Het grote BeyondGaming Dating topic

Tegenwoordig zie je ook vaak "not a fan of vanilla" dus dan weet je dat je je aan kinderen shit mag verwachten.

Alsook de classics: avontuurlijk en open minded ofc. 😉

Ffkes toevoegen voor de rest dat ik vermoed dat kinderen hier een autocorrect aanpassing is en dat het Kinky moet zijn.

Dat verklapt dan weer veel over het niveau van kinkynesd van KingNine (en misschien ook over dat van de mensen die het niet begrepen, waaronder mezelf :V)

Dan weet ik ook eens hoe de vrouwen van dit forum zich voelen he :unsure:

Ik vrees dat ge een verkeerd beeld hebt van hoe het is om een vrouw te zijn op dit forum? Tijd voor een experimentje nestoria?

Ffkes toevoegen voor de rest dat ik vermoed dat kinderen hier een autocorrect aanpassing is en dat het Kinky moet zijn.

Dat verklapt dan weer veel over het niveau van kinkynesd van KingNine (en misschien ook over dat van de mensen die het niet begrepen, waaronder mezelf :V)

Ik vrees dat ge een verkeerd beeld hebt van hoe het is om een vrouw te zijn op dit forum? Tijd voor een experimentje nestoria?
Ge weet dat ik altijd in ben voor experimentjes waar jij aan mee doet :unsure:

En ik die dacht dat ik de juiste context van vanilla dan weer helemaal fout begrepen had :oops:

Laatste paar pagina's zijn wel heftig.

Te dik = verzorgt zichzelf niet
Te dun = geen kont en tietuh
Teveel make up = is alleen met haar uiterlijk bezig
Geen make up = verwaarloost zichzelf
Passie voor paarden = paardenwijf
Reisfoto's = te uitdagend en te avontuurlijk
Geen reisfoto's = wereldvreemd en saai
Te lange nagels = lelijk (zonder meer)
Te korte nagels = verzorgt zichzelf niet
Foto in bikini = opzoek naar aandacht van mannen
Etc etc

Ben benieuwd welke vrouwen/foto's dan wel oke zijn.
Klopt... mensen leren kennen is moeilijk als je meteen een oordeel hebt. Voorkeuren zijn logisch maar oordelen is nefast. Tijdens mijn date-periode heb ik me echt open opgesteld en altijd getracht verbindend te communiceren. Genre: Ik zie <feit> dus blijkbaar vind je <onderwerp> belangrijk. Kan je uitleggen wat je daar zo boeiend aan vindt? Dan komt er een uitleg en heb je een gesprek. Ben je het er niet mee eens kan je ook je eigen visie geven maar altijd de andere persoon in zijn waardigheid laten. Je kent er veel van, dat toont aan dat je gepassioneerd bent en dat is boeiend. Mijn eigen passie ligt op een ander vlak namelijk <doe ook je uitleg>. Hoe sta je daar tegenover? Enz...

Het verschil tussen J en P in het MBTI profiel... Meteen een oordeel hebben of de zaken op je laten afkomen. Het tweede zal in dating een voordeel opleveren. Bij het eerste contact tenminste...

Klopt... mensen leren kennen is moeilijk als je meteen een oordeel hebt. Voorkeuren zijn logisch maar oordelen is nefast. Tijdens mijn date-periode heb ik me echt open opgesteld en altijd getracht verbindend te communiceren. Genre: Ik zie <feit> dus blijkbaar vind je <onderwerp> belangrijk. Kan je uitleggen wat je daar zo boeiend aan vindt? Dan komt er een uitleg en heb je een gesprek. Ben je het er niet mee eens kan je ook je eigen visie geven maar altijd de andere persoon in zijn waardigheid laten. Je kent er veel van, dat toont aan dat je gepassioneerd bent en dat is boeiend. Mijn eigen passie ligt op een ander vlak namelijk <doe ook je uitleg>. Hoe sta je daar tegenover? Enz...

Het verschil tussen J en P in het MBTI profiel... Meteen een oordeel hebben of de zaken op je laten afkomen. Het tweede zal in dating een voordeel opleveren. Bij het eerste contact tenminste...
Leuke zakelijke besprekingen :unsure:

"A plain relationship, involving dates and time with each other. Also used with sex with no kinks, just plain sex."

Kwestie van de rest het gegoogle te besparen.

"A plain relationship, involving dates and time with each other. Also used with sex with no kinks, just plain sex."

Kwestie van de rest het gegoogle te besparen.
ok my bad, ik dacht dat vanilla in de seksuele context wel gekend was. Ffkes de populariteit van 50 shades of grey hier op BG zwaar onderschat (wat dan eigenlijk weer positief is, maar goed)

Laatste paar pagina's zijn wel heftig.

Te dik = verzorgt zichzelf niet
Te dun = geen kont en tietuh
Teveel make up = is alleen met haar uiterlijk bezig
Geen make up = verwaarloost zichzelf
Passie voor paarden = paardenwijf
Reisfoto's = te uitdagend en te avontuurlijk
Geen reisfoto's = wereldvreemd en saai
Te lange nagels = lelijk (zonder meer)
Te korte nagels = verzorgt zichzelf niet
Foto in bikini = opzoek naar aandacht van mannen
Etc etc

Ben benieuwd welke vrouwen/foto's dan wel oke zijn.
Ik wil even @RidderBauknecht hier wel bijtreden dat deze post ook wel op flessen getrokken is.
Iedereen heeft inderdaad wel een mening over iets, als je al die zaken samenvat als één lijst, tja, dan verdwijnen alle mogelijke venndiagrammen.
Maar ...
Je moet inderdaad de combo foto's/bio bekijken en niet elk profiel met enkel vakantiefoto's judgen. Maar bij velen lag het er wel dubbel en dik op: de 'wanderlust' die hier al zo vaak gepasseerd is. Ik wou ook echt iemand waarmee je iets kan opbouwen, ik ben daar zelf volledig klaar voor en dat is met dat type mensen vaak niet het geval. Die willen nog van hun vrijheid genieten. Ik heb kort gedate (denk maand of 3) met iemand die praktisch jaarlijks grote trekreis maakte in Azië/Afrika etc. Dat is ook effectief gestrand omdat hij alle tijd in de voorbereiding van zijn reizen wou steken. Net daarom had ik vaak het gevoel dat op die datingsites maar de 'restjes' zaten, diegene die overbleven omdat ze die nestdrang niet of veel later voelden.
Al merkte ik wel dat covid daar ergens verandering in gebracht heeft. Al dat reizen en avontuurlijke is in de dagdagelijkse praktijk op de achtergrond geschoven en men wil nu gewoon niet meer 'alleen' zijn.
Daarnaast is de vijver vandaag extra gevuld door al die echtscheidingen :p.

Wij gaan ook nog zien hoe het hier gaat evolueren ze. Mijn vriend is iemand die pre-corona graag uitging, genre tot in de vroege uurtjes met voormiddag afterparties in de Fuse. Daar waar mijn vriendenkring eerder iets gaat eten/drinken om eens uitzonderlijk te eindigen in een danscafé met een foute schijf om 4 u 's nachts. Ik ben ook wel eerder een festival/concertganger. Los daarvan benadrukt hij wel altijd dat wij op exact hetzelfde niveau in ons leven staan. En ik merk wel dat hij loopt om in mijn buurt te zijn, wij zien elkaar net niet dagelijks. We zien wel, genieten en niet te veel nadenken :D.
... dus ook wat in eerste paragraaf hier staat.
Bio doet er ook toe, voor mij toch zeker.
Om toch maar weer zelfde voorbeeld aan te halen: als daar WANDERLUST instaat met enkel reisfoto's is dat een versterking van het oordeel dat ik al heb, als daar niets aanstaat eigenlijk idem (want ik kan me op niets anders baseren), als daar echter wat meer kadering instaat ... fijn! Toont verschillende aspecten.

Ivm je tweede paragraaf: ik ben ook samen met m'n vriendin "sinds corona" en het is enorm fijn dat we eigenlijk heel veel samen zijn en samen kunnen zijn. Ook omdat we beide wel aangeven dat we door de band wel deugd hebben van momenten alleen.
Dus het wordt nog afwachten wat dat wordt als het leven weer normaal wordt (al is volledig normaal wel nog ver af denk ik)

Kleine, niet volledig gerelateerd aan jouw quote, aanvulling.
Degene die claimen kinky te zijn in hun bio kwamen meestal niet veel verder dan "een klets op de poep" fijn vinden in mijn ervaringen.

ok my bad, ik dacht dat vanilla in de seksuele context wel gekend was. Ffkes de populariteit van 50 shades of grey hier op BG zwaar onderschat (wat dan eigenlijk weer positief is, maar goed)
Ik had de reviews van de boeken eerst gelezen en daarom de hype overgeslaan, dus geen flauw idee van de films/boeken tenzij "ouwe bok poept jong mokske op niet zo klassieke wijze" 🤷

Terug
Bovenaan