Enj0i^
Active member
Ik zeg nergens dat ik mezelf een 9 geef of mezelf aantrekkelijk vind hé, ik besef goed genoeg dat ik onder het gemiddelde zal zitten.Ik denk dat sommigen toch best eens in hun spiegel kijken. Niet om hun haar goed te leggen, maar gewoon even om te beseffen dat de goddelijke schoonheid die ze uitstralen misschien toch net iets minder universeel wordt ervaren dan ze zelf denken.
Want ja, Bumble is een soort ego-roulette: jij swipet op basis van aantrekkingskracht, zij swipen op basis van... tja, blijkbaar iets anders. En dan krijg je likes van mensen die je zelf niet zou aankijken op een druk perron, terwijl degene die je wél leuk vindt jou behandelt alsof je een spamfolder bent.
En natuurlijk, een goed zelfbeeld is gezond. Maar als iedereen zichzelf een 9 geeft en alleen op 10'en swipet, dan zitten we met een overschot aan teleurstelling en een tekort aan matches. Misschien moet Bumble gewoon een instelling toevoegen: "Sta open voor mensen die je normaal negeert." Zou een revolutie zijn.
Maar hé, blijf swipen. Misschien zit er ooit een match tussen die niet alleen jouw foto's leuk vindt, maar ook jouw sarcasme.
Ik zeg enkel dat ik er maar niet in slaag om mensen van mijn eigen 'niveau' aantrekkelijk te vinden, mocht dat het geval zijn dan zou ik veel meer matches hebben

En het is niet dat ik niet 'wil' daar iets aan veranderen hé, ik ben gewoon altijd kieskeurig geweest op uiterlijk vlak. En als je jonger bent en studeert dan zijn er gewoon genoeg kansen om ver boven je stand vrouwen te vinden. Ik heb gewoon de indruk dat dat steeds moeilijker wordt hoe ouder je bent.
Als ik dan kijk naar sommige van mijn vrienden, die vinden een vrouw al aantrekkelijk als ze wat borsten of een kont heeft. Oh wat zou het eenvoudiger zijn als ik ook zo was

- de ene geïnteresseerde man had een bierbuikje, dus nee. De andere had ros haar, dus nee. De ander was te mager, dus nee. De andere was te kaal, dus nee.