Het grote BeyondGaming Dating topic

Aaaah, dat is idd wel handig en "klassiek" op die manier! 😇
Nog altijd de fijnste manier om iemand te leren kennen, vind ik. Via via iemand leren kennen, spontaan babbeltje doen en als het klikt contact blijven houden en zien wat ervan komt. Via datingsites afspreken kan ook tot fijne ontmoetingen leiden, maar dan heb je toch meer dat "dating"-gedeelte in het achterhoofd wat het soms geforceerd kan doen aanvoelen.

Al moet je daarvoor wel vrienden hebben die interessante singles in de aanbieding hebben, dat is zeker niet altijd het geval.

Nog altijd de fijnste manier om iemand te leren kennen, vind ik. Via via iemand leren kennen, spontaan babbeltje doen en als het klikt contact blijven houden en zien wat ervan komt. Via datingsites afspreken kan ook tot fijne ontmoetingen leiden, maar dan heb je toch meer dat "dating"-gedeelte in het achterhoofd wat het soms geforceerd kan doen aanvoelen.

Al moet je daarvoor wel vrienden hebben die interessante singles in de aanbieding hebben, dat is zeker niet altijd het geval.
Heb je dan veel dergelijke "zelfstandige ondernemers" als vrienden met "aanbiedingen"? Is dat dan vooral Oost-Europees? Aziatisch? :thinking:

Nee, akkoord, maar niet altijd evident nee. :)

Imo is dat zoals met online dating ook.
Geluk hebben dat je op de juiste plaats op het goeie moment bent.

Het is goed mogelijk dat je op tinder iemand aanspreekt, maar die op dat moment net daar geen behoefte aan heeft om te antwoorden --> helaas. En dan komt die daar ook niet echt meer op terug.
Maar was je een week ervoor begonnen met net hetzelfde gesprek, kon het bvb wel pakken.

Volgens de vriendin hier heeft mijn openingszin het gedaan:

"Doet uwen bril is af".
*doet bril af*
"Nee doet hem maar terug aan, ge zijt schoner met bril".

Twee jaar en een nieuwbouw verder nog steeds gelukkig.

Volgens de vriendin hier heeft mijn openingszin het gedaan:

"Doet uwen bril is af".
*doet bril af*
"Nee doet hem maar terug aan, ge zijt schoner met bril".

Twee jaar en een nieuwbouw verder nog steeds gelukkig.

Een goei boerin past bij nen boer he :P

Imo is dat zoals met online dating ook.
Geluk hebben dat je op de juiste plaats op het goeie moment bent.

Het is goed mogelijk dat je op tinder iemand aanspreekt, maar die op dat moment net daar geen behoefte aan heeft om te antwoorden --> helaas. En dan komt die daar ook niet echt meer op terug.
Maar was je een week ervoor begonnen met net hetzelfde gesprek, kon het bvb wel pakken.
Je moet inderdaad gewoon geluk hebben. Toen ik nog single was ben ik een aantal keer op date geweest via Tinder en OkCupid en dat voelde helemaal niet geforceerd aan. Draaide uiteindelijk niet uit tot een relatie maar dat waren nog wel plezante ervaringen. Maar een "klik" hebben met iemand is een vorm van chemie, tenzij je een goede acteur bent kan je dat niet faken. Toen ik nog veel jonger was wel een paar keer op date geweest waar het spontane weg bleef en dan besef je heel snel dat het niets gaat worden.

Ben ik de enige die vindt dat letterlijk iedereen mooier is met (de juiste) kleren aan? Pure naaktheid vind ik eigenlijk minder aantrekkelijk dan een goed geklede man. :unsure:
Zoals Katastroof het mooi verwoordt: "ne vent in zane pure is en bleft nen bloewete vent".
Ik snap wel wat je bedoelt, de juiste kleren kunnen iemand er soms wel mooier laten uitzien.

Ben ik de enige die vindt dat letterlijk iedereen mooier is met (de juiste) kleren aan? Pure naaktheid vind ik eigenlijk minder aantrekkelijk dan een goed geklede man. :unsure:
Helemaal mee eens, zowel voor mannen als vrouwen!
Een mooie vrouw met juiste lingerie vind ik vaak tientallen keren mooier dan diezelfde vrouw naakt. Waarschijnlijk enkel omdat er meer aan de verbeelding wordt overgelaten en mindere kantjes goed kunnen verhuld worden?

Een mooie vrouw met juiste lingerie vind ik vaak tientallen keren mooier dan diezelfde vrouw naakt. Waarschijnlijk enkel omdat er meer aan de verbeelding wordt overgelaten en mindere kantjes goed kunnen verhuld worden?
En omdat genitaliën eigenlijk gewoon lelijk zijn. :unsure:

Ik weet het toch niet hoor. Toon het ons misschien even!

Nee hoor, ik vind mezelf mooier zonder kleren. Als ik de politie mag geloven zijn de buren wel niet akkoord, maar wie luistert nu naar de polis 🤷‍♂️.

Ik ben wel fan van het pure.
Niks verbeelding of wegsteken. Dan weet ge meteen of ge met een dragonpussy / noordzeegarnaal opgescheept zit of niet

Eindelijk gaat het terug over lingerie/ondergoed... een al te vaak onderschatte variabele van een succesvolle date :)

Heel wat om over na te denken, is het proper, in goede staat, wat zegt de kleur en model over jezelf,... Te gewoontjes, kan de andere denken dat je niet van plan was 's serieus te daten... Te sexy en je krijgt het imago van een veelpoeper... ah dilemma :p

Eindelijk gaat het terug over lingerie/ondergoed... een al te vaak onderschatte variabele van een succesvolle date :)

Heel wat om over na te denken, is het proper, in goede staat, wat zegt de kleur en model over jezelf,... Te gewoontjes, kan de andere denken dat je niet van plan was 's serieus te daten... Te sexy en je krijgt het imago van een veelpoeper... ah dilemma :p

Laatste keer dat ik op een date een body suit uit kant had aangedaan zag ik de andere persoon ook luidop denken.

Had mss moeten gaan voor bh en string..

Terug
Bovenaan