StBernardus
Active member
sowieso moet er toch een klik zijn van de eerste ontmoeting of er komt toch geen vervolg meer?
Ik zeg niet dat je allebei van de eerste date smoorverliefd moet zijn maar er zal toch wel een klik moeten zijn die ervoor zorgt dat beide partijen elkaar nog willen ontmoeten.
of dat dan uitbloeit tot een relatie/romance is nog iets anders natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat indien er totaal geen interesse is je alsnog instemt met een tweede date.
een klik kan ook gewoon vriendschappelijk zijn natuurlijk...
Ik zeg niet dat je allebei van de eerste date smoorverliefd moet zijn maar er zal toch wel een klik moeten zijn die ervoor zorgt dat beide partijen elkaar nog willen ontmoeten.
of dat dan uitbloeit tot een relatie/romance is nog iets anders natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat indien er totaal geen interesse is je alsnog instemt met een tweede date.
een klik kan ook gewoon vriendschappelijk zijn natuurlijk...
) maar op de foto's lijkt het wel een mooie vrouw.
een inhoudelijke connectie, een romantische klik, dat komt (bij mij toch) met tijd. Dat verwacht ik niet van in het begin dat je blijkbaar je "twin soul" of iets dergelijks moet ontmoeten, een sterke verbinding kan je bij enorm veel mensen hebben als je het wat tijd geeft. Al mijn relaties zijn altijd grotendeels gestart met een fysieke "klik" (als je het zo mooi mag noemen) en de emotionele verbinding kwam dan na een aantal dagen/weken. En dat zijn grotendeels goede relaties geweest. Mijn huidige relatie ook en dat is de beste relatie die ik al ooit heb gehad.
En als het lijkt dat ze dat toch niet ziet zitten, dan straalt ze dat wel uit voor er zelfs een omhelzing komt.