Het grote BeyondGaming Dating topic

Uiteindelijk naar de Breeze date geweest, daarna nog wel nummers gedeeld maar een top match was het nu ook weer niet.

Voor de rest nog 2 matches op Bumble, maar niks qua gesprek. Nog 1 interessante match op Hinge maar die is ook maar 4 maand in BE.

Voelt wel wat stom aan, misschien omdat het contrast met mijn vorige dating periodes niet groter kon zijn. Of ik moet een shadowban hebben gehad (Reddit staat er vol van), zou me ook niet verbazen
:LOL:

Hehe, recent de apps er nog eens terug op gegooid en iemand op een heel spontane manier leren kennen. In haar bio stond dat ze goed ikea kasten in elkaar kon steken en moest lukken dat ik dat dit weekend net moest doen. Dus ik had haar als eerste bericht gewoon gestuurd "ik heb een ikea expert nodig, dus het leek me handig om even te matchen". Waarop zij een heel enthousiast antwoord terugstuurde en zo geschiede het dus: 2 dagen na dat bericht zaten we samen kasten in elkaar te schroeven :p De eerste date heeft 10u geduurd haha. Ook een heel vlot gesprek op de app sinds we gematched zijn en morgen al een tweede date ingepland. Vanaf dat ik ze voor mijn deur zag staan was ik eigenlijk al verkocht haha. But playing it cool (ook al liet ik na date 1 al vallen dat ik ze de dag erna eigenlijk al wou terugzien haha). Nu een beetje zenuwen voor de eerste kus morgen haha.

Hehe, recent de apps er nog eens terug op gegooid en iemand op een heel spontane manier leren kennen. In haar bio stond dat ze goed ikea kasten in elkaar kon steken en moest lukken dat ik dat dit weekend net moest doen. Dus ik had haar als eerste bericht gewoon gestuurd "ik heb een ikea expert nodig, dus het leek me handig om even te matchen". Waarop zij een heel enthousiast antwoord terugstuurde en zo geschiede het dus: 2 dagen na dat bericht zaten we samen kasten in elkaar te schroeven :p De eerste date heeft 10u geduurd haha. Ook een heel vlot gesprek op de app sinds we gematched zijn en morgen al een tweede date ingepland. Vanaf dat ik ze voor mijn deur zag staan was ik eigenlijk al verkocht haha. But playing it cool (ook al liet ik na date 1 al vallen dat ik ze de dag erna eigenlijk al wou terugzien haha). Nu een beetje zenuwen voor de eerste kus morgen haha.

Heerlijk! Lijkt me een zalige eerste date 😂

Veel succes ermee!

Direct de ultieme relatietest, temptation island is er niks tegen.
Hebben we een nieuwe dating format gevonden voor op tv? De ideale mix tussen temptation island, blind getrouwd en die verbouwing series (geen idee hoe het noemt) 😂

Ik stel voor: een blind date bij ikea!
1) Samen doorheen de gestructueerde chaos wandelen met een kleine koffiepauze in de cafetaria
2) Vooraf bepaald budget afwegen en compromis maken
3) De ikea kar efficient inladen
4) Als je het tot dit punt al samen hebt volgehouden, lange rit naar huis om dan alles in elkaar te steken
5) Een tijdje later de recap op de spannende, eerste dag en vooral: zijn de ikea meubels deftig gemonteerd? Hebben ze teveel reservestukken?

Mijn fantasie is op volle toeren 🤔

Voor mij moet ge dit niet herhalen, de vader en stiefmoeder al eens bezig gezien toen we nog thuis woonden, de volgende ochtend wilde niemand daar gaan zitten. Gelukkig is die tafel later samen met een stuk inboedel meeverkocht met de woning. De nieuwe eigenaars zouden het eens moeten weten... Die zal daar nog staan denk ik.

Laatst bewerkt:
Voor mij moet ge dit niet herhalen, de vader en schoonmoeder al eens bezig gezien toen we nog thuis woonden, de volgende ochtend wilde niemand daar gaan zitten. Gelukkig is die tafel later samen met een stuk inboedel meeverkocht met de woning. De nieuwe eigenaars zouden het eens moeten weten... Die zal daar nog staan denk ik.
Een meubelstuk met herinneringen. Alhoewel ik toch ook twee keer nadenk of net niet als ik bij iemand in de zetel plof :unsure:

Who cares. Voor hetzelfde geld is uw keukentafel ook gemaakt van planken uit een bos langs de snelweg waar 1000en oostblok chauffeurs tegen gepist en gescheten hebben. We hebben poetsmiddelen voor iets natuurlijk.

Ik wil iedereen herinneren aan die thread op 9lives over handen wassen na een toiletbezoek en hoe een hoop mensen dat niet noodzakelijk vond.

Laatst bewerkt:
Voor mij moet ge dit niet herhalen, de vader en schoonmoeder al eens bezig gezien toen we nog thuis woonden, de volgende ochtend wilde niemand daar gaan zitten. Gelukkig is die tafel later samen met een stuk inboedel meeverkocht met de woning. De nieuwe eigenaars zouden het eens moeten weten... Die zal daar nog staan denk ik.
Wat? Uw vader en schoonmoeder?

Bon, bij gebrek aan aandacht is een week Hinge+ geprobeerd waarbij je zoveel likes kunt sturen als je wilt en je 'bovenaan' hun lijst staat. Op drie dagen tijd zo pakweg 100 mensen geswiped met een 10-tal matches tot gevolg. Maar ik zie toch een patroon in mijn gedrag, namelijk te enthousiast zijn over matches waarover ik -uiteraard- enthousiast ben. De matches waar ik niet enthousiast over ben merk ik dat de tegenpartij het gesprek wel gaande blijft houden, maar indien ik enthousiast ben bloeden de gesprekken vaak dood. Ik vraag ook nogal snel om af te spreken, ik denk dat dat veel mensen afschrikt.

Het cliché klopt wel op dit vlak. Als je het te graag wilt komt het niet. Heb zelf ook gedate met vrouwen die heel enthousiast waren over mij, en als je dat dan zelf niet 100% bent schrikt dit af. Been there done that maar ik blijf die fout wel maken.

Los van dat dacht ik na de saaie date van een week geleden Breeze terug te verwijdereb want plots heel weinig profielen en allemaal 'saaie' profielen. Sinds een dag of 2 terug meer profielen en nog een match. Dus 2 Breeze dates op 3 weken gebruik van de app. We will seeeeee.

Moest ik even veel moeite steken in mijn sociale leven als in de apps zouden veel problemen al opgelost geraken denk ik
:unsure:

Ik ben sinds begin Maart ofzo van de apps af.
Maandje voor mezelf genomen en dan gwn cold approaches in real life.

Daaruit ben ik op ongeveer 87 vrouwen afgestapt waarvan 18 nummers en 16 instagrams, rest was getrouwd/relatie ( who knows, ga ik niet controleren en kan even goed zijn om het gesprek te eindigen )

Uit de verkregen details heb ik met een stuk of 15 even gechat maar niets uit gekomen verder.
Met 13 helemaal niets gedaan en met 6 op date gegaan, 3 daarvan 2 dates.

Uiteindelijk vorige week de WK finale aan het zien in een bar ergens in de south suburbs hier van de stad en kwam opeens een meid af.

Beetje exotic, moeder van Madagascar en vader van Marokko.
Bon mooi kind, instant crush op en zij ook op mij.
Nummers gewisseld en dag erna naar het strand hier.

Heel de dag geduurd, savonds gaan eten uiteindelijk gekust.
Dag erna weer afgesproken en de rest van de week ook ( ik had net een week vakantie )

Helaas was ze hier voor internship en is ze vandaag terug naar Frankrijk vertrokken waar haar ouders wonen.
Als ze was gebleven had dat wel kunnen blijven duren en nu is het vooral een what if verhaal.

Ik heb geen zin om ze lastig te vallen met long distance, hoewel ik ze nog steeds zeker zie zitten, maar ze is 23 en hoewel dat misschien kon slagen als ze bleef denk ik niet dat dat veel nut heeft als je meerdere uren uit elkaar zit in vluchttijd.

Uiteindelijk ben ik blij dat ik van de apps af ben, cold approaches hebben me geleerd dat de match rates op apps brutal zijn tenzij je 9 of 10/10 bent maar dat dit irl niets wilt zeggen zolang je vertrouwen hebt en een basic conversation kan doen.

Ik ga ze wel missen want ik heb op een week meer met haar mee gemaakt dan in de laatste 2 jaar op apps.
Maar ik ga het houden als een good memory, feit dat ik ze al echt graag zag op die tijd en zij mij ook brengt een beetje rust in het feit dat ze weg is.

Helaas vanaf morgen wel terug aan het werk en denk niet dat slapen makkelijk gaat zijn.

Terug
Bovenaan