Het grote BeyondGaming Dating topic

En weet zij dat voor jou er niet meer inzit dan dat? Dat is het allerbelangrijkste, VOOR je erover gaat steeds uw intenties duidelijk maken ;).
Ik snap je reactie wel, maar moet dat? Soms is het toch ook fijn een leuke avond te hebben (los van het al dan niet in bed duiken), zonder dat er verwachtingen zijn of er een volgende keer moet volgen?

Grappig, intelligent, heet. Minstens 2 van de 3 aanvinken of no passaran.

1 van de heilige trifecta waar ik mij ook aan probeer te houden.

Maar inderdaad, hoe meer alcohol en/of drugs in de man, hoe moeilijker die aflijning goed te zien is.

En weet zij dat voor jou er niet meer inzit dan dat? Dat is het allerbelangrijkste, VOOR je erover gaat steeds uw intenties duidelijk maken ;).

Mss niet al uw hoop ophalen en uw trouwfeest al beginnen plannen nadat ge bij iemand, woepsie poepsie in bed bent gekropen.

Ik vind dat je daar eerlijk over communiceert. Is het grootste cliché dat er bestaat, partner A stoeft bij vrienden over geslaagde score in bed terwijl partner B aan zijn/haar entourage begint te speculeren over een relatie. En aan de verhalen hier te zien overkomt dat niet alleen vrouwen maar evenzeer mannen ;).

Ik snap je reactie wel, maar moet dat? Soms is het toch ook fijn een leuke avond te hebben (los van het al dan niet in bed duiken), zonder dat er verwachtingen zijn of er een volgende keer moet volgen?

Tristan, ze bedoelde dat als je ENKEL wil vogelen, het wel nog zo beleefd is om op voorhand duidelijk te maken dat je niet op zoek bent naar iemand om iets verder mee uit te bouwen.

Doorgaans ga je idd op date met het idee "we zien wel wat het wordt".
Soms blijft het daar bij, soms wordt het wat meer, soms is het een regelrechte tegenvaller. Maar de ingesteldheid is dan wel nog steeds "we zullen wel zien of we een klik hebben" en niet "hoe snel krijg ik haar benen open" :unsure:

Tristan, ze bedoelde dat als je ENKEL wil vogelen, het wel nog zo beleefd is om op voorhand duidelijk te maken dat je niet op zoek bent naar iemand om iets verder mee uit te bouwen.

Doorgaans ga je idd op date met het idee "we zien wel wat het wordt".
Soms blijft het daar bij, soms wordt het wat meer, soms is het een regelrechte tegenvaller. Maar de ingesteldheid is dan wel nog steeds "we zullen wel zien of we een klik hebben" en niet "hoe snel krijg ik haar benen open" :unsure:
Als je erover nadenkt is dat ook omdat wij (ik denk toch de meeste Belgen) daarin vrij vaag zijn. Mijn vrouw begreep dat echt niet (tot we het er eens over hadden), omdat in Latijns-Amerika "daten" niet serieus is per definitie tot er wordt afgesproken dat het over een relatie gaat. Als je dus samen het bed induikt wordt dat meer gezien als gewoon voor de fun, tot er echt een "kvraagetaan-moment" is.

Ik vind dat je daar eerlijk over communiceert. Is het grootste cliché dat er bestaat, partner A stoeft bij vrienden over geslaagde score in bed terwijl partner B aan zijn/haar entourage begint te speculeren over een relatie. En aan de verhalen hier te zien overkomt dat niet alleen vrouwen maar evenzeer mannen ;).

Heel eerlijk, zie ik dat zelfs meer bij mannen als bij vrouwen. Dat helemaal van stapel beginnen lopen na een uit de hand gelopen nachtje.

Als je erover nadenkt is dat ook omdat wij (ik denk toch de meeste Belgen) daarin vrij vaag zijn. Mijn vrouw begreep dat echt niet (tot we het er eens over hadden), omdat in Latijns-Amerika "daten" niet serieus is per definitie tot er wordt afgesproken dat het over een relatie gaat. Als je dus samen het bed induikt wordt dat meer gezien als gewoon voor de fun, tot er echt een "kvraagetaan-moment" is.

Benoemen jullie dat echt? De start van een relatie? Het moment waarop jullie exclusief worden (of daar afspraken rond maken)? Of kussen jullie of zijn jullie intiem en is dat stilwijzigend het begin?

Benoemen jullie dat echt? De start van een relatie? Het moment waarop jullie exclusief worden (of daar afspraken rond maken)? Of kussen jullie of zijn jullie intiem en is dat stilwijzigend het begin?
Ik heb dat nooit gedaan, wat ook de reden is dat mijn vrouw in het begin van de relatie niet echt wist wat met mij aan te vangen (want dat is kennelijk wel de bedoeling). De interessante zaken aan twee verschillende culturen zeker.

Laatst bewerkt:
Combinatie tussen benoemen én veronderstellen eens er gekust wordt bij mij, maar dat is ook weer afhankelijk van met wie je een date hebt, vind ik.

Is dat met iemand die frequent datet en heel actief is op datingsites? Dan ga ik wel gericht vragen: "ben jij eigenlijk nog actief op die site(s)? Ik heb mijn profiel offline gehaald, ik wil wel zien waar dit heen gaat met jou."

Is dat met iemand die heel gericht aandacht aan je schenkt, waar je urenlang mee belt of berichten stuurt, dan ga ik er wel van uit dat hij geen tijd en energie in anderen meer steekt.

Bij mijn ex had ik nog contact met iemand anders ook en 2 dagen na mijn date met hem, had ik een date met die ander. Maar na de eerste date met mijn ex ook heel eerlijk gezegd dat ik nog een date had met iemand anders maar dat ik er dankzij hem geen enkele verwachting meer van had omdat ik me goed geamuseerd had en graag met hem nog eens wou afspreken.

Voor mij is kussen toch wel een stilzwijgend begin. Je voelt echter wel aan of dit serieus bedoeld is of eerder als een ... euhm ... "plezierritje". Context doet ook veel: dronken iemand muilen op café die je net hebt ontmoet is wat anders dan een fijne date hebben en op het einde afsluiten met een kus. Niet dat een relatie formeel moet beginnen, maar er mag toch wel enige duidelijkheid zijn over de intenties van beide partijen. Dat voorkomt pijnlijke misverstanden.

Terug
Bovenaan