jawadde001
Active member
Hinge werkt hier in Gent amper, maar inderdaad wel veel profielen in Brussel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De eerste date heeft 10u geduurd haha. Ook een heel vlot gesprek op de app sinds we gematched zijn en morgen al een tweede date ingepland. Vanaf dat ik ze voor mijn deur zag staan was ik eigenlijk al verkocht haha. But playing it cool (ook al liet ik na date 1 al vallen dat ik ze de dag erna eigenlijk al wou terugzien haha). Nu een beetje zenuwen voor de eerste kus morgen haha.Hehe, recent de apps er nog eens terug op gegooid en iemand op een heel spontane manier leren kennen. In haar bio stond dat ze goed ikea kasten in elkaar kon steken en moest lukken dat ik dat dit weekend net moest doen. Dus ik had haar als eerste bericht gewoon gestuurd "ik heb een ikea expert nodig, dus het leek me handig om even te matchen". Waarop zij een heel enthousiast antwoord terugstuurde en zo geschiede het dus: 2 dagen na dat bericht zaten we samen kasten in elkaar te schroevenDe eerste date heeft 10u geduurd haha. Ook een heel vlot gesprek op de app sinds we gematched zijn en morgen al een tweede date ingepland. Vanaf dat ik ze voor mijn deur zag staan was ik eigenlijk al verkocht haha. But playing it cool (ook al liet ik na date 1 al vallen dat ik ze de dag erna eigenlijk al wou terugzien haha). Nu een beetje zenuwen voor de eerste kus morgen haha.

Direct de ultieme relatietest, temptation island is er niks tegen.Heerlijk! Lijkt me een zalige eerste date
Veel succes ermee!
Hebben we een nieuwe dating format gevonden voor op tv? De ideale mix tussen temptation island, blind getrouwd en die verbouwing series (geen idee hoe het noemt)Direct de ultieme relatietest, temptation island is er niks tegen.

[...]
3) De ikea kar efficient inladen
4) Als je het tot dit punt al samen hebt volgehouden, lange rit naar huis om dan alles in elkaar te steken
[...]
Geweldig toch? Lijkt me echt wel een format om enkele seizoenen te maken3.5) Proberen deftig in de wagen laden en afwegen of we niet beter een busje huren/de remork hadden meegenomen "Kzei het u nog"
Inderdaad. Een nieuwe keukentafel in elkaar steken en daarna uitproberen lijkt me een schot in de roos.Geweldig toch? Lijkt me echt wel een format om enkele seizoenen te maken
Inderdaad. Een nieuwe keukentafel in elkaar steken en daarna uitproberen lijkt me een schot in de roos.
Voor mij moet ge dit niet herhalen, de vader en stiefmoeder al eens bezig gezien toen we nog thuis woonden, de volgende ochtend wilde niemand daar gaan zitten. Gelukkig is die tafel later samen met een stuk inboedel meeverkocht met de woning. De nieuwe eigenaars zouden het eens moeten weten... Die zal daar nog staan denk ik.
Een meubelstuk met herinneringen. Alhoewel ik toch ook twee keer nadenk of net niet als ik bij iemand in de zetel plofVoor mij moet ge dit niet herhalen, de vader en schoonmoeder al eens bezig gezien toen we nog thuis woonden, de volgende ochtend wilde niemand daar gaan zitten. Gelukkig is die tafel later samen met een stuk inboedel meeverkocht met de woning. De nieuwe eigenaars zouden het eens moeten weten... Die zal daar nog staan denk ik.

Wat? Uw vader en schoonmoeder?Voor mij moet ge dit niet herhalen, de vader en schoonmoeder al eens bezig gezien toen we nog thuis woonden, de volgende ochtend wilde niemand daar gaan zitten. Gelukkig is die tafel later samen met een stuk inboedel meeverkocht met de woning. De nieuwe eigenaars zouden het eens moeten weten... Die zal daar nog staan denk ik.
Toch iemand die de foute autocorrect heeft gelezen. Moest stiefmoeder zijn. Goed gezienWat? Uw vader en schoonmoeder?

Tgoh. Ik ben gewoon heel ruimdenkendToch iemand die de foute autocorrect heeft gelezen. Moest stiefmoeder zijn. Goed gezien![]()