Mulan
Well-known member
Dan ga je in elk geval snel van je stress af zijn.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ga je in elk geval snel van je stress af zijn.![]()

Ik dacht dat ge het nooit ging vragen.

Is de echte vraag niet... In de airfryer of in de pan?Ik dacht dat ge het nooit ging vragen.
Alleen als die écht sappig is. Your place or mine?![]()

Nogmaals, een steak maakt ge klaar NAAST een hete panIs de echte vraag niet... In de airfryer of in de pan?![]()

Noemde jij me nu net een hete pan?Nogmaals, een steak maakt ge klaar NAAST een hete pan![]()

Wij gunnen een ander ook nog eens ietsIk dacht nu toch echt dat dit een topic was óver daten, niet om ín te daten.![]()

Letterlijk de eerste zin van deze post en er komt al commentaar opWil jij graag met een mede Beyond Gaming girl/boy op date?

Jij was toch een (hete) pot?Noemde jij me nu net een hete pan?![]()

Doe toch niet zo jaloers, jij onhebbelijke zeurpiet.Ik dacht nu toch echt dat dit een topic was óver daten, niet om ín te daten.![]()

10 dagen in quarantaine met je blind date op de hotelkamer. Aanrader.Als eerste date in coronatijden lijkt een buitenlandse reis me nu niet echt aangeraden![]()

Ik ga dan toch voor de binnenlandse steak met frietjes en champignonsaus achter deur nr 1!10 dagen in quarantaine met je blind date op de hotelkamer. Aanrader.![]()

“Champignonsaus” zal nooit nog dezelfde betekenis hebben.Ik ga dan toch voor de binnenlandse steak met frietjes en champignonsaus achter deur nr 1!![]()
Is dat met of zonder mondmasker?seg Nahrie, 7 juli speeddate in Gent, gade mee? Zijde nog eens buiten

Volgens de laatste maatregelen op dat momentIs dat met of zonder mondmasker?![]()
Hangt er van af maar het kan, toch als het Whatsapp ofzo is.Edit: toeval treft dat ze dan net als ik hier post een sms stuurt. Wel een super awkward bericht, en ze zou mijn bericht uren later pas hebben ontvangen. Heb mijn buik er al van vol.