Het grote BeyondGaming Dating topic

@ThomasMore: waarom zou ik de jackpot moeten raken? Zie jij een relatie misschien als een manier om vooruit te geraken?
@jawadde001: eigenlijk overkomen deze situaties mij vrij regelmatig als ik buiten kom. Maar ik ben dan ook zo'n mongool die altijd de bruine kroegen opzoekt en altijd geld geeft aan daklozen.

Eigenlijk vind ik het merendeel dat hier schrijft meelijwekend. Ze vragen zich af wat ze moeten doen om aandacht te krijgen van een vrouw en sloven zich uit op allerlei manieren. Waarom in hemelsnaam zou je aan een relatie beginnen (tenzij je een kinderwens hebt)? Voel jij je ballen kriebelen? Voor nog geen twintig euro sta je met de trein in Brussel Noord en daar zitten echt wel knappe meisjes die met je neuken voor 50 euro (ja, dat is nog altijd de prijs, inflatie heeft hier geen effect gehad).
Ik zie een relatie niet als een transactie om financieel beter te worden. Heb altijd voor mezelf kunnen zorgen en ben van plan dat te blijven doen. Een relatie draait voor mij om connectie en dat kan verschillende vormen aannemen, van een vriendschappelijke connectie tot een liefdevolle en intieme connectie.

Wat ik niet wil als vriend, vriendin of lief, zijn mensen die me enkel benaderen voor hun eigen profijt. Laat dat nu net zijn wat ik voelde bij je verhaal.

Ik kan niet oordelen over de dame in kwestie en maak me dus schuldig aan profiling. Geen inkomen, geen woning en een paar wijntjes drinken voor de sollicitatie... creëren een beeld dat niet erg conventioneel oogt. Vandaar mijn ironische opmerking en advies om op te letten. Maar hey, voor hetzelfde geld sla ik de bal hier compleet mis en is er geen vuiltje aan de lucht met haar.

Dat iemand hier vragen stelt over hoe ze kunnen daten is dan weer net de bedoeling van dit forum he. Het is hier bij mijn weten geen review van dates, dat zou pas zielig zijn.

Op zich heb ik hier niks aan bij te dragen. Ik ben al zeer lang samen met mijn madam.
Nog van voor de millenium bug :D Voor ik haar leerde kennen wel een 7-tal vriendinnetjes gehad. Het opvallende daarbij was dat ik bij geen van die relaties zelf het initiatief genomen had. Ik liet het altijd op me afkomen en ik was eerlijk gezegd nogal verlegen en onhandig met vrouwen.

Maar toen ik mijn vrouw leerde kennen was ik rotsvast ervan overtuigd om haar voor me te winnen. Ze heeft het me ook niet zo gemakkelijk gemaakt maar het is uiteindelijk wel gelukt! En eerlijk, ik zie ze nog altijd graag en we vormen eigenlijk gewoon een goed team.

Ik heb ook wel een aantal vrienden die single zijn geworden na lange relaties. En die dan in geuren en kleuren over hun neukfestijnen verhalen. Een beetje vergelijkbaar met de dingen die je hier leest. En ergens kriebelt dat dan wel. Ook omdat de laatste 10 en 15 jaar veel vrouwen het niet onder stoelen of banken steken dat ze wel eens me me in de koffer willen duiken. Hoewel ik daar denk ik op geen enkele manier op aanstuur, ik ben absoluut geen flirter. Maar goed, ik ben ook niet van steen :)

Eentje daarvan was wel héél erg zuur om neen tegen te zeggen. Een vrouw van een aantal jaren ouder dan ik. Dat is een nicht van één van mijn beste vrienden. In mijn tienerjaren was ik er stapelzot van. Een onbereikbare schoonheid. Heeft niet ieder jong manneke zo een droomvrouw gehad? Enfin, zij was dus toen de mijne. Een 10-tal jaar geleden kwam ik ze echter regelmatig tegen ineens, door een gemeenschappelijke interesse. En het duurde niet lang eer ze me expliciete voorstellen begon te sturen. Het werd me zeg maar op een dienblaadje aangereikt en ze zag er nog steeds fantastisch uit. Zo dicht bij vreemdgaan als toen heb ik nooit gestaan, en het heeft me echt wel wat wilskracht gekost om aan de verleiding te weerstaan.

Achteraf toch blij dat ik er niet op in gegaan ben. Want ook aan haar is wel een hoekje af en het zou zonder twijfel tot het einde van mijn huwelijk geleid hebben. En dat is het me niet waard. Neemt niet weg dat het me toch ergens wel es leuk lijkt om eens ongebonden het dating wereldje in te stappen. Maar zo lang het met mijn vrouw goed zie ze ik ga ik toch niks smossen. Een relatie als de onze is intussen een zeldzaamheid lijkt het wel maar ik ben er blij mee.

Geen inkomen, noch woning en een hond. You hit the jackpot.

Serieus: let toch maar wat op he.
@ThomasMore: waarom zou ik de jackpot moeten raken? Zie jij een relatie misschien als een manier om vooruit te geraken?
@jawadde001: eigenlijk overkomen deze situaties mij vrij regelmatig als ik buiten kom. Maar ik ben dan ook zo'n mongool die altijd de bruine kroegen opzoekt en altijd geld geeft aan daklozen.

Eigenlijk vind ik het merendeel dat hier schrijft meelijwekend. Ze vragen zich af wat ze moeten doen om aandacht te krijgen van een vrouw en sloven zich uit op allerlei manieren. Waarom in hemelsnaam zou je aan een relatie beginnen (tenzij je een kinderwens hebt)? Voel jij je ballen kriebelen? Voor nog geen twintig euro sta je met de trein in Brussel Noord en daar zitten echt wel knappe meisjes die met je neuken voor 50 euro (ja, dat is nog altijd de prijs, inflatie heeft hier geen effect gehad).
@Galaxy

Omdat ik het gevoel heb dat mijn reactie (zie hierboven) op @Mormel zijn ontmoeting op café de trigger is geweest wens ik hier even op te reageren. Met mijn post wou ik aanhalen dat de beschreven ontmoeting niet erg standaard lijkt en daarbij aanhalen dat er toch wel wat aandachtspuntjes waren bij de beschrijving van de dame in kwestie.

Als reactie daarop word niet alleen ik maar bij uitbreiding het merendeel van de forumleden hier als meelijwekkend weggezet. Misschien zo niet bedoeld en ik neem het zeker niet persoonlijk op maar ergens kan je wel verwachten dat er dan reactie komt. Daarom heb ik volgende reactie geschreven.
Ik zie een relatie niet als een transactie om financieel beter te worden. Heb altijd voor mezelf kunnen zorgen en ben van plan dat te blijven doen. Een relatie draait voor mij om connectie en dat kan verschillende vormen aannemen, van een vriendschappelijke connectie tot een liefdevolle en intieme connectie.

Wat ik niet wil als vriend, vriendin of lief, zijn mensen die me enkel benaderen voor hun eigen profijt. Laat dat nu net zijn wat ik voelde bij je verhaal.

Ik kan niet oordelen over de dame in kwestie en maak me dus schuldig aan profiling. Geen inkomen, geen woning en een paar wijntjes drinken voor de sollicitatie... creëren een beeld dat niet erg conventioneel oogt. Vandaar mijn ironische opmerking en advies om op te letten. Maar hey, voor hetzelfde geld sla ik de bal hier compleet mis en is er geen vuiltje aan de lucht met haar.

Dat iemand hier vragen stelt over hoe ze kunnen daten is dan weer net de bedoeling van dit forum he. Het is hier bij mijn weten geen review van dates, dat zou pas zielig zijn.

Ik vind niet dat we een oordeel te vellen hebben over een Duvel om 13 u. of wat dan ook. Enige voorzichtigheid adviseren aan @Mormel nadat hij net zijn e-mail adres gedeeld heeft tijdens een toevallige ontmoeting met een dame zonder inkomen of woonplaats lijkt me anderzijds nu niet erg aanvallend of veroordelend. Wat mij betreft case closed en kan het hier verder gaan over dating in al zijn aspecten :)

De tweede breeze date verliep an sich wel okay. Veel gelachen, leuke momenten. Nog even afgetoetst om nummers te delen, maar daar ging ze over denken en het via de app delen.of ook niet... Niks meer vernomen via de app.

Soit. Nu FF pauze houden en binnenkort nog eens op pad nadat cupido al zijn pijlen heeft geschoten en de vlinders toch motten blijken te zijn.

Ondertussen al een date of 7 gehad hier en alles lijkt nog zeer goed te zitten. Ze heeft aangegeven dat ze haar enorm op haar gemak bij mij voelt en dat ze steeds uitkijkt naar de volgende date.

Gaat dus wel fijn hier

De tweede breeze date verliep an sich wel okay. Veel gelachen, leuke momenten. Nog even afgetoetst om nummers te delen, maar daar ging ze over denken en het via de app delen.of ook niet... Niks meer vernomen via de app.

Soit. Nu FF pauze houden en binnenkort nog eens op pad nadat cupido al zijn pijlen heeft geschoten en de vlinders toch motten blijken te zijn.

Moest mijn date willen nadenken of ze haar nummer met mij wil delen zou het voor mij niet meer hoeven.
Lijkt me ook wel duidelijk van haar kant dat ze niets meer wil dan.

Vorige week met goede moed ook opnieuw gestart, voor de derde keer.
Nieuwe foto's en profieltekstje.
Maar dat verandert eigenlijk niks: Tinder, happn, Bumble: niks geeft likes.

Vorige week met goede moed ook opnieuw gestart, voor de derde keer.
Nieuwe foto's en profieltekstje.
Maar dat verandert eigenlijk niks: Tinder, happn, Bumble: niks geeft likes.
Heb je je profiel al eens laten nakijken door een vriendin of eventueel iemand op het forum? Veel mannen weten naar mijn ervaring niet zo heel goed wat er nu precies goed in de markt valt bij vrouwen.

Heb je je profiel al eens laten nakijken door een vriendin of eventueel iemand op het forum? Veel mannen weten naar mijn ervaring niet zo heel goed wat er nu precies goed in de markt valt bij vrouwen.
Vrouwen weten meestal ook niet welke mannen "goed in de markt vallen", of welke ze zelf aangetrokken tot worden.

Beste is zorgen dat een profiel uzelf weergeeft.
Niet teveel aan sleutelen of optimaliseren.
Iemand moet u leuk vinden zoals je bent, niet de opgesmukte/geacteerde versie.

Vrouwen weten meestal ook niet welke mannen "goed in de markt vallen", of welke ze zelf aangetrokken tot worden.

Beste is zorgen dat een profiel uzelf weergeeft.
Niet teveel aan sleutelen of optimaliseren.
Iemand moet u leuk vinden zoals je bent, niet de opgesmukte/geacteerde versie.
Heeft niets met opsmukken of acteren te maken. Foto's van jezelf blijven toch foto's van jezelf? Ik pleit niet voor het gebruiken van filters of photoshop. Maar Tinder etc. is een vleeskeuring, dus dan kan je maar beter je beste beentje voorzetten. En veel mannen plaatsen nu eenmaal foto's die niet optimaal zijn. Ik ken wel een aantal mannen die na wat advies van vrouwen meer matches krijgen.

En dat heeft niets te maken met acteren. Iemand die op date gaat, die gaat toch ook nog eens extra douchen voordien en doet toch zijn of haar beste kleren aan in plaats van een "zetelhangoutfit"?

Ik ben een gemiddelde gast die te kieskeurig is en te hoog boven zijn stand wil daten, dus ik begrijp de app frustraties zeer goed.
Op 2 jaar tijd heb ik ze 3 keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telkens na een periode van frustratie en dan terug met goede hoop beginnen!

Uiteindelijk volgend de likes wel, en daarna volgt een match, dan een date en uiteindelijk de rest. Iedereen kan likes krijgen, als je echt echt géén likes krijgt dan denk ik toch dat je het moet zoeken in de richting van wat fbouck hierboven zegt. Het kan bijna niet anders dat er iets 'weird' aan je profiel of foto's is.

Ik moest er ook aan denken als ik het andere topic hier lees met hoeveel gasten er hier blijkbaar rondlopen met T-shirts met grappige prints op, lijkt me toch ook bij 90% van de vrouwen een grote afknapper? :p

Ik moest er ook aan denken als ik het andere topic hier lees met hoeveel gasten er hier blijkbaar rondlopen met T-shirts met grappige prints op, lijkt me toch ook bij 90% van de vrouwen een grote afknapper? :p
Aan den andere kant moet ge maar ne like en match hebben van die 10% die dat wel fantastisch vindt. Al is vissen in een meer met 10% kans ook niet gegarandeerd op een goeie vangst.

Hier ist allemaal vrij neutraal. Foto thuis, op een feestje, iets van sport. 🤷‍♂️

Ik ben een gemiddelde gast die te kieskeurig is en te hoog boven zijn stand wil daten, dus ik begrijp de app frustraties zeer goed.
Op 2 jaar tijd heb ik ze 3 keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telkens na een periode van frustratie en dan terug met goede hoop beginnen!

Uiteindelijk volgend de likes wel, en daarna volgt een match, dan een date en uiteindelijk de rest. Iedereen kan likes krijgen, als je echt echt géén likes krijgt dan denk ik toch dat je het moet zoeken in de richting van wat fbouck hierboven zegt. Het kan bijna niet anders dat er iets 'weird' aan je profiel of foto's is.

Ik zou verwachten dat venten van 30+ ondertussen wel weten dat een vrouw iets anders is dan een vent met een gat in.

De tshirt 'als je dit kunt lezen ben ik van mijn barkruk gevallen' is grappig op cafe, maar geen profiel foto. Of de visfoto ook niet. Of "Mauves forever!!!" commentaren ook niet. Je moet *iets* te bieden hebben dat de moeite is voor de vrouwtjes.

Je kunt 'eigenheid' hebben en een rare kwiet zijn. Maar dan moet je niet verwachten dat de normale vrouwen in rijen staan aan te schuiven voor je...

Twee mensen waarvan er zeker een getrouwd is met kinderen?

Dat lijkt me nu ook niet zo'n afknapper als dat wordt gedragen door iemand met een normale hygiëne, job, uiterlijk, ...? Het als eerste foto zetten op Tinder is misschien een risico, maar als dat niet je enige onderscheidende eigenschap is gohja.

Twee mensen waarvan er zeker een getrouwd is met kinderen?

Dat lijkt me nu ook niet zo'n afknapper als dat wordt gedragen door iemand met een normale hygiëne, job, uiterlijk, ...? Het als eerste foto zetten op Tinder is misschien een risico, maar als dat niet je enige onderscheidende eigenschap is gohja.
Het was ook niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen hoor, maar mij persoonlijk lijkt dat gewoon wat raar.

Ik wou inderdaad ook gewoon eerder aangeven zoals jullie dat je de vijver serieus wat kleiner maakt voor zo'n dingen in je profiel te zetten denk ik.

Het was ook niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen hoor, maar mij persoonlijk lijkt dat gewoon wat raar.

Ik wou inderdaad ook gewoon eerder aangeven zoals jullie dat je de vijver serieus wat kleiner maakt voor zo'n dingen in je profiel te zetten denk ik.
Je leek te zeggen dat er hier veel mensen zo'n T-shirts dragen. Ik zie daar geen hopen posts die dat claimen. En dan betekent dat nog niet dat die mensen enkel dat dragen uiteindelijk.

Ik denk eigenlijk dat als iemand 0 likes/dates heeft het niet gewoon op te lossen is door andere bovenkleding te dragen.

Je leek te zeggen dat er hier veel mensen zo'n T-shirts dragen. Ik zie daar geen hopen posts die dat claimen. En dan betekent dat nog niet dat die mensen enkel dat dragen uiteindelijk.

Ik denk eigenlijk dat als iemand 0 likes/dates heeft het niet gewoon op te lossen is door andere bovenkleding te dragen.
Dat op zich zeker niet, en ik zeg ook niet dat het sowieso het geval is hier

Maar niemand kan ontkennen dat je het jezelf veel moeilijker maakt op de dating apps wanneer het een verhaal van EN EN EN wordt.
Bijvoorbeeld
Alleen maar grappige T-shirts
EN alleen maar selfie's
EN nooit glimlachen
EN vettig haar

...

Nu lijkt het hier alsof ik een kruistocht tegen die grappige t-shirts aan het voeren ben, ik wil gewoon zeggen dat je die ook achterwege kan laten op je dating foto's en ze later introduceren als je die nerdy kant zelfs wat schattig begint te vinden :p

Maar niemand kan ontkennen dat je het jezelf veel moeilijker maakt op de dating apps wanneer het een verhaal van EN EN EN wordt.
Bijvoorbeeld
Alleen maar grappige T-shirts
EN alleen maar selfie's
EN nooit glimlachen
EN vettig haar
Bah, als je niet gekozen wordt, dan ben je eigenlijk gewoon te lelijk. Te weinig uitstraling. Te weinig 'man' misschien... Eigenlijk moet je dat gewoon onder ogen durven zien.
Wat niet wegneemt dat je als 'minder mooie' man ook wel eens op date wil kunnen gaan en dat uitstraling ≠ relationele kwaliteiten/persoonlijkheid.

Die t-shirts vind ik wel grappig - daaraan zal het alvast niet liggen 😆, ook niet IRL.
Maar ik snap wel dat sommigen daar wel eens werk mogen van maken.

Terug
Bovenaan