Het grote BeyondGaming Dating topic

Bwoa, de meisjes die op een eerste date al in bed duiken, weten dat doorgaans toch al?
Lang verhaal kort zegt mijn ervaring hier: Nee, zelfs niet als je denkt er duidelijk over gesproken te hebben.

Ik zou dit zeker niet enkel over vrouwen zeggen, dit kan gebeuren in alle mogelijke partners in alle mogelijke fwb-relaties.

Voor mij is kussen toch wel een stilzwijgend begin. Je voelt echter wel aan of dit serieus bedoeld is of eerder als een ... euhm ... "plezierritje". Context doet ook veel: dronken iemand muilen op café die je net hebt ontmoet is wat anders dan een fijne date hebben en op het einde afsluiten met een kus. Niet dat een relatie formeel moet beginnen, maar er mag toch wel enige duidelijkheid zijn over de intenties van beide partijen. Dat voorkomt pijnlijke misverstanden.
Nogmaals: nee. Voor hetzelfde geld is de persoon met wie je kust en praat op een dronken avond al langer dan vandaag op je aan het crushen zonder dat jij het doorhebt. Je kent wel mensen bij wie een relatie zo is begonnen (of ik toch). Dan heb je al meteen je antwoord: het kan zijn dat sommigen na een plezante avond meer verwachten.

Lang verhaal kort zegt mijn ervaring hier: Nee, zelfs niet als je denkt er duidelijk over gesproken te hebben.

Ik zou dit zeker niet enkel over vrouwen zeggen, dit kan gebeuren in alle mogelijke partners in alle mogelijke fwb-relaties.

Nogmaals: nee. Voor hetzelfde geld is de persoon met wie je kust en praat op een dronken avond al langer dan vandaag op je aan het crushen zonder dat jij het doorhebt. Je kent wel mensen bij wie een relatie zo is begonnen (of ik toch). Dan heb je al meteen je antwoord: het kan zijn dat sommigen na een plezante avond meer verwachten.
Vandaar dat ik schreef: dronken iemand muilen op café die je net hebt ontmoet.

Daaruit kan trouwens perfect een heel goede relatie uit groeien.

HOLY FUCK GULLIE ZIJT 2 VERSCHILLENDE USERS!!!!!! :eek:

Om de 1 of andere reden vind ik dus dat ulle user names op mekaar trekken (terwijl dat eigenlijk niet is :unsure:). Dus in mijn hoofd zijn al jullie posts door dezelfde user gedaan.

Ik ben zo hard in de war nu. Zoveel vragen... Wie is de serial killer? Wie rijdt met de motor? Wie is degene die zijn vriendin het is afgetrapt tijdens corona? Wie heeft een trap in zijn keuken? Wie is nog bezig zijn huis te renoveren?

Of is dat allemaal van dezelfde persoon?
@coldplayke ik heb een dubbel-vragenvuren nodig voor @Tah_b00nz0r en @TooChé.
Serial killer hierzo!
Ik had een ducati, die is verkocht sinds een goeie maand. Mijn vriendin is het ook afgetrapt tijdens corona. De trap staat in mijn keuken & de rest van het huis moet ik nog verbouwen.

Lijkt dus alsof je het toch over mij had :)

Gisteren top avond beleefd met de nieuwe vriendin. Het wordt enkel beter & beter. Zalig mij terug wat puber te voelen.

Serial killer hierzo!
Ik had een ducati, die is verkocht sinds een goeie maand. Mijn vriendin is het ook afgetrapt tijdens corona. De trap staat in mijn keuken & de rest van het huis moet ik nog verbouwen.

Lijkt dus alsof je het toch over mij had :)

Gisteren top avond beleefd met de nieuwe vriendin. Het wordt enkel beter & beter. Zalig mij terug wat puber te voelen.
Lol, en a.d.h.v. uw avatar zijt gij waarschijnlijk ook degene die vaak gaat skiën en in het ski-topic post?
Dan denk ik dat in mijn hoofd @Tah_b00nz0r gewoon volledige ge-assimileerd is in @TooChé :eek:.

En weet zij dat voor jou er niet meer inzit dan dat? Dat is het allerbelangrijkste, VOOR je erover gaat steeds uw intenties duidelijk maken ;).
Zij is hier normaaaal van op de hoogte. Nu ik heb amper ervaring met fwb toestanden maar ze weet dat k op dit moment niet op zoek ben naar een vaste relatie. Ik weet nu niet of het raar is als ge eens weg gaat met een fwb, ne fijne avond er van maakt en erna in bed duikt.

zoals @Nahrtent zei kan ik me wel vinden in die drie puntjes. Of toch zeker 2 vd 3…

Mensen die hier ook succes hadden via niet-dating apps en niet-alcohol toestanden?

Na een jaar met hartzeer en obligate breakup depressie te hebben rondgelopen wil ik best wel eens aftasten wat er nog kan buiten deze "geforceerde" manieren.

Feit is dat ik bitter weinig foto's voor datingapps heb waar ik niet minstens 5 jaar jonger ben dan nu en een photoshoot regelen voor 3 likes per halfjaar, dat gaat me wat te ver.

Mensen die hier ook succes hadden via niet-dating apps en niet-alcohol toestanden?

Na een jaar met hartzeer en obligate breakup depressie te hebben rondgelopen wil ik best wel eens aftasten wat er nog kan buiten deze "geforceerde" manieren.

Feit is dat ik bitter weinig foto's voor datingapps heb waar ik niet minstens 5 jaar jonger ben dan nu en een photoshoot regelen voor 3 likes per halfjaar, dat gaat me wat te ver.
Ja, via m’n werk, en ik vind het veel fijner om zo mensen te ontmoeten dan via dating apps. Dan leer je elkaar kennen op een vriendschappelijke manier zonder dat er direct verwachtingen zijn. Het gebeurt spontaner, natuurlijker.
Werken in een groot bedrijf met overwegend vrouwelijke collega’s helpt natuurlijk ook wel.

Speeddating vind ik ook een goed concept, je ‘pool’ is natuurlijk wel klein, maar je hebt maar die ene match nodig ;)

Ik leer sowieso de meeste singles kennen via vrienden/kenissen.

Wij zijn een hoop die nogal veel op den boemel gaan, of zelf feestjes organiseren, en daar zit heel vaak wel wat nieuw vlees bij, dat andere meenemen :unsure:

Werk is bij mij een no-go :rofl:

Terug
Bovenaan