Str8_6
Well-known member
Een gat is een gat.Hahaha ofcourse. Dit is dus het nadeel van alles te liken zonder op te letten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een gat is een gat.Hahaha ofcourse. Dit is dus het nadeel van alles te liken zonder op te letten.
Ieder zen fetisch, maar ik ga passen bij deze.

En ne steak is ne steak?Een gat is een gat.
Big business eh. Paar kopen voor 20€ en voor 50€ verpatsenOver fetisjen of fetishen of hoe je dat ook schrijft gesproken, toen ik way back in time mezelf even op het datingsite gebeuren begaf zat ik een keer te klessebessen over ditjes en datjes met toch wel een knappe man toen die opeens vroeg of ik van pumps en stiletto's hield dus ik zo van ja en hij zo maar uit het niets vroeg of hij er een paar gedragen mocht hebben.
De sukkel wou er zelfs voor betalen ik was like owkeeeey dan.
Was nog nooit zo snel offline.
Was voor een poosje weer mooi geweest.![]()

Sommigen zijn nu eenmaal kieskeuriger waar ze hun steak insteken, anderen dan wat zindelijker op hun eigen vlees.En ne steak is ne steak?
In mijn dating periode lette ik toch ook op de schoenen, nu niet dat dat een mega doorslaggevende factor was maar toch iets dat ik opmerkte. Als mijn vriendin gehuld in geraffineerde lingerie, nylon kousen en hoge hakken voor me komt paraderen dan valt mijn mond op de grond en ben ik één en al aandacht. Of het een fetisj(sh) is weet ik niet... hoe definieer je zoiets? Ik noem het een voorkeur? Een kers op de taart (en je eet niet elke dag taart heOver fetisjen of fetishen of hoe je dat ook schrijft gesproken, toen ik way back in time mezelf even op het datingsite gebeuren begaf zat ik een keer te klessebessen over ditjes en datjes met toch wel een knappe man toen die opeens vroeg of ik van pumps en stiletto's hield dus ik zo van ja en hij zo maar uit het niets vroeg of hij er een paar gedragen mocht hebben.
)
In mijn dating periode lette ik toch ook op de schoenen, nu niet dat dat een mega doorslaggevende factor was maar toch iets dat ik opmerkte. Als mijn vriendin gehuld in geraffineerde lingerie, nylon kousen en hoge hakken voor me komt paraderen dan valt mijn mond op de grond en ben ik één en al aandacht. Of het een fetisj(sh) is weet ik niet... hoe definieer je zoiets? Ik noem het een voorkeur? Een kers op de taart (en je eet niet elke dag taart he)
Echter, vragen om die exemplaren over te kopen is nu iets dat nooit door mijn gedachten is gegaan en wel erg vreemd om bij een kennismaking te lanceren. Je had die man moeten antwoorden dat hij op een datingsite zat en niet op Vinted... Daar kan hij tweedehands schoenen kopen![]()

Vraagje voor de kenners, als je betalend bent bij Bumble, kan je dan beter filteren op locatie?

In mijn dating periode lette ik toch ook op de schoenen, nu niet dat dat een mega doorslaggevende factor was maar toch iets dat ik opmerkte. Als mijn vriendin gehuld in geraffineerde lingerie, nylon kousen en hoge hakken voor me komt paraderen dan valt mijn mond op de grond en ben ik één en al aandacht. Of het een fetisj(sh) is weet ik niet... hoe definieer je zoiets? Ik noem het een voorkeur? Een kers op de taart (en je eet niet elke dag taart he)

Hahaha dat zegt mij ook iets vaags. Die kerel bevredigde zichzelf met pumps. Hij wou inderdaad enkel gedragen schoenen.Over fetisjen of fetishen of hoe je dat ook schrijft gesproken, toen ik way back in time mezelf even op het datingsite gebeuren begaf zat ik een keer te klessebessen over ditjes en datjes met toch wel een knappe man toen die opeens vroeg of ik van pumps en stiletto's hield dus ik zo van ja en hij zo maar uit het niets vroeg of hij er een paar gedragen mocht hebben.

Voor mij doen schoenen nu eens niks se. Mijn vrouw doet ook bijna nooit hoge hakken aan. Alleen als het moet voor een of andere formele gelegenheid en ik heb dan altijd wat medelijden want da's toch niet praktisch en daar gaan uw voeten toch zeer van doen op termijn en zo. XD

)Mulan+hakken = grond kussen binnen de 10m
(en dan heb ik het over alles dat hoger is dan 3cm)
Allez ge moet toegeven, dit heeft toch wel ietsVoor mij doen schoenen nu eens niks se. Mijn vrouw doet ook bijna nooit hoge hakken aan. Alleen als het moet voor een of andere formele gelegenheid en ik heb dan altijd wat medelijden want da's toch niet praktisch en daar gaan uw voeten toch zeer van doen op termijn en zo. XD
Ik heb zelf ook al afgedaan bij Mulan want ik draag een paar schoenen tot ze vrijwel uit elkaar vallen en begin dan pas aan een nieuw paar.![]()

Ik word er niet meteen wild van.Allez ge moet toegeven, dit heeft toch wel iets
![]()
oh jawel, al is dat voorbeeld nu wel iets te tacky naar mijn smaak, maar dat is nu ook niet om 's stevig mee te gaan wandelen of zo... Enfin, het gaat hier over daten en niet over schoenen...Ik word er niet meteen wild van.