Mulan
Well-known member
Dat is de nagel op de kop!Ja ma gij zijt ook een speciaal eh Janine.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is de nagel op de kop!Ja ma gij zijt ook een speciaal eh Janine.

Met het risico om dit weer te laten ontaarden, vrouwen zijn wel een pak flexibeler op dat vlak. Niet dat de meerderheid van de vrouwen daar per se voor open staan maar de discrepantie tussen iemand extra van het andere geslacht te prefereren tov. Iemand van hetzelfde geslacht is minder uitgesproken bij vrouwen dan bij mannen.Ik spreek niet voor alle vrouwen maar ik denk dat het aantal dat ervan droomt een kerel te delen met een vriendin, bijzonder laag ligt![]()
Met het risico om dit weer te laten ontaarden, vrouwen zijn wel een pak flexibeler op dat vlak. Niet dat de meerderheid van de vrouwen daar per se voor open staan maar de discrepantie tussen iemand extra van andere geslacht te prefereren tov. Iemand van hetzelfde geslacht is minder uitgesproken bij vrouwen dan bij mannen.
En dit alles ook zonder enige relatie met mijn voorkeuren
Is dat omdat homosexualeit gelinkt is aan meer oestrogeen dan "normaal" in de baarmoeder (wat op zich al een omstreden studie is dus don't shoot me en ik wil dit niet noodzakelijk als mijn mening poneren), en vrouwen de facto meer oestrogeen hebben (like duuuuh)?Met het risico om dit weer te laten ontaarden, vrouwen zijn wel een pak flexibeler op dat vlak. Niet dat de meerderheid van de vrouwen daar per se voor open staan maar de discrepantie tussen iemand extra van andere geslacht te prefereren tov. Iemand van hetzelfde geslacht is minder uitgesproken bij vrouwen dan bij mannen.
Ik denk niet dat daar al enige wetenschappelijke consensus over is (net zoals er geen consensus is over die verhoogde oestrogeen in de baarmoeder als verklaring voor homoseksualiteit volgens mij).Is dat omdat homosexualeit gelinkt is aan meer oestrogeen dan "normaal" in de baarmoeder (wat op zich al een omstreden studie is dus don't shoot me en ik wil dit niet noodzakelijk als mijn mening poneren), en vrouwen de facto meer oestrogeen hebben (like duuuuh)?
en dat vinden we helemaal okéHet is vaak/al langer ook meer oké voor heteroseksuele vrouwen om occasionele seksuele interesse in andere vrouwen tentoon te spreiden dan het voor heteroseksuele mannen is.

Te rationeel vooral!Wetenschappelijke theorieën zoeken over trios.. We worden veel te oud op dit forum.

Jep.. Gewoon doen (wel zonder extra man). Dus Mulan en Non let's go!Te rationeel vooral!![]()
Mijn bron voor de trio was de FlairTe rationeel vooral!![]()

Ja, die vrouwen doen dat uiteraard voor de mannelijke goedkeuring die daar inherent aan vasthangt. Goed punten dat vinden we helemaal oké![]()

Het is alvast een hele prestatie om in de 8 jaar dat ge lid waart van 9lives/BG geen enkele serieuze discussie op te merkenWetenschappelijke theorieën zoeken over trios.. We worden veel te oud op dit forum.

Precies ook wel wat nood aan vitamine D zuurpruim.Het is alvast een hele prestatie om in de 8 jaar dat ge lid waart van 9lives/BG geen enkele serieuze discussie op te merken![]()
Wat kan ik zeggen, gij brengt het beste in mij naar bovenPrecies ook wel wat nood aan vitamine D zuurpruim.

Jij leest de flair??Mijn bron voor de trio was de Flair![]()

Alleen voor de seks, niet voor de artikelsJij leest de flair??![]()

Met het risico om dit weer te laten ontaarden, vrouwen zijn wel een pak flexibeler op dat vlak. Niet dat de meerderheid van de vrouwen daar per se voor open staan maar de discrepantie tussen iemand extra van het andere geslacht te prefereren tov. Iemand van hetzelfde geslacht is minder uitgesproken bij vrouwen dan bij mannen.

Waar staat de D voor gij snoeper?Precies ook wel wat nood aan vitamine D zuurpruim.

Basically komt het er op neer, bent ge narrow minded, of bent ge dat niet
Heeft niks te maken met uw geslacht