Het grote BeyondGaming Dating topic

Pff dat opschrijven zonder het echt te versturen is het ook niet. Moeilijk om gedachten te verzetten. Mss morgen eens van me afschrijven.
Mijn laatste WhatsApp bericht van zondag waarin ik zei dat het toch wel hard aan kwam dat ze een vriend heeft is gelezen maar geen reactie.. Dat is ook zo klote.
Ik heb na mijn laatste relatie/situationship er ook serieus mee in mijn hoofd gezeten en alles neergeschreven en opgestuurd. Nooit geen reactie op gehad, ook geen idee of dat effectief is aangekomen. Ik zou het opnieuw doen, al weet ik niet of ik ´m ook effectief terug zou opsturen.

Maar ja, beter spijt van iets wat je gedaan hebt dan van iets wat je niet gedaan hebt. Ik zou er wel geen antwoord op verwachten, als ze u nog dingen te zeggen had zou ze dat ook wel hebben gedaan. Ik het ook het gevoel dat vrouwen beter zijn in afblokken dan mannen...

Ik het ook het gevoel dat vrouwen beter zijn in afblokken dan mannen...
De instroom aan mannen zou dan ook gigantisch ongemakkelijk zijn als ze dat niet doen.

Zelfs m'n vriendin krijgt maandelijks op fb en ig random zieligaards die haar uit het niets een bericht sturen, terwijl het duidelijk is dat ze in een relatie is...
Misschien zijn het fake accounts en scammers, wie weet, maar als we die profielen dan checken lijken het echte, en niet die van een of andere Nigeriaanse scammer die poseert als een blanke.

Ik had nog een kort berichtje gestuurd en nu een heel duidelijk antwoord gekregen.
Bittere pil en proberen terug vooruit te geraken.
Een goeie tip: probeer veel fysieke activiteit te doen (lopen, zwemmen, fitness, etc...) Psycholoog heeft me geleerd dat fysieke activiteit ervoor zorgt dat onze zorgen wat op de achtergrond verdwijnen tijdens de activiteit zelf.

Fysiek uitgeput zijn door de fysieke activiteit zal je ook een goeie nachtrust geven dus blijven piekeren in de avond zal dan ook tot een minimum beperkt worden.

Een goeie tip: probeer veel fysieke activiteit te doen (lopen, zwemmen, fitness, etc...) Psycholoog heeft me geleerd dat fysieke activiteit ervoor zorgt dat onze zorgen wat op de achtergrond verdwijnen tijdens de activiteit zelf.

Fysiek uitgeput zijn door de fysieke activiteit zal je ook een goeie nachtrust geven dus blijven piekeren in de avond zal dan ook tot een minimum beperkt worden.
Dat zal toch ook weer van persoon tot persoon afhangen. Tijdens het zwemmen kan mijn hoofd toch wel in overdenkmodus gaan.

Bedankt voor het medeleven mannen. Elke reactie hier voelt toch een beetje alsof ik er niet helemaal alleen voor sta.
Maar het is zwaar, een toekomst die je voor je zag die wegvalt. Terug alleen. Maar door moeten knallen want alleenstaande papa en je moet er staan voor je kinderen. Deze week ook mijn job kwijt dus nu oppeppen om op zoek te gaan, zwaar.

Me uit de zetel trekken is een zware inspanning. Alles voelt wat nutteloos.
Maar goed, deze shit betekent dat ik toch nog kan voelen. Daar begon ik aan te twijfelen omdat ik nooit iets voelde bij al mijn dates sinds de scheiding.

Bedankt voor het medeleven mannen. Elke reactie hier voelt toch een beetje alsof ik er niet helemaal alleen voor sta.
Maar het is zwaar, een toekomst die je voor je zag die wegvalt. Terug alleen. Maar door moeten knallen want alleenstaande papa en je moet er staan voor je kinderen. Deze week ook mijn job kwijt dus nu oppeppen om op zoek te gaan, zwaar.
Als alleenstaande vader van 2 kinderen heb ik hier veel begrip voor. Tijdens mijn scheiding 2.5 jaar terug was ik net gerecupereerd van een hernia, moest ik nieuwe job starten, nieuwe woonst zoeken, alles regelen voor de scheiding want zij ging het niet doen.

Daarna woonst gevonden, de renovatie gestart, iemand nieuws leren kennen online op 100 km afstand en ondertussen nog kijken voor de kinderen. Het was een hectische hel en ik was volledig op na anderhalf jaar dat ik 3 weken werd thuis gezet door mijn huisarts.

Nu ben ik letterlijk een jaar verder, woont ze in, heb ik een stabiele (doch ergerlijke) job, zijn mijn kinderen en ikzelf op een mentaal goeie plaats, ben ik quasi gestopt met roken en voelt het leven weer wat aangenamer. Neem het van mij aan, ik geloofde het zelf ook niet maar het zal wel degelijk beter worden.

Erg dat mijn geluk zo afhangt van een partner. Het leven voelt op pauze te staan omdat ik niemand heb om het mee te delen.
Echt niet happy single hier. Misschien is dat leuk in je jonge jaren en feesten en met een grote sociale kring. Maar niet als veertiger terug vanaf nul beginnen.

Ik ben zelf nooit een echte feestganger geweest, altijd liever thuis geweest maar dat was ook moeilijker helemaal alleen na de scheiding. Zeker zonder de kinderen. Probeer je te herinneren wat je graag deed pakweg een 15-20 jaar geleden en neem dat terug op. Voor mij was dat gamen. Ik had dit laten varen omwille van het gezin die veel aandacht vroeg. Nu had ik daar opnieuw tijd voor en heb ik mezelf uitgedaagd om terug de gamer te worden die ik was.

Ook MTG was voor mij iets die mij uitdaagde om constant beter te worden, om slimmer te worden, om beter inzicht te krijgen. Ik heb geleerd dat het beter is om aan jezelf te werken om een betere versie van jezelf te worden. Of mss terug een oude versie van jezelf van een paar jaar terug. Die versie is altijd gelukkiger dan de versie die je nu bent.

Je hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen, je kan verder bouwen aan jezelf om beter te worden of om terug te keren naar wie je eerder was. Beide gevallen zullen je gelukkiger maken en men psycholoog heeft me geleerd dat als je zelf gelukkiger bent, je ook in staat zal zijn om iemand anders gelukkig te maken, kinderen of een andere partner ;)

Rock bottom. Enige weg is omhoog nu.
Omarm de miserie en zeg "fuck yeah" omdat ge er nog staat.

Uiteindelijk heeft niemand echt tijd voor de dingen die fout gaan. Er is teveel te doen, te bouwen.

Miljaar, dat klinkt gigantisch zwaar.

Als het een troost mag zijn, ik heb ook al wat tegengeslagen gehad op zowat elk vlak. Maar door telkens ASAP mij er uit te werken ben ik iedere keer relatief snel op een betere plek dan voordien terecht gekomen.

40 is nog steeds piepjong en fleur van je leven. Dus probeer om keihard voor je doelen te gaan (nieuwe baan, stabiliteit voor je kids) maar wees op tijd lief voor jezelf en zorg ervoor dat je iets doet dat je graag doet en als het kan dat je dat met andere mensen ook kan doen. Mensen kom je vanzelf tegen, op het werk, op je hobby, vrienden via via etc.

Dit zijn gemakkelijke woorden en het is altijd even een grote stap om te beginnen aan die dingen. Maar eens je onderweg bent is het allemaal wat gemakkelijker en relatiever, vind ik toch.

Klinkt zuur en herkenbaar.
Niet beseffen wat je hebt en wanneer het weg is er alles aan willen doen om het terug te winnen.

Maar de realiteit is dat jullie waarschijnlijk niet goed genoeg bij elkaar pasten. Anders was het nooit zo ver gekomen. Bindingsangst of niet.
En opnieuw met haar iets beginnen zal nooit zijn wat je in je hoofd had geromantiseerd.

Zoals hierboven al gelezen, sporten en met vrienden afspreken!
De eerste weken en maanden zijn extreem moeilijk maar het wordt zeker beter.

The best is yet to come!

Nee je zag die toekomst niet voor jou anders had je niet gezegd wat je gezegd had in het verleden en stond je hier nu niet op dit punt.
Je bent ineens de situatie aan het omdraaien.

Het spijt me te lezen van je slecht nieuws dat wou je er echt niet bij :)

Ook MTG was voor mij iets die mij uitdaagde om constant beter te worden, om slimmer te worden, om beter inzicht te krijgen. Ik heb geleerd dat het beter is om aan jezelf te werken om een betere versie van jezelf te worden. Of mss terug een oude versie van jezelf van een paar jaar terug. Die versie is altijd gelukkiger dan de versie die je nu bent.

Magic: The Gathering?

Klinkt zuur en herkenbaar.
Niet beseffen wat je hebt en wanneer het weg is er alles aan willen doen om het terug te winnen.

Maar de realiteit is dat jullie waarschijnlijk niet goed genoeg bij elkaar pasten. Anders was het nooit zo ver gekomen. Bindingsangst of niet.
En opnieuw met haar iets beginnen zal nooit zijn wat je in je hoofd had geromantiseerd.
Ik probeer me inderda
Nee je zag die toekomst niet voor jou anders had je niet gezegd wat je gezegd had in het verleden en stond je hier nu niet op dit punt.
Je bent ineens de situatie aan het omdraaien.

Het spijt me te lezen van je slecht nieuws dat wou je er echt niet bij :)
In het verleden niet nee. Maar het was de eerste keer mij openstellen na een zeer zware scheiding. Ik denk dat dat er mee te maken had.
En dan kwijt zijn wat je had en het te laat inzien.

Terug
Bovenaan