Bij deze een update van mijn situatie, om hoop te geven aan de mensheid. Zoals iedereen zich nog kan herinneren heb ik met Nahtrent zijn sociaal experiment eentje opgeschaard, en die is tot op heden nog altijd blijven plakken ofzo

Voor diegene die niet kunnen volgen, vanaf hier kunt ge de succesvolle actie van De Geheime Trollgroep vzw beginnen lezen I guess:
https://www.beyondgaming.be/threads/het-grote-beyondgaming-dating-topic.1684/page-103#post-341207
Ook een beetje een update omdat ik van Nahtrent een paar weken geleden dat al een keer moest doen om Gua in haar gezicht te duwen dat ze niet altijd de waarheid in pacht heeft met haar levenswijsheden. Ik veronderstel dan dat het over deze post gaat. Al ben ik er niet 100% zeker van. Maar omdat Nahtrent met zijn experiment voor mij onrechtstreeks een wingman bro uit de duizend is geweest. Eer ik nu ook zijn wens, dus bij deze. En nog een extra tag voor
@Guazala voor als ze quote meldingen niet heeft aanstaan.
Ik ben net eens gaan kijken in mijn whatsapp, en wij hebben dus voor de eerste keer op 2 september elkaar gezien. Fast forward 3 maanden en een klets verder, en Sarah is nog steeds blijven plakken.
Ondertussen zijn er vele zatte avondjes gepasseerd, gekoppeld aan zwoele nachtjes. Met het ontbijt zit ge er wel redelijk boenk op voor het meeste van die avondjes. Ook heb ik ontdekt door de ochtende na die nachtjes, dat er zoiets bestaat als een eierkoker. Ik ben zelfs niet eens aan het zeveren. Dus een machien, dat voor u eieren kookt. Iets zoals een pot met kokend water, maar dan moet ge dat in den ellentriek steken, en timers opwetten, en water afmeten, gaatjes in die eieren maken, en mischien vergeet ik nog wel een stap. De definitie van problemen creeeren om dan de oplossing te verkopen, ik dacht dat shampoo al erg was. Maar ja, eierkoker dus he.
Eigenlijk hebben wij tot dit weekend het er nog nooit over gehad hoe en wat het nu is tussen ons. Buiten op hele zatte schele avonden, en dat was dan altijd super vaag. Het is voor zowel mij als haar niet zo makkelijk als zeinde twee mensen met enorme bindingsangst, anyhow fun fun fun, naar de mid 30 gaan met uw rugzak. Maar dat is een ander gegeven.
Het komt er op neer dat we het niet gaan definieeren op deze moment om het in ons hoofd een beetje beter te laten klikken. Echter hebben wij twee enorm grote sociale cirkels die dat natuurlijk grappig vinden om ons daar mee te jennen, dus wel fijn dat we daar eens onderling nuchter een goede babbel over hebben kunnen doen.
Het komt erop neer dat ik geen seks meer ga hebben met andere mensen, en vica versa. We niet willen dat de andere veranderd, en ik gewoon Polle blijft, en Sarah gewoon Sarah blijft. We gaan rekening met elkaar houden, maar we gaan niet veranderen voor elkaar, en blijven elks apart ook nog los ons goesting doen.
Volgende week ga ik voor de eerste keer haar vriendengroep zien, en die vriendengroep hebben ook allemaal hun nieuwe "aanhangsels" voor de eerste keer bij

. Ik kijk er wel naar uit iniedergeval.
Wij zitten op heel veel dingen op dezelfde golflengte. Ik kan echt mijzelf zijn en vica versa, wat we beiden niet perse bij heel veel mensen echt kunnen. En dat voelt wel goed, en het is heel zeldzaam dat ik dat op mijn leeftijd nog tegenkom.
Een echt grave griet met heel goeie humor, vorige week waren 'smorgens mijn buikspieren stijf van het lachen. Bij deze nog effe een seksistische opmerking er tegenaangooien, omdat ik de Polle blijf en soms eens tegen mensen hun schenen wil stampen. Maar voor mij hebben de meeste vrouwen niet echt goeie humor. En god wat is het leuk als ik er eentje tegenkom die altijd hillarisch is.
Soit het is een vrouw die ik heel hard ben beginnen apprecieeren en het is lang geleden dat ik met iemand mij nog zo heb geamuseerd, we zien wel hoe het verder evolueerd.
Wat ook mooi is, en dat is mss wel een aanrader tip voor sommige. Mij heeft het allesinds ongeloofelijk veel goed gedaan. Maar wij hebben nooit gecommuniceerd over whatsapp of internet. Wij spreken gewoon practisch af online of via berichten en that's it. Wij hebben elkaar echt leren kennen in het echte leven, en niet over IM. Beiden altijd een zeer sterk punt van gemaakt van in het begin.
En mijn god is dat echt een verademing, wat meestal zit IM daar in vastgeroest in de tijd van vandaag. En naar mijn gevoel is dat echt een ziekte van de moderne maatschappij en het moderne daten dat daar mee ingeweven zit.
Elkaar enkel leren kennen face to face heeft dit alles zoveel natuurlijker en aangenamer laten verlopen.
En nu nog mijn booty calls afbellen, en er gaat er eentje niet goed gezind zijn denk ik
TLDR: Laatste drie maanden zijn echt heel plezant geweest, en we zien wel.