontkennen pas dan op dat die persoon zijn gsm niet naast die van uw beste vriendin legt.
Ineens begon ze te wenen. Ze zei ja waarom negeerde gij mij al zo lang en jij vroeg niet eens of alles wel oke was met mij.
Mijn reactie: aangezien uw naam niet gepasseerd is in de overlijdensberichten afgelopen weken, zal het allemaal wel goed gaan.
Was ze niet op voorbereid.
Wie het schoentje past...Ik wist niet dat jij een zwak had voor bomma-schaamlippen.![]()
![]()
Waarom steekt ge zelfs uwen tijd daar nog in. Ieder het zijn natuurlijk.Ok even een update over ons Jenny.
3 weken geleden had ze mij dus plots geblokt nadat ze zag dat ik met een andere vrouw was gaan eten. Ze voegde mij 2 dagen nadien terug toe zonder ooit nog iets te sturen. Vorige week stuurde ze mij een verjaardagsbericht. (bericht na 8 uur pas gelezen en pas 24 uur later geantwoord).
Ik heb haar nadien toevallig gezien aangezien we gezamenlijke vrienden hebben.
Ik heb haar direct bedankt. Ze vroeg waarom.
Ze ontkende dat ze mij geblokkeerd had. Wat ik wel verwacht had daarom dat ik haar beste vriendin als getuige had. Dus ik zei tegen haar, de volgende keer dat je iemand wil blokkeren en wil ontkennen pas dan op dat die persoon zijn gsm niet naast die van uw beste vriendin legt.
Was ze niet op voorbereid.
Het is niet proper, maar af en toe is mensen aanspreken op hun belachelijk gedrag nog de grootste gunst die ge hen kunt doen imo.Was het eigenlijk wel nodig om haar zo te confronteren?![]()
Als het klopt wat hij zei, of toch als het al zo op hem overkwam, dan vind ik dat zij dat wel mag weten.
Goh, als je dat nogal aanvallend aanpakt schiet men gewoon in het defensief denk ik. Ik denk dat dit hier meer onder onnodig drama valt, maar veel mensen genieten daar ook van.Het is niet proper, maar af en toe is mensen aanspreken op hun belachelijk gedrag nog de grootste gunst die ge hen kunt doen imo.Als het klopt wat hij zei, of toch als het al zo op hem overkwam, dan vind ik dat zij dat wel mag weten.
Hoe je het dan duidelijk maakt, hangt van je persoonlijke stijl af. De ene pakt dat al met iets meer zin voor harmonie aan dan de andere.
Dat vertrekt wel van hoe ge zelf in het leven staat. Als ik bv iets doe wat compleet verkeerd overkomt, zou ik ook willen weten wat ik mis deed. Ik respecteer uw visie hierover.
Hij is precies een even klein kind maar heeft het zelf niet doorWas het eigenlijk wel nodig om haar zo te confronteren?Ik zou persoonlijk gewoon mijn afstand nemen van zo'n volk en er in stilte het mijne van denken.

Bedankt. Maar zoals hierboven gezegd werd het is tijd dat ze op haar gedrag gewezen werd. En idd kon het harmonieuzer? Wss wel... Maar als ze haar gedrag veranderd kan de volgende kerel er maar goed mee zijn.Hij is precies een even klein kind maar heeft het zelf niet door![]()
Aaaaaaah ge doet het voor het goede karma, check.Bedankt. Maar zoals hierboven gezegd werd het is tijd dat ze op haar gedrag gewezen werd. En idd kon het harmonieuzer? Wss wel... Maar als ze haar gedrag veranderd kan de volgende kerel er maar goed mee zijn.