Het grote BeyondGaming Dating topic

Doet mij trouwens denken aan een heel grappig momentje in mijn leven.

Ik was bij mijn moeder op de koffie. Ineens doodserieus zwiert ze een zakje wit poeder op de tafel, waarna bij mij initieel het angstzweet uitbrak. Echter na 2 seconden had ik wel door dat het niet over het 1 of het ander ging dat ik perongeluk had laten rondslingeren ooit, junkies kennen namelijk hun zakskes en hun marchandise.

"Ja, een vriendin van mij heeft dat in het nachtkastje van haar man gevonden, weet gij wat dat is?"

Met direct daarna de volgende, iets of wat angstige reactie, wanneer ik mijn vinger erinstak en er van proefde:

"WA DOEDE GIJ NU???!!?8?8?!"

Moeders he... :laugh:
En wat was het?

Is daar iets mis mee dan? Ik ben 27 en heb nog nooit een echte relatie gehad :unsure:
Maar niet alsof ik zit te wachten op de prins op het witte paard ofzo :p

Idd, hier is dat ook door een samenloop van omstandigheden en beetje pech :')

Mijn eerste relatie die langer dan 2 maanden duurde, was ook pas net voor mijn 33ste en toch 8.5j volgehouden dus pas laat je eerste èchte relatie hebben wijst, volledig subjectief natuurlijk, niet op een onvermogen om een goede relatie aan te gaan 💪💚
Ik heb wel altijd gezegd dat ik pas een partner wou als die ècht een meerwaarde zou betekenen in mijn leven. Meer dan voldoende types die Iemand willen omdat ze simpelweg niet alleen kunnen zijn. 🤷

Aangezien de wuvvekes blijkbaar enigszins hitsig lopen dezer dagen én de terrasjes weer open zijn is de verleiding toch groot om ook terug te beginnen swipen moet ik zeggen, al is het maar om de post-Covid-sfeer op te snuiven.
Go Tiger!

What's there to lose 🤷‍♂️
Meestal is dat omdat ze even iemand anders aandacht gegeven hebben of effectief de app wat beu waren. Als je dan plots weer "bovenaan" staat, kan dat alleen maar in je voordeel zijn.

@insane01 : ik voel met je mee man, ik zou duizend vragen hebben naar haar beweegredenen.
Er wordt hier snel gezegd dat je best alles afsnijdt, maar het blijft toch een relatie van twee jaar met plannen ...
Heeft ze een historie van "vluchtgedrag" als het over schuldgevoel ofzo gaat? Mijn eerste idee als ik het las, was dat ze misschien vreemdgegaan is en het niet durft te vertellen en het dan maar op deze manier oplost. Zeker omdat je zegt dat ze zich gedraagt als degene die gedumpt is, toont toch ook aan dat ze mentaal nog niet bezig was met een breuk.
Ja het is heel pijnlijk en jammer zeker als het zo out of the blue is. Ik ben naar een psycholoog gegaan om het allemaal proberen te vatten en begrijpen. Hij zei dat dit een tekstboek voorbeeld is van bindingsangst. Haar jeugd en verleden beamen dit ook. Haar vader vergat haar als kind vaak aan de schoolpoort zodat ze te voet alleen naar huis moest. Al haar ex partners hebben haar bedrogen. Dus ze beschermt zichzelf door mij buiten te gooien voor ik haar zou kwetsen.

Ik heb ze nu al 3 weken niet meer gehoord of gezien. Ik heb gisteren met haar vriendin gebeld en die zei dat ze echt veel ruimte nodig heeft en dat ze het heel jammer vind dat het niet gelukt is tussen ons. Kzei euhm ja vreemd als ik de week ervoor dan nog de man van haar leven was.

Ik heb beslist om mijn woede naast mij neer te leggen en heb haar een brief geschreven. Waarin ik de link leg tussen haar verleden en haar bindingsangst. Ik heb geschreven dat ik nooit de intentie zal hebben om haar te kwetsen of te verlaten. En dat ik niet verdwijn hoe hard ze me ook wegduwt. En dat ze me mss achter haar opgetrokken muur moet toelaten en dat ze mss dan kan beseffen dat ik de persoon ben die ze constant de man van haar leven noemde.

Ik heb die brief vooral voor mezelf gedaan. To be the bigger man. Zodat Ik het laatste woord had. Enige vorm van controle die mij nog rest.

Haar verlies. Ze heeft me niet bedrogen. Niet zo makkelijk tijdens corona en ik zat ook de laatste 2 maanden thuis wegens een operatie... Dus er viel mij nooit iets op.

Ik vind het gewoon jammer en ben natuurlijk vernederd en kwaad want ik dacht mijn droomvrouw gevonden te hebben. Nu start ik weer van 0.

What's there to lose 🤷‍♂️
Meestal is dat omdat ze even iemand anders aandacht gegeven hebben of effectief de app wat beu waren. Als je dan plots weer "bovenaan" staat, kan dat alleen maar in je voordeel zijn.

@insane01 : ik voel met je mee man, ik zou duizend vragen hebben naar haar beweegredenen.
Er wordt hier snel gezegd dat je best alles afsnijdt, maar het blijft toch een relatie van twee jaar met plannen ...
Heeft ze een historie van "vluchtgedrag" als het over schuldgevoel ofzo gaat? Mijn eerste idee als ik het las, was dat ze misschien vreemdgegaan is en het niet durft te vertellen en het dan maar op deze manier oplost. Zeker omdat je zegt dat ze zich gedraagt als degene die gedumpt is, toont toch ook aan dat ze mentaal nog niet bezig was met een breuk.
Ze heeft inderdaad een verleden qua vluchtgedrag... Uit zelfbescherming. Volgens mij zit zij totaal niet goed in haar vel. Ze leeft haar leven vol twijfels maar bouwt een muur rond haar van onoverwinnelijkheid en denkend dat ze de juiste keuzes maakt.

Of ze raakt rap uitgekeken op mannen en mist haar vrijgezellen bestaan. Hopelijk krijgt ze ooit spijt... Dan zal het te laat zijn maarja. Ze gooit wel 2 mensen buiten. Waaronder mijn dochter waar ze 2 jaar voor gezorgd heeft.

Hopelijk krijgt ze ooit spijt... Dan zal het te laat zijn maarja.

Ik hoop dat dit de woede is die spreekt want anders is het geen gezonde reactie en al zeker geen toonbeeld van ware liefde.

Tevens verkeerde topic denk ik. :unsure:

Ik hoop dat dit de woede is die spreekt want anders is het geen gezonde reactie en al zeker geen toonbeeld van ware liefde.

Tevens verkeerde topic denk ik. :unsure:
De moderator heeft mijn post naar dit topic verplaatst dusja. En echte ware liefde... Wat moet ik dan doen of denken nadat een vrouw de week ervoor zegt dat je de man van haar leven bent om dan vervolgens dit te doen. Stel ik neem ze in de toekomst terug wat weerhoudt haar ervan om dit nog is te doen.

De moderator heeft mijn post naar dit topic verplaatst dusja. En echte ware liefde... Wat moet ik dan doen of denken nadat een vrouw de week ervoor zegt dat je de man van haar leven bent om dan vervolgens dit te doen. Stel ik neem ze in de toekomst terug wat weerhoudt haar ervan om dit nog is te doen.
Neem ze dan niet terug, maar stuur dan ook geen brief waarin ge zegt dat ge nooit zult verdwijnen en haar nooit zult kwetsen :v

Ik weet niet ja, hopen dat iemand spijt krijgt zodat jij dan eens degene kan zijn die haar pijn kan doen is toch ook maar zeer... kleinmenselijk?

Maar bon, zoals gezegd, wellicht is dat de woede die spreekt.

Ik bedoel het niet zo negatief om haar te kwetsen. Zeker niet. Is gewoon een bescherming voor mezelf en mijn kind. Want als je zo abrupt en onverwachts gedumpt wordt... Wat zal haar dan weerhouden om dit opnieuw te doen in de toekomst.

Ik bedoel het niet zo negatief om haar te kwetsen. Zeker niet. Is gewoon een bescherming voor mezelf en mijn kind. Want als je zo abrupt en onverwachts gedumpt wordt... Wat zal haar dan weerhouden om dit opnieuw te doen in de toekomst.
Beter laat je haar gewoon met rust. Stuur die brief niet, bel haar vriendin of wie dan ook in haar directe omgeving niet. Leg de focus gewoon volledig op jezelf. Ga eens joggen, start een nieuwe hobby, ontmoet nieuwe mensen, amuseer jezelf en ga op stap met je dochter. Kortom: alles behalve contact opzoeken met haar en er voor zorgen dat je zelf terug recht in je schoenen staat.

Laatst bewerkt:
Geweldige date gehad vandaag, al verliep het wat in omgekeerde volgorde. Direct een ritje mee gedaan (allez, een uur of 2 😏). Dan iets gaan drinken en op’t einde iets gaan eten. Komt sowieso een vervolg op!

Geweldige date gehad vandaag, al verliep het wat in omgekeerde volgorde. Direct een ritje mee gedaan (allez, een uur of 2 😏). Dan iets gaan drinken en op’t einde iets gaan eten. Komt sowieso een vervolg op!
Goh omgekeerde volgorde... met een volle maag lukken ritjes van 2u niet zo goed. Dus het lijkt mij prima zo 🤷‍♂️.

Maar ge hebt dus uw eigen ruiten niet in gegooid? Ge hebt bijvoorbeeld, en ik zeg maar wat, geen kotsworst op tafel gedeponeerd?

Terug
Bovenaan