ThomasMore
Well-known member
Ik zie een relatie niet als een transactie om financieel beter te worden. Heb altijd voor mezelf kunnen zorgen en ben van plan dat te blijven doen. Een relatie draait voor mij om connectie en dat kan verschillende vormen aannemen, van een vriendschappelijke connectie tot een liefdevolle en intieme connectie.@ThomasMore: waarom zou ik de jackpot moeten raken? Zie jij een relatie misschien als een manier om vooruit te geraken?
@jawadde001: eigenlijk overkomen deze situaties mij vrij regelmatig als ik buiten kom. Maar ik ben dan ook zo'n mongool die altijd de bruine kroegen opzoekt en altijd geld geeft aan daklozen.
Eigenlijk vind ik het merendeel dat hier schrijft meelijwekend. Ze vragen zich af wat ze moeten doen om aandacht te krijgen van een vrouw en sloven zich uit op allerlei manieren. Waarom in hemelsnaam zou je aan een relatie beginnen (tenzij je een kinderwens hebt)? Voel jij je ballen kriebelen? Voor nog geen twintig euro sta je met de trein in Brussel Noord en daar zitten echt wel knappe meisjes die met je neuken voor 50 euro (ja, dat is nog altijd de prijs, inflatie heeft hier geen effect gehad).
Wat ik niet wil als vriend, vriendin of lief, zijn mensen die me enkel benaderen voor hun eigen profijt. Laat dat nu net zijn wat ik voelde bij je verhaal.
Ik kan niet oordelen over de dame in kwestie en maak me dus schuldig aan profiling. Geen inkomen, geen woning en een paar wijntjes drinken voor de sollicitatie... creëren een beeld dat niet erg conventioneel oogt. Vandaar mijn ironische opmerking en advies om op te letten. Maar hey, voor hetzelfde geld sla ik de bal hier compleet mis en is er geen vuiltje aan de lucht met haar.
Dat iemand hier vragen stelt over hoe ze kunnen daten is dan weer net de bedoeling van dit forum he. Het is hier bij mijn weten geen review van dates, dat zou pas zielig zijn.
Voor ik haar leerde kennen wel een 7-tal vriendinnetjes gehad. Het opvallende daarbij was dat ik bij geen van die relaties zelf het initiatief genomen had. Ik liet het altijd op me afkomen en ik was eerlijk gezegd nogal verlegen en onhandig met vrouwen.

, ook niet IRL.