Ik stuurde haar een like op de dag van haar aanmelding bij FB Dating, verleden week Maandag. De volgende ochtend zag ik dat we matchten, ze had mij dus ook een like gegeven. Ik stuurde dus een eerste bericht, wat ongemakkelijk omdat ik niet echt sterk ben ik geschreven communicatie en al zeker niet richting onbekende dames. Woensdag ochtend stuurde ik mijn laatste bericht naar haar. Haar laatste ging over het feit dat ze graag ging wandelen en dat haar passie energetische geneeswijzen zijn. Ik stuurde gewoon "Voor mij is het wandelen en fietsen. Energetische geneeswijzen, ik heb daar al van gehoord." Dat was het, noem mij bijgelovig of een charlatan, maar ik heb wel belangstelling voor zo een zaken.
Daarop dus niks meer. Ik heb dan gewacht tot Zaterdag ochtend om haar, via wat opzoekwerk, toe te voegen op het gewone FB.
Op het bericht daar geen enkele reactie. Via Dating ging het ook niet meer, een bug of fout, ik weet het niet, het gesprek was gewoon weg.
Wat mij het meeste irriteert, is het feit dat dit soort communicatie of eerder non-communicatie het nieuwe normaal is.
Ik kan mij niet inbeelden dat er mensen zijn die hier gewoonweg in meegaan, en er geen enkel probleem mee hebben om zelf zo behandeld te worden. De meesten trekken het zich niet aan, voor mij is dood gezwegen worden een pure marteling. Het zal wel aan mij liggen.