Het grote BeyondGaming Dating topic

Over fetisjen of fetishen of hoe je dat ook schrijft gesproken, toen ik way back in time mezelf even op het datingsite gebeuren begaf zat ik een keer te klessebessen over ditjes en datjes met toch wel een knappe man toen die opeens vroeg of ik van pumps en stiletto's hield dus ik zo van ja en hij zo maar uit het niets vroeg of hij er een paar gedragen mocht hebben.
De sukkel wou er zelfs voor betalen ik was like owkeeeey dan. :S:S:S:S:S

Was nog nooit zo snel offline.
Was voor een poosje weer mooi geweest.:frown:

Over fetisjen of fetishen of hoe je dat ook schrijft gesproken, toen ik way back in time mezelf even op het datingsite gebeuren begaf zat ik een keer te klessebessen over ditjes en datjes met toch wel een knappe man toen die opeens vroeg of ik van pumps en stiletto's hield dus ik zo van ja en hij zo maar uit het niets vroeg of hij er een paar gedragen mocht hebben.

Big business eh. Paar kopen voor 20€ en voor 50€ verpatsen 😏

In mijn dating periode lette ik toch ook op de schoenen, nu niet dat dat een mega doorslaggevende factor was maar toch iets dat ik opmerkte. Als mijn vriendin gehuld in geraffineerde lingerie, nylon kousen en hoge hakken voor me komt paraderen dan valt mijn mond op de grond en ben ik één en al aandacht. Of het een fetisj(sh) is weet ik niet... hoe definieer je zoiets? Ik noem het een voorkeur? Een kers op de taart (en je eet niet elke dag taart he :) )

Echter, vragen om die exemplaren over te kopen is nu iets dat nooit door mijn gedachten is gegaan en wel erg vreemd om bij een kennismaking te lanceren. Je had die man moeten antwoorden dat hij op een datingsite zat en niet op Vinted... Daar kan hij tweedehands schoenen kopen :)

Vraagje voor de kenners, als je betalend bent bij Bumble, kan je dan beter filteren op locatie?

In mijn dating periode lette ik toch ook op de schoenen, nu niet dat dat een mega doorslaggevende factor was maar toch iets dat ik opmerkte. Als mijn vriendin gehuld in geraffineerde lingerie, nylon kousen en hoge hakken voor me komt paraderen dan valt mijn mond op de grond en ben ik één en al aandacht. Of het een fetisj(sh) is weet ik niet... hoe definieer je zoiets? Ik noem het een voorkeur? Een kers op de taart (en je eet niet elke dag taart he :) )

Echter, vragen om die exemplaren over te kopen is nu iets dat nooit door mijn gedachten is gegaan en wel erg vreemd om bij een kennismaking te lanceren. Je had die man moeten antwoorden dat hij op een datingsite zat en niet op Vinted... Daar kan hij tweedehands schoenen kopen :)

Je kan het idd een voorkeur noemen, denk zoals veel vrouwen, mannen in pak ook erg sexy vinden. Wel een normaal klassiek pak wat lekker past en niet die mega strakke pakjes met broekjes die 15cm boven de enkels stoppen en jasjes die zo strak zijn dat die ene knoop bijna op springen staat.

En ja de meeste mannen vinden hun vrouw/vriend of vriendin met high heels ontzettend geil maar om wildvreemden zoiets te vragen is cringe level 1000 ofzo.
Mijn man heeft ook nog nooit gevraagd om die pumps uit te doen en gewone slippers aan te trekken.🤭

Vinted tip is wel👌

Ik let als vrouw ook op de schoenen, zegt iets over de ingesteldheid van de man voor me, vind ik. 🤷🏼‍♀️
Als iemand met compleet versleten schoenen vol vlekken voor me zou staan (is al gebeurd) dan vind ik dat een afknapper.
Ik let totaal niet op merken of stijl, maar het moet er wel netjes uit zien. Of dat nu adidassen zijn of Van Bommels interesseert me totaal niet.

Hahaha dat zegt mij ook iets vaags. Die kerel bevredigde zichzelf met pumps. Hij wou inderdaad enkel gedragen schoenen.

Tijd voor een update. De wilde verhalen zijn passé ondertussen, want ik blijf afspreken met dezelfde nu. We zien elkaar wel frequent. Echter is er nog geen sprake (momenteel) van relatie, zij wil het rustig aan doen en niks overhaasten. Ik ga daar mee akkoord, ik begrijp dat je niet zomaar de eerste de beste voorstelt aan uw kinderen. Dus nog niks definitiefs, maar het is nu al plezant zoals het loopt.
Verder doe ik Tinder niet meer open, hoewel er dagelijks nog wel likes en eens een match op mn scherm tevoorschijn komt.
Geen behoefte meer aan op dit moment :)

Voor mij doen schoenen nu eens niks se. Mijn vrouw doet ook bijna nooit hoge hakken aan. Alleen als het moet voor een of andere formele gelegenheid en ik heb dan altijd wat medelijden want da's toch niet praktisch en daar gaan uw voeten toch zeer van doen op termijn en zo. XD

Ik heb zelf ook al afgedaan bij Mulan want ik draag een paar schoenen tot ze vrijwel uit elkaar vallen en begin dan pas aan een nieuw paar. :crazy:

Voor mij doen schoenen nu eens niks se. Mijn vrouw doet ook bijna nooit hoge hakken aan. Alleen als het moet voor een of andere formele gelegenheid en ik heb dan altijd wat medelijden want da's toch niet praktisch en daar gaan uw voeten toch zeer van doen op termijn en zo. XD

Mulan+hakken = grond kussen binnen de 10m 🤷🏼‍♀️
(en dan heb ik het over alles dat hoger is dan 3cm 😂)

Mulan+hakken = grond kussen binnen de 10m 🤷🏼‍♀️
(en dan heb ik het over alles dat hoger is dan 3cm 😂)
966e827245acc87752b9d5ebe67967d3.gif

Ik heb zelf ook al afgedaan bij Mulan want ik draag een paar schoenen tot ze vrijwel uit elkaar vallen en begin dan pas aan een nieuw paar. :crazy:
Allez ge moet toegeven, dit heeft toch wel iets :p
giphy.gif

Ik word er niet meteen wild van.
oh jawel, al is dat voorbeeld nu wel iets te tacky naar mijn smaak, maar dat is nu ook niet om 's stevig mee te gaan wandelen of zo... Enfin, het gaat hier over daten en niet over schoenen...

Al is er blijkbaar wel een correlatie tussen de juiste schoenen en een geslaagde date :)

Terug
Bovenaan