Zubrowka
Well-known member
ik zou hem, per aangetekend schrijven, je mening overbrengen.Doe ik ook ni, zei gewoon dat ik het vrij rap vind hij is vrij om te doen en te laten wat hij wilt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou hem, per aangetekend schrijven, je mening overbrengen.Doe ik ook ni, zei gewoon dat ik het vrij rap vind hij is vrij om te doen en te laten wat hij wilt.

Dat is omdat hij zelf het lef niet zou hebben om zoiets te doenIs toch een beetje raar om anderen ook te vragen naar hun mening hier...?
Nog is een update'ke...Kleine update na 3 weken terug app’en.
Bumble: Eerste twee weken totaal niets, daarna een stuk of 6 likes gekregen waarvan 3 matches. Een van de matches wilt graag afspreken maar ik ben iets minder enthousiast, en voor de rest blijft deze app ook heel stil.
Dan, op aanraden van een vriend eens Hinge geïnstalleerd, vroeger wel al eens gehad maar telkens na enkele dagen verwijderd omdat dit voornamelijk gebruikt wordt met internationale profielen in Brussel en het buitenland. Voornamelijk ook Engelstalig. Totaal verrast met 6 matches op een week tijd, waarvan twee heel toffe gesprekken. Enkel jammer dat de ene binnen een week terug weg is uit BE en de andere in Rotterdam woont. Mij net iets te ver.
Dan… De speeddate waarop ik me ‘per ongeluk’ had ingeschreven. De dag zelf absoluut geen zin in, want overtuigd dat dit toch niet mijn types gingen zijn en ik had nogal weinig energie. Uiteindelijk toch overtuigd door een vriendin om wel te gaan, aangezien ze zich zelf ook had ingeschreven en dit grappig ging worden. Mijn inschatting qua mannen was correct, namelijk de ene helft gladde palingen en de andere helft nogal het stereotype van ‘een nerd’. Qua vrouwen viel het beeld wel mee, de helft absoluut niet mijn type en de andere helft zag er ‘wel oké’ uit.
Tien vrouwen en veertien mannen, gelukkig maar, want zo was er ook tijd (als man) voor wat adempauze. Eerste gesprek verliep zeer vlot, daarna wat minder interessante gesprekken en daarna terug een paar vlotte gesprekken. Uiteindelijk was er 1 persoon in wie ik best wel interesse had, 2 personen die me niet direct een ideale match leken maar waar ik gerust nog wel eens iets mee wou gaan drinken, en 1 persoon die gewoon heel knap was voor wat fysieks. Geen idee of dit een wonder is maar ze hebben ook alle vier mij aangeduid en ben er uiteindelijk met 3 in gesprek/afspraak gepland. Het grappige is ook dat ze alle 3 aan mij hebben gevraagd om iets te gaan drinken en niet omgekeerd, wat een eer!
Dus overall een hele goeie ervaring, al zou ik er bij een eventuele tweede poging wel serieus wat tijd tussen laten want ik vond het ook zeer vermoeiend. Maar voor personen die zoals ik zouden twijfelen zou ik het nu toch ook eerder aanraden.
Ik heb nog nooit zoveel sexdates/fwb/one night stands gehad als de laatste weken/maanden, maar langs de andere kant me op liefdesvlak ook nog nooit zo eenzaam gevoeld als nu.

Pff dat is goed voor even imho, ik hield er een (letterlijkAls je op zoek bent naar liefde, kan ik je frustratie begrijpen, maar voor mij zou het een droom zijn om fwb's te hebben.![]()
) leeg gevoel aan over uiteindelijk. Eerste keuze: heel fijne afspraak mee gehad, waarbij ik merkte dat er eigenlijk heel veel raakvlakken waren. Maar ook merkte ik (nogal laat) dat ze wel subtiele hints liet vallen over het feit dat ze meer op zoek was naar iets casuals.
Als je er over nadenkt dan is als vrouw gewoon wat dating apps installeren voor elke soort dating interesse genoeg.Als vrouw is Tinder installeren normaal gezien genoeg.
Omdat Tinder eerder gemaakt is voor casualAls je er over nadenkt dan is als vrouw gewoon wat dating apps installeren voor elke soort dating interesse genoeg.
Waarom zou je als vrouw nog naar zo'n fysieke events stappen, als je het voor het kiezen hebt online?
Moet nog uit de kast komen.![]()
Jelle Cleymans over de reden waarom hij single blijft: “Ik zou ‘het spel’ niet kunnen laten”
In ‘Niks te zien’ op VRT heeft Jelle Cleymans (40) het over de reden waarom hij nog steeds single is en liever ook single blijft. “Ik vind het spel tussen man en vrouw zo fijn”, bekent hij. “Ik zou daartoe verleid worden, ook als ik iemand graag zie. In een relatie zou ik me dus schuldig voelen.”www.hln.be
"Ik zou het spel niet kunnen laten", dat is nu toch zo'n arrogante uitspraak?
Mocht hij, zoals ik, telkens het deksel op de neus krijgen bij de vrouwen, dan zou hij wel anders redeneren (en wat moeite doen om aan een deftig lief te geraken, zonder 'het spel' telkens te willen/moeten spelen).
Lol hij is een speler![]()
Jelle Cleymans over de reden waarom hij single blijft: “Ik zou ‘het spel’ niet kunnen laten”
In ‘Niks te zien’ op VRT heeft Jelle Cleymans (40) het over de reden waarom hij nog steeds single is en liever ook single blijft. “Ik vind het spel tussen man en vrouw zo fijn”, bekent hij. “Ik zou daartoe verleid worden, ook als ik iemand graag zie. In een relatie zou ik me dus schuldig voelen.”www.hln.be
"Ik zou het spel niet kunnen laten", dat is nu toch zo'n arrogante uitspraak?
Mocht hij, zoals ik, telkens het deksel op de neus krijgen bij de vrouwen, dan zou hij wel anders redeneren (en wat moeite doen om aan een deftig lief te geraken, zonder 'het spel' telkens te willen/moeten spelen).

Hij is een Biljartspeler en dat is = visfoto in het kwadraatLol hij is een speler
Letterlijk van het Engels vertaald player![]()

Vond ik ook heel bizar. Aan de hand van haar verhaal snapte ik dat ze nog niks serieus zocht, en leek me dat in haar geval ook best slim om een 'losse' periode te hebben. Maar waarom je dan aan een speeddate meedoet is mij ook een raadsel.Heel bizar om voor iets casual aan een betaalde speeddate mee te doen.
Als vrouw is Tinder installeren normaal gezien genoeg.
Uiteraard niet uitsluitend, maar ik ging er wel van uit dat de personen die daar naartoe gaan op zoek zijn naar iets serieus. Ook al heb ik met de andere match van die avond zelf ook wel gewoon in bed gedoken en duidelijk gemaakt dat het alleen casual is (voor het in bed duiken natuurlijk, ik ga nooit iemand voorliegen op dat vlak).Een speeddate avond is toch niet uitsluitend voor vaste relaties? Ik kan mij goed inbeelden dat een avondje gezellig (hopelijk) babbelen met verscheidene mannen niet alleen veel plezanter is dan heelder dagen op apps zitten chatten en scrollen maar ook een snelle(re) manier om een indruk te krijgen van iemand. Want ja, ook voor casual situaties kan dat belangrijk zijn
In het echt weet je veel sneller wat voor vlees je in de kuip hebt. Profielen op datingapps zeggen bitter weinig over iemand, het is hoogstens een eerste schifting. Je moet mekaar in het echt zien.dus ik zou ook denken dat je in dat geval als vrouw gewoon apps installeert en kunt kiezen uit uw 101 matches
Absoluut. Haha.In het echt weet je veel sneller wat voor vlees je in de kuip hebt. Profielen op datingapps zeggen bitter weinig over iemand, het is hoogstens een eerste schifting. Je moet mekaar in het echt zien.

In het echt weet je veel sneller wat voor vlees je in de kuip hebt. Profielen op datingapps zeggen bitter weinig over iemand, het is hoogstens een eerste schifting. Je moet mekaar in het echt zien.