Het grote BeyondGaming Dating topic

Naar aanleiding hiervan en de vorige posts: wat is jullie absolute afknapper die NIET standaard is?
Ik denk dat een slecht gebit, vreselijke lichaamshygiene, boertig of extreem oppervlakkig gedrag wel unaniem als afknapper kunnen geklasseerd worden.
Maar welke rare trekjes hebben jullie?
Leggings 🤭 en ohja, gebruikers van de term “kids”

Laatst bewerkt:

Dus JLo mag oprotten als ze zo passeert? 😜
Dan had je beter gestopt bij de zoon (de oudste én gehoorzaamte 😛), dan is er geen meervoud nodig!
Ik moet inderdaad streng zijn! 🧐
En tot nu toe knap ik al af op het gebruik van “kids” voor hun eigen kinderen, nog voor ze naar die van mij kunnen verwijzen met die term.
En een leven zonder mijn prinsesje was sowieso niet compleet! Eenvoudiger wel.

Ik moet inderdaad streng zijn! 🧐
En tot nu toe knap ik al af op het gebruik van “kids” voor hun eigen kinderen, nog voor ze naar die van mij kunnen verwijzen met die term.
En een leven zonder mijn prinsesje was sowieso niet compleet! Eenvoudiger wel.
Ieuw, dat klopt inderdaad al helemaal niet, ik dacht dat mensen (vooral kinderloze, jeugdige hippe hipsters) dat enkel gebruikten om die van anderen te benoemen 🙈

3 weken tinder, samengevat:
- 1 zeer vlot gesprek, date was gepland. Op het laatste moment afgeblazen, sindsdien amper nog iet gezegd
- 1 minder vlot gesprek (die antwoord alleen als ze zat is denk ik) , maar ziet er mij echt een topper uit. Helaas moeilijk vat op te krijgen.
- 1 zeer vlot gesprek, wil ook afspreken maar ik heb daar een 'meh' gevoel bij. Qua uiterlijk minder mijn type dan de eerste foto's doen uitschijnen want op facebook staan er pakje meer & qua karakter kan die mijne levensstijl niet aan denk ik. Ongetwijfeld zeer lieve & zorgzame enzovoort. Maar bij mij moet het wat meer rock & roll zijn.
- 1 semi vlot gesprek, mama met 2 kindjes & arts. Dus die heeft gewoon amper tijd om te chatten. Start gesprek is nog recent, zal die wel zo snel mogelijk eens uitnodigen. Zien of die erop in gaat

- 8 gesprekken die stoppen na enkele zinnen.
- paar profielen die mij duidelijk te snel geswiped hebben en niet reageren (+ zijn ook out-of-my-league)
- enkele profielen waar ik niks naar stuur (of antwoord) want ik heb te snel geliked

Voila, bij deze de stand van zaken. Conclusie: nog niet van het straat & nog steeds blauw ballen
Welke Tinder is dat dan?

Gold, plus of platinum?

Ivm roken een afknapper. Hebben jullie ooit zelf gerookt?

Als ex-roker (15jaar tot ergens vooraan in de 20) vind ik daar weinig verkeerd aan...

Ivm roken een afknapper. Hebben jullie ooit zelf gerookt?

Als ex-roker (15jaar tot ergens vooraan in de 20) vind ik daar weinig verkeerd aan...
Yes and yes!
Ik vind het gigantisch stinken, en voor mij persoonlijk even marginaal als een carapils.
Toen wij rookten was dat ook de standaard he, als je de trein nam mocht je van geluk spreken als je uit de rook kon zitten, in den uitgang kwam je thuis met brandgaatjes in je kleren, zowel als leerling en als leerkracht heb ik nog gewoon op school mogen roken,... De tijden zijn veranderd, er zijn veel meer opties om je te laten begeleiden in je verslaving nu,...

Terug
Bovenaan