Het grote BeyondGaming Dating topic

kwas sarcastisch
Ik denk dat ge Jonas ook een beetje verkeerd interpreteert. Hij zegt dat omdat ik al getrouwd ben (en dus geen aandacht meer nodig heb). Of omdat ik hier zit en duidelijk herkenbaar ben als vrouw en daardoor al een stortvloed van aandacht krijg van het beste wat het internet te bieden heeft...

het beste wat het internet te bieden heeft...

5d6A.gif

Ik denk dat ge Jonas ook een beetje verkeerd interpreteert. Hij zegt dat omdat ik al getrouwd ben (en dus geen aandacht meer nodig heb). Of omdat ik hier zit en duidelijk herkenbaar ben als vrouw en daardoor al een stortvloed van aandacht krijg van het beste wat het internet te bieden heeft...
Iedereen weet toch dat BG enkel leden heeft die behoren tot Flanders Finest.

Na een jaar single ben ik opnieuw actief op Tinder.
Voldoende matches, maar ik vind het vaak vermoeiend om een interessant gesprek te voeren.
Ligt dat aan mij? Tuurlijk, in corona tijden ben ik niet de meest interessante persoon.
Maar in de jaren heb ik ook geleerd dat sommige vrouwen verschrikkelijk saai kunnen zijn. In het begin gaf ik steeds mezelf de schuld wanneer de gesprekken nergens naar toe gingen.
In ieder geval is het leuker om iemand in het echt te ontmoeten dan op artificiële Tinder.

Hoe mensen in Belgie een ONS vinden via Tinder is me een raadsel (niet dat ik hiernaar op zoek ben. Het zou me toch niet lukken.). Ik heb het gevoel dat vrouwen zeer gesloten zijn tov onze buurlanden.

tinder is heel vermoeiend. heel vaak de indruk dat alles kwa gesprekken van 1 kant moet komen.
als ze na 3 antwoorden weinig moeite doen is het bij mij toch ook al gedaan met de effort.

tinder is heel vermoeiend. heel vaak de indruk dat alles kwa gesprekken van 1 kant moet komen.
als ze na 3 antwoorden weinig moeite doen is het bij mij toch ook al gedaan met de effort.
Dat gevoel heb ik ook MAAAAR waarschijnlijk hebben vrouwen tientallen matchen en is het ook vermoeiend voor hun telkens de energie in te steken.
Ik had dat indertijd bij de speeddates ook, bij het eerste gesprek allemaal cava maar na 15 gesprekken staat uw kop op ontploffen
Zo zal het zijn op Tinder ook (voor de vrouwen dan)

Hoe mensen in Belgie een ONS vinden via Tinder is me een raadsel (niet dat ik hiernaar op zoek ben. Het zou me toch niet lukken.). Ik heb het gevoel dat vrouwen zeer gesloten zijn tov onze buurlanden.
dat moet je aan nahrie vragen

Terug
Bovenaan