Het grote BeyondGaming Dating topic

🤣🙈 Ik ben toch blij dat er heel wat dates milder waren dan jij, ik ben the Queen of sukkeldates 🤣

Ja toch. Moest ik Shiva zijn dan zou ik het nog even aankijken en dan is het gewoon dikke doei. Voor altijd.
Je gaat toch niet iemand ze hoofd op hol brengen (+flikflooien op de bank als ik me niet vergis) om daarna zo afstandelijk te zijn? Zeg dan gewoon wat er scheelt man.

Kan dan wel cru overkomen maar iemand zo behandelen (naar Shiva toe) is gewoon niet fijn en eerlijk.

Ja toch. Moest ik Shiva zijn dan zou ik het nog even aankijken en dan is het gewoon dikke doei. Voor altijd.
Je gaat toch niet iemand ze hoofd op hol brengen (+flikflooien op de bank als ik me niet vergis) om daarna zo afstandelijk te zijn? Zeg dan gewoon wat er scheelt man.

Kan dan wel cru overkomen maar iemand zo behandelen (naar Shiva toe) is gewoon niet fijn en eerlijk.

Het is zeker niet fijn en ze had er beter aan gedaan twijfels te uiten voor ze op 2de date ging, maar het is dat meisje dat nog geen relatie had gehad, denk ik? Dan kan het wel verdomd beangstigend zijn als je iemand leuk vind...

Persoonlijk zou ik het juist wel weten te waarderen dat ze hier eerlijk over is. Toch beter zo dan dat ze je aan het lijntje zou houden door te doen alsof er niets aan de hand is en je dan te ghosten ofzo? Als ze hier al over leert te praten is an sich een goede zaak.

Dat niet iedereen hier voor open staat en dat sommige mensen vinden dat alles "vanzelfsprekend" of "zonder moeite" moet gaan is iets anders.

Persoonlijk zou ik zeker het gesprek aangaan. Liever iemand die open en duidelijk communiceert, zelfs als het niets wordt.

Klinkt alsof dat meiske vooral eerst haar eigen gerief moet verwerken. Als ik Shiva was zou ik het ook hierbij laten. Daarom niet zeggen dat ge haar niet meer wilt zien of zo maar wel het initiatief aan haar laten en er vrede mee nemen als dat niet komt.

Klinkt alsof dat meiske vooral eerst haar eigen gerief moet verwerken. Als ik Shiva was zou ik het ook hierbij laten. Daarom niet zeggen dat ge haar niet meer wilt zien of zo maar wel het initiatief aan haar laten en er vrede mee nemen als dat niet komt.
Inderdaad. Ik kan Sir WarCry hier enkel in volgen na een resem dating ervaring. Zulke toestanden wegen op uw datingleven en mogelijke relatie, je zal u steeds geremd voelen en uzelf een hoop twijfels en kopzorgen aanpraten. Heb het zo vaak meegemaakt met mensen met een rugzak, mensen die niet weten wat men wil, op den duur weegt dat al dan niet bewust op uzelf.
Ik heb vandaag een relatie met iemand zonder rugzak, iemand die stabiel in het leven staat maar vooral van dag 1 duidelijk zijn intenties communiceerde. Geen spelletjes, geen gedoe wie al dan niet eerst stuurt, op onze eerste date had hij zelf al de 2e voorgesteld. Ik voel mij enorm zelfzekerder in mijn relatie, ik kan zonder twijfels genieten en mij smijten.
Ik had toevallig met ons mama hierover gisteren nog een gesprek, ze zei dat sommige mensen met hun daden uw vertrouwen ten kosten van anderen verzieken, ik trad haar meteen bij dat dat niet klopt. Alles hangt af van de persoon in kwestie, ondanks daden van anderen (bedrog, leugens, manipulaties, twijfels) heb ik niet het minste wantrouwen in mijn huidige vriend. Waarop mama zelf onmiddellijk bevestigde dat hij inderdaad een totaal ander persoonlijkheid heeft en aan hem niet twijfelt.

Hoe cru dat misschien tegenover dat meisje overkomt, je moet op dat vlak aan uzelf durven denken.

Ik had toevallig met ons mama hierover gisteren nog een gesprek, ze zei dat sommige mensen met hun daden uw vertrouwen ten kosten van anderen verzieken, ik trad haar meteen bij dat dat niet klopt. Alles hangt af van de persoon in kwestie, ondanks daden van anderen (bedrog, leugens, manipulaties, twijfels) heb ik niet het minste wantrouwen in mijn huidige vriend. Waarop mama zelf onmiddellijk bevestigde dat hij inderdaad een totaal ander persoonlijkheid heeft en aan hem niet twijfelt.

Hoe cru dat misschien tegenover dat meisje overkomt, je moet op dat vlak aan uzelf durven denken.
Idd alles hangt af van de persoon in kwestie. Echter ik dacht ook dat mijn partner eerlijk en open met mij was. Dat ik hem door en door kende. Bleek dat hij achter mijn rug op Parship zat en vrolijk enkele dates per maand afwerkte. Hij had zelfs gedurende enkele maanden een relatie met één van zijn veroveringen. Dat het dan een tijdje 'mis' is gegaan tussen ons zal je niet verbazen.
Maar ik zie de man graag en wil verder met hem. Alleen ... mijn vertrouwen is nu wel compleet weg. Zeker nu ik recentelijk te weten ben gekomen dat hij nog altijd contact heeft met die andere vrouw en hierover blijft liegen tegen mij.

Dus hoe zeker kan je zijn van iemand?

Idd alles hangt af van de persoon in kwestie. Echter ik dacht ook dat mijn partner eerlijk en open met mij was. Dat ik hem door en door kende. Bleek dat hij achter mijn rug op Parship zat en vrolijk enkele dates per maand afwerkte. Hij had zelfs gedurende enkele maanden een relatie met één van zijn veroveringen. Dat het dan een tijdje 'mis' is gegaan tussen ons zal je niet verbazen.
Maar ik zie de man graag en wil verder met hem. Alleen ... mijn vertrouwen is nu wel compleet weg. Zeker nu ik recentelijk te weten ben gekomen dat hij nog altijd contact heeft met die andere vrouw en hierover blijft liegen tegen mij.

Die zou toch ferm zijn biezen kunnen pakken bij mij.

idd, bedrog is 1 ding en iedereen moet voor zichzelf uitmaken of dat een tweede kans verdient, maar zo’n fundamenteel gebrek aan schuldbesef en gewoon doodleuk verder blijven doen, zou ik toch ook niet tolereren.

Achteraf gezien zie je dat vaak aan kleine dingen. Iemand die nonchalant in het leven staat zal weinig of geen schuldbesef hebben bij zijn daden, iemand die twijfelt en niet weet wat hij wil zal gevoeliger zijn voor gras dat groener lijkt. Wat jij beschrijft, bewust online nieuwe mensen opzoeken, dat is echt niet ok, dat is iemand die niet weet wat hij wil. Dat is totaal iets anders dan op iemand verliefd worden (wat altijd kan gebeuren). Ik heb mijn ex daar ook ooit op betrapt, wij hebben dat uitgepraat, uiteindelijk zoveel jaar later op goed vertrouwen samen gebouwd om dan toch door fysiek bedrog te stranden. Achteraf gezien had ik onmiddellijk mijn conclusies moeten trekken.
Ik heb een jaar gedate met iemand die enkele jaren ervoor een relatie van 5 jaar had opgeblazen door bedrog van zijn kant uit. In die relatie had hij zich ontfermd over een baby van 6 maanden, dat kind zag hem als haar vader, ze heeft haar eigen vader nooit gekend. Door zijn daden heeft hij dat kind serieus schade berokt, haar vaderfiguur is abrupt uit haar leven getrokken. Ik had hem betrapt op flirten met één van mijn betere vriendinnen. Zij is gehuwd en de moeder van mijn petekindje. Iemand die zo schaamteloos in het leven staat, zal dat simpelweg blijven doen. Al was het maar omdat ze hopeloos met zichzelf in de knoop liggen.
Ik heb zelf berichten ontvangen van kerels waarmee ik eerder gedate had toen ze nog single waren en later in een relatie twijfelde en toch opnieuw ander vlees opzochten. Van zulke mannen moet je ver weg blijven.

Maar dat wil niet zeggen dat je niemand meer kan vertrouwen. Alles hangt af van hoe iemand in elkaar zit en vooral hoe stabiel die in het leven staat.

Als je verderwil ga je vooral moeten beseffen dat vertrouwen cruciaal is. Als jij hem niet vertrouwt, dan zal dat op elk mogelijk vlak in jullie relatie doorwegen, wat uiteindelijk hem toch zal wegduwen.

Dit is flairmateriaal :)

Hij weet dat hij er mee wegkomt, waarom zou hij het dan ook anders gaan doen.

Nog anderen bij wie het opvalt dat er “veel” vrouwen van Chinese afkomst initiatief nemen op dating apps? Meestal verblijvend in Brussel en ook regelmatig met (een deel van) hun gezicht afgeschermd op hun foto’s. Ik krijg er een yakuza/triad argwaan en terughoudendheid van.

Nog anderen bij wie het opvalt dat er “veel” vrouwen van Chinese afkomst initiatief nemen op dating apps? Meestal verblijvend in Brussel en ook regelmatig met (een deel van) hun gezicht afgeschermd op hun foto’s. Ik krijg er een yakuza/triad argwaan en terughoudendheid van.
Hier een paar foto-ideetjes om bij deze grietjes te scoren:

dbc09dk-f11109a7-8bb3-40ca-a15c-7086c2475e55.jpg

Of het algoritme van Tinder heeft een bepaalde voorkeur bij je gedetecteerd... :)

Ja dat herken ik volledig. Hij zegt altijd dat hij zich onzeker voelde(voelt) in onze relatie en dat dat aan mij ligt. Dus zocht (zoekt) hij 'bevestiging' ergens anders. Maw het is mijn schuld en hem valt niets te verwijten. Hij is het 'slachtoffer'.
Dus hij heeft geen enkel schuldbesef... Hij zal nooit veranderen

Terug
Bovenaan