Het grote BeyondGaming Dating topic

Oh sweet summer child...
Tja... Het kind is wss altijd gewoon geweest dat de mannen achter haar bleven lopen... Toen ik haar de laatste week op haar plaats zette (oke ik was zat maar boeien) begon ze publiekelijk te wenen...

Kan ook wel gelegen hebben aan het feit dat ik zei dat ik haar dokter Phil niet ben om al haar issues op te lossen. 🤷🏻‍♂️

Tja... Het kind is wss altijd gewoon geweest dat de mannen achter haar bleven lopen... Toen ik haar de laatste week op haar plaats zette (oke ik was zat maar boeien) begon ze publiekelijk te wenen...

Kan ook wel gelegen hebben aan het feit dat ik zei dat ik haar dokter Phil niet ben om al haar issues op te lossen. 🤷🏻‍♂️
Dronken discussies zijn altijd memorabel. Altijd zalig om als toeschouwer bij te zitten. Wij kennen ook zo een koppel. Als we dan beginnen zuipen dan beginnen die 2 ruzie te maken en echt helemaal zonder grenzen. 😂 Dan hoor je ze een week niet uit schaamte. 😂😂

Dronken discussies zijn altijd memorabel. Altijd zalig om als toeschouwer bij te zitten. Wij kennen ook zo een koppel. Als we dan beginnen zuipen dan beginnen die 2 ruzie te maken en echt helemaal zonder grenzen. 😂 Dan hoor je ze een week niet uit schaamte. 😂😂
Ja het was redelijk memorabel. Blijkbaar had ik ze serieus geconfronteerd met haar aantrekken en afstoten en puberaal gedrag. Een normale griet zou kwaad worden... Maar als er traantjes aan te pas komen zal ik wel een paar gevoelige knopjes hebben ingeduwd.

Ach beter nu dan een langdurige relatie met constant drama.

Als ge zegt "meer als fwb’s wordt dit niet ze", komt dat bij mij zo over. Ik wou gewoon even meegeven dat dat voor mij niet werkt :)

Anyway, gisteren een hele leuke eerste date gehad aan het zeetje. Wat gedronken, strandwandeling gemaakt, veel gebabbeld. We zitten op dezelfde golflengte qua sport, (maatschappelijke) waarden... Voor mij zit er alleszins potentieel in :shy:
Nu het hoofd wat koel proberen te houden, anders word ik weer te snel, te enthousiast en dat draait vaak slecht uit.
Update rond m'n date.
Na de date een berichtje gekregen dat ze het gezellig vond.
Dinsdag haar een licht berichtje gestuurd. Ze heeft het bericht gelezen, maar geen antwoord blijft uit, waardoor ik zot onzeker word. Ik wil haar echt wel nog eens zien.

Ik verwacht bij wijze van spreken niet dat we morgen gaan trouwen, maar als je een leuke date gehad hebt, is ietwat spontane communicatie toch vanzelfsprekend?
Des te meer omdat ze zelf op voorhand aangaf dat ze als een van beide het echt niet voelt tijdens de date, ze het respectvoller vond om het gewoon aan te geven en afscheid te nemen dan uit vriendelijkheid de date 'uitdoen'.

Update rond m'n date.
Na de date een berichtje gekregen dat ze het gezellig vond.
Dinsdag haar een licht berichtje gestuurd. Ze heeft het bericht gelezen, maar geen antwoord blijft uit, waardoor ik zot onzeker word. Ik wil haar echt wel nog eens zien.

Ik verwacht bij wijze van spreken niet dat we morgen gaan trouwen, maar als je een leuke date gehad hebt, is ietwat spontane communicatie toch vanzelfsprekend?
Des te meer omdat ze zelf op voorhand aangaf dat ze als een van beide het echt niet voelt tijdens de date, ze het respectvoller vond om het gewoon aan te geven en afscheid te nemen dan uit vriendelijkheid de date 'uitdoen'.
Herkenbaar hier, bij mij komt het zelfs nog niet tot een fysieke date.
Laatste gesprek heeft welgeteld 5berichten van beider zijde geduurd. Daarna niks meer. Na wat opzoekwerk vond ik haar gewoon FB profiel. Toegevoegd en mijn excuses aangeboden mocht mijn laatste antwoord haar niet aan staan.
Niks, maar dan ook NIKS van antwoord. Bij mij barst dan de bom en vloek ik alle heiligen op een hoopje.
Telkens krijg ik dan de goesting om ongezouten en ruw mijn mening te typen, maar telkens wint het verstand dat zegt "trek het je niet aan".
Iedereen zegt mij dan "uw tijd en dekseltje komen nog wel". Maar telkens krijg ik meer en meer een pure afkeer van mensen die nog niet capabel zijn om simpelweg te antwoorden. Wat is me dit toch voor een rot wereld, echt niks meer van een basis aan communicatie.
Voorlaatste match zag ik dan weer na een paar dagen, gemakkelijk dat FB wel push notes kan geven bij het standaard platform, maar niet voor hun Dating. Bericht gestuurd, niks van antwoord. Vaak krijg ik te horen dat ik te lange tenen heb, wat moet ik dan zeggen van sommige vrouwen?

Herkenbaar hier, bij mij komt het zelfs nog niet tot een fysieke date.
Laatste gesprek heeft welgeteld 5berichten van beider zijde geduurd. Daarna niks meer. Na wat opzoekwerk vond ik haar gewoon FB profiel. Toegevoegd en mijn excuses aangeboden mocht mijn laatste antwoord haar niet aan staan.
Niks, maar dan ook NIKS van antwoord. Bij mij barst dan de bom en vloek ik alle heiligen op een hoopje.
Telkens krijg ik dan de goesting om ongezouten en ruw mijn mening te typen, maar telkens wint het verstand dat zegt "trek het je niet aan".
Iedereen zegt mij dan "uw tijd en dekseltje komen nog wel". Maar telkens krijg ik meer en meer een pure afkeer van mensen die nog niet capabel zijn om simpelweg te antwoorden. Wat is me dit toch voor een rot wereld, echt niks meer van een basis aan communicatie.
Voorlaatste match zag ik dan weer na een paar dagen, gemakkelijk dat FB wel push notes kan geven bij het standaard platform, maar niet voor hun Dating. Bericht gestuurd, niks van antwoord. Vaak krijg ik te horen dat ik te lange tenen heb, wat moet ik dan zeggen van sommige vrouwen?
Dus... ze accepteert je vriendschapsverzoek, maar communiceert verder niet meer?

Het is zoals je het zegt, het geeft geen zin je ongenoegen te uiten, het zal misschien enkele seconden opluchten, maar je kunt er niks (positief) mee bereiken.

Dus... ze accepteert je vriendschapsverzoek, maar communiceert verder niet meer?

Het is zoals je het zegt, het geeft geen zin je ongenoegen te uiten, het zal misschien enkele seconden opluchten, maar je kunt er niks (positief) mee bereiken.
Ik stuurde haar een like op de dag van haar aanmelding bij FB Dating, verleden week Maandag. De volgende ochtend zag ik dat we matchten, ze had mij dus ook een like gegeven. Ik stuurde dus een eerste bericht, wat ongemakkelijk omdat ik niet echt sterk ben ik geschreven communicatie en al zeker niet richting onbekende dames. Woensdag ochtend stuurde ik mijn laatste bericht naar haar. Haar laatste ging over het feit dat ze graag ging wandelen en dat haar passie energetische geneeswijzen zijn. Ik stuurde gewoon "Voor mij is het wandelen en fietsen. Energetische geneeswijzen, ik heb daar al van gehoord." Dat was het, noem mij bijgelovig of een charlatan, maar ik heb wel belangstelling voor zo een zaken.
Daarop dus niks meer. Ik heb dan gewacht tot Zaterdag ochtend om haar, via wat opzoekwerk, toe te voegen op het gewone FB.
Op het bericht daar geen enkele reactie. Via Dating ging het ook niet meer, een bug of fout, ik weet het niet, het gesprek was gewoon weg.

Wat mij het meeste irriteert, is het feit dat dit soort communicatie of eerder non-communicatie het nieuwe normaal is.
Ik kan mij niet inbeelden dat er mensen zijn die hier gewoonweg in meegaan, en er geen enkel probleem mee hebben om zelf zo behandeld te worden. De meesten trekken het zich niet aan, voor mij is dood gezwegen worden een pure marteling. Het zal wel aan mij liggen.

Ik stuurde haar een like op de dag van haar aanmelding bij FB Dating, verleden week Maandag. De volgende ochtend zag ik dat we matchten, ze had mij dus ook een like gegeven. Ik stuurde dus een eerste bericht, wat ongemakkelijk omdat ik niet echt sterk ben ik geschreven communicatie en al zeker niet richting onbekende dames. Woensdag ochtend stuurde ik mijn laatste bericht naar haar. Haar laatste ging over het feit dat ze graag ging wandelen en dat haar passie energetische geneeswijzen zijn. Ik stuurde gewoon "Voor mij is het wandelen en fietsen. Energetische geneeswijzen, ik heb daar al van gehoord." Dat was het, noem mij bijgelovig of een charlatan, maar ik heb wel belangstelling voor zo een zaken.
Daarop dus niks meer. Ik heb dan gewacht tot Zaterdag ochtend om haar, via wat opzoekwerk, toe te voegen op het gewone FB.
Op het bericht daar geen enkele reactie. Via Dating ging het ook niet meer, een bug of fout, ik weet het niet, het gesprek was gewoon weg.

Wat mij het meeste irriteert, is het feit dat dit soort communicatie of eerder non-communicatie het nieuwe normaal is.
Ik kan mij niet inbeelden dat er mensen zijn die hier gewoonweg in meegaan, en er geen enkel probleem mee hebben om zelf zo behandeld te worden. De meesten trekken het zich niet aan, voor mij is dood gezwegen worden een pure marteling. Het zal wel aan mij liggen.
Ik vrees dat dit toch wel een beetje is hoe het er aan toe gaat op dating apps.
Weet (ik ga daar toch van uit) dat de grote meerderheid van profielen op die apps mannen zijn en dat vrouwen overstelpt worden door likes, berichtjes. Het zijn enkel de berichten en/of profielen die eruit schieten, die reactie krijgen.

Dating apps hebben een ferme negatieve impact op je zelfbeeld als man ;-)

Dating apps hebben een ferme negatieve impact op je zelfbeeld als man ;-)

Een vrouw die ik ken en die al een partner heeft maar (met toestemming van haar vriend) eens wou zien hoe het eraan toegaat bij van die datingapps heeft dat eens een dagje getest.

Ik dacht dat ze drie uur later bijna 200 likes had gekregen...

Ik denk dat zelfs erg knappe mannen nog niet aan de helft komen.

Heb je het ongeluk minder dan gemiddeld knap te zijn als man, dat is de kans op succes relatief klein in deze online datingswereld

Wel ja, redelijk, ik begrijp het niet.
In ieder geval, als ze niet meer antwoordt, probeer ik haar dit weekend eens te bellen, maar daarna stopt het, hoe groot de teleurstelling ook zal zijn voor mij.
Je gaat haar nog bellen ook? Nadat ze je bericht laat staan op "gelezen"? Dat komt héél "needy" over hoor.

Je bent geblokkeerd. Zegt genoeg he. Hoofdstuk afsluiten en verder gaan. En investeer eens niet zoveel emoties in iemand die je niet kent, vooral niet in de beginfase. Het is een numbers game he. Met 7 a 8 mensen lullen, wat downgraden naar 5.....die 3 die eruitvallen...tja pech. Don't overthink it.

Je hebt gelijk. Ik kan het gewoon niet vatten, het contrast tussen 4u leuke en serieuze gesprekken en genegeerd worden is gewoon groot.

Het waait wel over…

Heb je het ongeluk minder dan gemiddeld knap te zijn als man, dat is de kans op succes relatief klein in deze online datingswereld
Dit dus. Vandaar dat ik er ook nog maar amper tijd op besteed en snel doorhad dat t niks voor mij ging zijn.

voor komende maandag nog is afgesproken met die van vorig weekend :)

Een vrouw die ik ken en die al een partner heeft maar (met toestemming van haar vriend) eens wou zien hoe het eraan toegaat bij van die datingapps heeft dat eens een dagje getest.

Ik dacht dat ze drie uur later bijna 200 likes had gekregen...

Ik denk dat zelfs erg knappe mannen nog niet aan de helft komen.

ik dacht dat ik eens een test zag hierover.
2 fake profielen: "Brian" en "Brianna"(knappe man en knappe vrouw)
Ze hadden in beide profielen 1000 likes gegeven aan anderen.
Resultaat:
man: match rate 27%
vrouw: match rate 70%

zegt genoeg he.

Ach, de enorme discrepantie van dating apps doet me meer en meer trekjes krijgen van zogenaamde incels en neckbeards. Vroeger had ik het gevoel de animator of komiek te moeten uithangen dating apps, omdat toch wel een niet te onderschatten deel van de vrouwelijke gebruikers daarop zit voor validatie, in de hoop egoboosts te krijgen of zich gewoon vervelen. Blijkt dus dat dit nog niet is veranderd.

ik dacht dat ik eens een test zag hierover.
2 fake profielen: "Brian" en "Brianna"(knappe man en knappe vrouw)
Ze hadden in beide profielen 1000 likes gegeven aan anderen.
Resultaat:
man: match rate 27%
vrouw: match rate 70%

zegt genoeg he.
En als je dan met een gewone (niet specifiek knappe) man en vrouw die test zou doen, gaat het verschil nog groeien...

Tinder is als man een loterij. Ik zou me er niks van aantrekken. Bv: Ik zou mezelf knap noemen en ben groot en sportief, maar zonder te betalen had ik ook niet veel matches op Tinder. Door goeie marketing (en een gebrek aan karakter) heb ik eens een maand Tinder Gold gehad en die maand had ik wel een shitload aan matches. Toch was het zelfs dan nog een loterij om effectief personen te vinden die ook wilden afspreken.

Ik stuurde naar heel veel 'interessante profielen' zelf als eerste, maar uiteindelijk wilde zelfs van degenen met wie ik lange gesprekken had maar een klein deel op date. Op pakweg 600 matches heb ik uiteindelijk een stuk of 10 dates gehad.
Één match ben ik een jaar na onze match en ons gesprek op Tinder in het echt tegengekomen en toen viel ze als een blok voor mij en begon ze nadien 'thirsty' berichten te sturen terwijl ze een jaar eerder via Tinder niet wilde afspreken. Dit deed me veralgemenen (oeps) dat velen er inderdaad gewoon wat voor de lol op zitten en enkel met de perfecte persoon op date wilden. De drempel tussen gewoon wat sturen en effectief afspreken lijkt me voor vrouwen veel groter dan voor mannen.

Over het algemeen zwemmen vrouwen in matches op Tinder en is het gewoon hopen dat jij niet net hetzelfde stuurt als iemand anders al gestuurd heeft en dat je net iets hebt wat zij ongelofelijk aantrekkelijk vindt als je op date hoopt te gaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan