Het grote BeyondGaming Dating topic

Maine coon.
En als ze geen voeten kunnen verdragen, stel ik mij al meteen vragen of ze de rest wel kunnen verdragen. Geen groot verlies imo

De foto's moeten alvast beter zijn dan mijn conversatie skills, want tot dusver nog maar 1 date zonder intenties tot relatie.
:thinking:

Laat de vooroordelen maar vliegen.
Kan ik ze meteen ontkennen/bevestigen :unsure:

De kuisstok staat nog in het zwembad terwijl gij daar ligt te zonnen. Geeft duidelijk de boodschap: "wijf, breng me een pint en kuis dat zwembad verder uit."

Zo vrouwonvriendelijk! Is er nog niet genoeg seksisme in de wereld, neen!

Ik heb die voetfoto's nooit gesnapt eigenlijk, op een bepaald moment (misschien gewoon voor corona toen we nog buitenkwamen) zag ik dat op fb ook vaak passeren.

Waren dat stille schreeuwen voor medelijden met hun hallux valgus? :unsure:

Ik bespaar jullie het gegoogle en ook wel TIL

Hallux Valgus: pijn en scheefgroei van de grote teen​

Bij Hallux Valgus groeit de grote teen door een vergroeiing scheef naar binnen. Het gevolg is een pijnlijke knobbel aan de zijkant van de voet, een "bunion". Behandeling lukt soms met hulpmiddelen als een spalk of rechthouder die de teen recht houdt (zie onze webshop), maar bij ernstige klachten is een operatie soms nodig.

Eindelijk weet ik waarover het gaat in de serietjes als ze spreken van 'bunions' :-D

Hou het wat luchtiger
Moest je minder achterlijk zijn en meer aandacht geven aan de omgeving dan aan de voeten/benen zelf dan zou de wereld er weer een stukje beter uitzien :unsure:

Waarom foto's met een half afgedekt gezicht met een helm en enkel voeten?
Ik dacht dat zoiets een must-have is.
Aantonen dat ik graag op reis ga natuurlijk :)
Bwa, mensen zijn hier niets mee. Plus ge hebt al een foto van aan't zwembad in het buitenland waar uw gezicht niet op staat :p Da zijn al twee foto's waar mensen u niet echt op kunnen beoordelen en het blijft vleeskeuring

Bwah, jij gaf toch de opmerking erover en je voelt u aangesproken.
Dus probleem opgelost :)
Eigenlijk niet aangezien het dan op niets slaat om mij achterlijk te noemen. Iedereen heeft hier een vrij lichtvoetige discussie, waar ik gewoon op verder ga, en dan komt er plots uit de peutertuin iemand "achterlijke!" roepen. Ok dan, diepere frustraties waar we iets over moeten weten? Schoenen te klein?

Eigenlijk niet aangezien het dan op niets slaat om mij achterlijk te noemen. Iedereen heeft hier een vrij lichtvoetige discussie, waar ik gewoon op verder ga, en dan komt er plots uit de peutertuin iemand "achterlijke!" roepen. Ok dan, diepere frustraties waar we iets over moeten weten? Schoenen te klein?
Ik had evengoed kunnen schrijven "als we allemaal wat minder achterlijk ..." ik wil er mijzelf gerust bijnemen.
En misschien niet te goed verwoord maar ge snapt het punt wel, of hoort dat ook in de peutertuin?

Terug
Bovenaan