Het grote BeyondGaming Dating topic

spongebob-blushing-psd8789.png

@Wannez
Wilde gij.... Met mij.... Een steakske eten? 🤭🤗

Edit: toeval treft dat ze dan net als ik hier post een sms stuurt. Wel een super awkward bericht, en ze zou mijn bericht uren later pas hebben ontvangen. Heb mijn buik er al van vol.
Hangt er van af maar het kan, toch als het Whatsapp ofzo is.

Met mijn toenmalige vriendin zat ik lange tijd op iMessage maar een lange tijd ook op Whatsapp omdat ik een iPhone had en zij een Samsung voor een tijdje en op die +-5 maanden Whatsapp heb ik toch een keer of 8 discussie gehad omdat die berichten soms voor meerdere uren op een dag vertraagd waren of op 1 vinkje bleven staan.

Mij boeide dat weinig want ik wist dan dat Whatsapp shitty was op dat moment maar zij had dan ook zoiets van '' ah hij leest het nie, awel de boom in voor vandaag ''
Op haar scherm beweerde ze dan dat er 2 vinkjes stonden en ingekleurd waren ( aka bericht gelezen ) maar ik had helemaal geen bericht ontvangen tot opeens 2u later, kreeg ik er opeens 5-6 tegelijk binnen toen de Whatsapp hamster weer aan het werk was gegaan.

Nuja als het gewoon SMS verkeer is zou ik het wel wat raar vinden, kan dat een provider net een issue heeft maar lijkt me toch wat meer random dan dat Whatsapp by Facebookshit eens plat ligt voor een paar uur.

Terug
Bovenaan