Het grote BeyondGaming Dating topic

Hmmm ik ben ondertussen al iets terughoudender. Ze geeft aan nog nooit een relatie te hebben gehad en ze is 25... Red flag? Kweet het nie..
Is daar iets mis mee dan? Ik ben 27 en heb nog nooit een echte relatie gehad :unsure:
Maar niet alsof ik zit te wachten op de prins op het witte paard ofzo :p
Ik zie ook het probleem niet met mensen die op hun 25ste nog geen (echte) relatie hebben gehad eigenlijk. Ik ken er genoeg die er ofwel niet mee bezig waren, of die er gewoon niet toe kwamen. Niet iedereen volgt hetzelfde pad in het leven of is met dezelfde dingen bezig uiteindelijk.
Idd, hier is dat ook door een samenloop van omstandigheden en beetje pech :')
Miss crazy stuurt vandaag de meest doodnormale berichten. "Hoe verloopt uwe werkdag?" "Druk op de baan?" etc
:help:
Laat af en toe nog eens iets horen van jezelf hé, hier op het forum :unsure:

Het was fijn mijn avonturen te kunnen delen met jullie!
Ik ga verhuizen naar het verre buitenland waar gsm's enzo niet bestaan!
Ciaokes :x

Dude, dat is toch sowieso al lang via telefoonnummer enal.
Ik haat van die "hoe verloopt uw werkdag?" berichten wel echt hartsgrondig, dan tien keer liever een zakske coke vinden onder mijn bed.
Met een zakske coke zal die werkdag wel goed vooruit gaan.

Ik heb nog nooit coke gedaan en heb er ook nul interesse in, ik wou gewoon vooral duidelijk maken hoezeer die nietszeggende berichten mij koude rillingen bezorgen. :unsure:

Op basis van de berichten die ik gelezen heb, zie ik het grote probleem eigenlijk niet? Misschien heb ik een deel gemist ofzo?

Ik lees eigenlijk enkel "nogal onbeslist in wat ze wilt doen" en "zakske coke".
Als de conclusie daaruit is "ikzelf wil niet enkel fun maar een stabiele relatie, dus dit matcht niet met mij => volledig akkoord.​
Maar de conclusie is eerder "wtfbbq psycho-bitch kthxbb" => en dat is toch wat kort door de bocht?​

Wederom: Ik mis misschien een deel van de berichten.

Doet mij trouwens denken aan een heel grappig momentje in mijn leven.

Ik was bij mijn moeder op de koffie. Ineens doodserieus zwiert ze een zakje wit poeder op de tafel, waarna bij mij initieel het angstzweet uitbrak. Echter na 2 seconden had ik wel door dat het niet over het 1 of het ander ging dat ik perongeluk had laten rondslingeren ooit, junkies kennen namelijk hun zakskes en hun marchandise.

"Ja, een vriendin van mij heeft dat in het nachtkastje van haar man gevonden, weet gij wat dat is?"

Met direct daarna de volgende, iets of wat angstige reactie, wanneer ik mijn vinger erinstak en er van proefde:

"WA DOEDE GIJ NU???!!?8?8?!"

Moeders he... :laugh:

Terug
Bovenaan