Het grote BeyondGaming Dating topic

Meer dan een half jaar gedate, beetje in twilight zone, geen relatie (ik kon me niet volledig openstellen), maar we hadden toch wel *iets* en waren graag bij elkaar.
Wat later in dat half jaar kon ik me wel meer openstellen, maar had zij zich al afgesloten voornamelijk omdat ik de sprong naar een echte relatie niet durfde wagen (wat ze doet is dus ook begrijpelijk).
Het is dan niets geworden. Zij heeft het duidelijk afgesloten en is verder.

Bij mij, nu 3-4 maand na het "afscheid", zindert het nog steeds na. Misschien een geromantiseerd beeld maar nog steeds een gevoel dat ik iemand goed het laten gaan door mijn eigen issues toen (heb oa. zware scheiding achter de rug). Kort nog even gechat maar 't was puur functioneel/beleefd. Geen opening.

Ik twijfel om haar nog eens iets te sturen, een soort laatste afsluiter of wanhoopspoging om te zeggen dat ik toen geblokkeerd zat maar haar wel graag zag en dat moest er toch nog een sprankeltje zijn ik daar wel voor open sta.

Maar ik weet 99% dat ze echt verder is, maar ik moet precies alles nog eens op tafel gooien voor mijn gevoel om af te sluiten. Anderzijds maakt het dat ongemakkelijk want vorige keer was ze wel al echt duidelijk.

Dus ik zit met de nood om precies mijn laatste troef te gooien (gewone eerlijke stand van zaken) maar da's kwetsbaar en beetje awkward want ze was paar maand terug wel heel duidelijk.

Loslaten (ben ik nu aan't proberen maar lukt niet echt) of nog iets proberen met grote kans op deksel op neus (maar dan weet ik het tenminste, nog eens..)

Als je er echt mee zit zou ik dat gewoon doen.
Je hebt maar 1 leven, wat heb je te verliezen. Het is maar een berichtje en daarna weet je finaal waar je staat en kan je verder.

Al ben je denk ik wel het verleden aan het romantiseren. Been there done that.
Op zich geen probleem maar goed om rekening mee te houden wanneer je acties onderneemt.

Ik ga haar, owv professionele redenen, mogelijk wel nog 1x zien in de toekomst.
Dus dat zou ik niet ongemakkelijk willen maken.

BeyondGaming Jinxpower: ze stuurde net een update ivm het professionele gedeelte, hoe het met mij gaat en of ik nog eens wil bijpraten (klinkt wel vriendschappelijk)

Laatst bewerkt:
Ik ga haar, owv professionele redenen, mogelijk wel nog 1x zien in de toekomst.
Dus dat zou ik niet ongemakkelijk willen maken.

BeyondGaming Jinxpower: ze stuurde net een update ivm het professionele gedeelte, hoe het met mij gaat en of ik nog eens wil bijpraten (klinkt wel vriendschappelijk)
Gewoon doen! Soms werkt afstand ook als iets helend. Niets te verliezen maar de verwachtingen wat downscalen?

De verwachtingen moeten serieus gedownscaled worden. Afgesproken om "eens bij te praten" maar wat begon als een aangename vriendschappelijke babbel (en eerlijk gezegd hoop langs mijn kant) werd plots pijnlijk toen ze zei dat ze een nieuwe vriend had maar dat ze onze vriendschap wel waardeert.

Doet toch ff zeer :( parcours met ups en downs meegemaakt maar ik zag ze wel graag.

update: pff echt kut, doet echt meer zeer dan ik gedacht had. Lang geleden dat ik zo hartzeer had dat mijn maag er van in de knoop zit. Zeker het besef dat ik er indertijd niet voor open stond. Idiote ik.

Laatst bewerkt:
Begrijpelijk dat dit pijnlijk binnenkomt voor jou, helaas zal zij dat gevoel wss niet hebben. Zoals je zelf zegt, je was 99% zeker dat ze verder is gegaan. Dus eigenlijk wist je dat al en wou je gewoon je closure hebben. Maakt het niet minder pijnlijk want het gevoel hebben van "what if" is zeker aanlokkelijk. Nu heb je tenminste toch je antwoord, ook al is het niet het antwoord waar je op gehoopt had maar wel ergens verwacht had.

Als het een troost kan zijn, ze waardeert de vriendschap dus heeft ze er wel degelijk iets uit geleerd die ze mogelijks heeft toegepast om haar nieuwe vriend te kiezen. Dus in zekere zin heb je haar wel geholpen in haar leven, ook al is het niet in relationele manier. Als je die persoon echt graag zag, zal je die loslaten en blij zijn dat ze haar leven verder kan maken. Eenmaal je tot dat besef kan komen zal je er zelf ook sterker eruit komen voor je eigen toekomstige vriend(in) en zal zij jou indirect ook geholpen hebben

De verwachtingen moeten serieus gedownscaled worden. Afgesproken om "eens bij te praten" maar wat begon als een aangename vriendschappelijke babbel (en eerlijk gezegd hoop langs mijn kant) werd plots pijnlijk toen ze zei dat ze een nieuwe vriend had maar dat ze onze vriendschap wel waardeert.

Doet toch ff zeer :( parcours met ups en downs meegemaakt maar ik zag ze wel graag.

update: pff echt kut, doet echt meer zeer dan ik gedacht had. Lang geleden dat ik zo hartzeer had dat mijn maag er van in de knoop zit. Zeker het besef dat ik er indertijd niet voor open stond. Idiote ik.
Sorry, maar wat een ******. Ieder weldenkend mens zou dit nooit doen, dit is puur om na te natrappen.

Ik herken het van een vorige relatie, dat voelde inderdaad alsof de grond onder me wegzakte.
Sterkte.

Sorry, maar wat een ******. Ieder weldenkend mens zou dit nooit doen, dit is puur om na te natrappen.

Ik herken het van een vorige relatie, dat voelde inderdaad alsof de grond onder me wegzakte.
Sterkte.
Ze deed het niet met slechte intenties. Ze wist ook niet of ik nog iets wou (al vermoedde ze het wel zei ze)

Gaat dit over je ex die je vertelt dat ze een nieuwe vriend heeft? Ik heb de prequel gemist, sorry.
Ja al zijn we nooit echt een officieel koppel geweest owv bindingsangst door mij en nadien heeft zij de boot begrijpelijk afgehouden toen ik wel wou.
En nu ken ik niet anders dan aan haar denken en mezelf vervloeken. :(

Ja al zijn we nooit echt een officieel koppel geweest owv bindingsangst door mij en nadien heeft zij de boot begrijpelijk afgehouden toen ik wel wou.
En nu ken ik niet anders dan aan haar denken en mezelf vervloeken. :(
Dat is dan inderdaad pijnlijk, wetende dat ze met een ander in bed ligt te flikflooien. Ook al eens zo'n situatie gehad vroeger, maar kijk, ik ben nu samen met een prachtige vrouw, relativeren, het verleden achter je laten en aan de toekomst denken zal je verder helpen dan in het verleden te blijven hangen. Zie het als een levensles.

Tnx guys 😥
Het maakt me FF zot. Anderzijds leert het me dat ik me toch nog kan openstellen na een traumatische ervaring. Alleen te laat in dit geval
Probeer het wat positief te zien, al is het moeilijk. T was een goede les, de volgende keer zal je je wel openstellen voor een nieuwe relatie.
Moest ze je echt gewild hebben, dan zou ze je wel de tijd gegeven hebben.
Je zult wel iemand vinden ;-)

Ze wou me echt wel. Tot ik zei dat het te snel ging. Kon ik maar terug in de tijd.

Ik zit nu tussen nog iets sturen, mijn hart uitstorten.. of het zo laten en mijn kas op fretten

Ze wou me echt wel. Tot ik zei dat het te snel ging. Kon ik maar terug in de tijd.

Ik zit nu tussen nog iets sturen, mijn hart uitstorten.. of het zo laten en mijn kas op fretten
Schrijf het allemaal op een blad papier en steek het daarna in brand. Oprecht advies.

Of vertel het hier, voor mij is dat hier ook de klaagbak waar ik alles er uit laat (want het is toch anoniem)

Pff dat opschrijven zonder het echt te versturen is het ook niet. Moeilijk om gedachten te verzetten. Mss morgen eens van me afschrijven.
Mijn laatste WhatsApp bericht van zondag waarin ik zei dat het toch wel hard aan kwam dat ze een vriend heeft is gelezen maar geen reactie.. Dat is ook zo klote.

Is het zielig als ik zeg dat het mijn maag overhoop gooit?

Ik lees overal dat contact zoeken de ander net weg duwt. Dat ze nu toch niet open staat voor de boodschap en dat ge gewoon uw eigen leven moet herpakken zonder haar en als ze dan wilt ze wel zelf contact zal opnemen.
Kans is klein lijkt me.

Ik zou het loslaten eerlijk gezegd.
Ze heeft je vorig bericht gelezen en niet gereageerd.
De kans is groot dat ze op dit bericht ook niet zal reageren, waardoor je je triest en gefrustreerd gaat voelen.

Tijd om het los te laten

Niet sturen. Niet.
Je hebt geen reactie op het laatste, dat is duidelijk. Cru gezegd: jij hebt het probleem, maak er niet het hare van. Ze heeft een partner, respecteer dat en ga door met je leven. De bal ligt bij haar, zij shot hem niet terug, dus het spel is voorbij.

Terug
Bovenaan