Str8_6
Well-known member
Ooh ja, zo ne bent van looy
Nice one had hem eerst niet door.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooh ja, zo ne bent van looy
Nice one had hem eerst niet door.kwas sarcastischBij types als @Tha_nOn niet. Die hebben een bent nodig die hen op tijd eens goed op hun plek zet. Daar worden ze helemaal geil van.
kzag je gisteren ook al posten over bukake. im willing.Eens serieus genomen worden, is dat niet een van de redenen waarom zoveel mensen hier tips komen vragen? En dan is het weer niet goed, smh.
Ik denk dat ge Jonas ook een beetje verkeerd interpreteert. Hij zegt dat omdat ik al getrouwd ben (en dus geen aandacht meer nodig heb). Of omdat ik hier zit en duidelijk herkenbaar ben als vrouw en daardoor al een stortvloed van aandacht krijg van het beste wat het internet te bieden heeft...kwas sarcastisch
Iedereen weet toch dat BG enkel leden heeft die behoren tot Flanders Finest.Ik denk dat ge Jonas ook een beetje verkeerd interpreteert. Hij zegt dat omdat ik al getrouwd ben (en dus geen aandacht meer nodig heb). Of omdat ik hier zit en duidelijk herkenbaar ben als vrouw en daardoor al een stortvloed van aandacht krijg van het beste wat het internet te bieden heeft...
Dat gevoel heb ik ook MAAAAR waarschijnlijk hebben vrouwen tientallen matchen en is het ook vermoeiend voor hun telkens de energie in te steken.tinder is heel vermoeiend. heel vaak de indruk dat alles kwa gesprekken van 1 kant moet komen.
als ze na 3 antwoorden weinig moeite doen is het bij mij toch ook al gedaan met de effort.
dat moet je aan nahrie vragenHoe mensen in Belgie een ONS vinden via Tinder is me een raadsel (niet dat ik hiernaar op zoek ben. Het zou me toch niet lukken.). Ik heb het gevoel dat vrouwen zeer gesloten zijn tov onze buurlanden.
Voorkeur voor bepaalde wijn?Ik zou liever een goed gesprek hebben face to face, en dan bij voorkeur met een fles wijn erbij

Die met de meeste alcohol.Voorkeur voor bepaalde wijn?![]()
Sorry?gewoon above average knap zijn
Komt in orde! Enkel nog een datum in onze agenda's vinden.Die met de meeste alcohol.
Als ge geen datum in uw agenda vindt verbaas ik mij er niet in dat ge nog single zijt.Komt in orde! Enkel nog een datum in onze agenda's vinden.

Voorkeur voor bepaalde wijn?![]()
Aanwezig! Ah, ‘t ging over de mannen zeker?gewoon above average knap zijn

@Nahrtent ligt gij mij nu lompweg te bedriegen op een openbaar forum?Komt in orde! Enkel nog een datum in onze agenda's vinden.
De agenda's afstemmen op elkaar he wijsneus!Als ge geen datum in uw agenda vindt verbaas ik mij er niet in dat ge nog single zijt.![]()

Da's geen wijn!Cara in een fles?
Gij hebt al ne vent@Nahrtent ligt gij mij nu lompweg te bedriegen op een openbaar forum?

Klopt: https://www.beyondgaming.be/threads/herinneringen-9legacy.1306/page-2#post-34063Gij hebt al ne vent![]()
Groot gelijk @Tha_nOn, laat uw plek als leading lady van dit forum niet ingepalmd worden door een of andere dikkenek uit het kortrijkse.
En tag nu eens de man waarmee je getrouwd bent

Oei oei zo zuur zegGroot gelijk @Tha_nOn, laat uw plek als leading lady van dit forum niet ingepalmd worden door een of andere dikkenek uit het kortrijkse.