Eland
Well-known member
Lang verhaal kort zegt mijn ervaring hier: Nee, zelfs niet als je denkt er duidelijk over gesproken te hebben.Bwoa, de meisjes die op een eerste date al in bed duiken, weten dat doorgaans toch al?
Ik zou dit zeker niet enkel over vrouwen zeggen, dit kan gebeuren in alle mogelijke partners in alle mogelijke fwb-relaties.
Nogmaals: nee. Voor hetzelfde geld is de persoon met wie je kust en praat op een dronken avond al langer dan vandaag op je aan het crushen zonder dat jij het doorhebt. Je kent wel mensen bij wie een relatie zo is begonnen (of ik toch). Dan heb je al meteen je antwoord: het kan zijn dat sommigen na een plezante avond meer verwachten.Voor mij is kussen toch wel een stilzwijgend begin. Je voelt echter wel aan of dit serieus bedoeld is of eerder als een ... euhm ... "plezierritje". Context doet ook veel: dronken iemand muilen op café die je net hebt ontmoet is wat anders dan een fijne date hebben en op het einde afsluiten met een kus. Niet dat een relatie formeel moet beginnen, maar er mag toch wel enige duidelijkheid zijn over de intenties van beide partijen. Dat voorkomt pijnlijke misverstanden.

). Dus in mijn hoofd zijn al jullie posts door dezelfde user gedaan.
.