Het grote BeyondGaming Dating topic

Idd net ff opgezocht.
Pijnlijk dat ge mijn kennis niet vertrouwt. :S

Mensen zijn serieus beginnen krimpen door over te schakelen van jagers-verzamelaars naar landbouwers (veel monotoner voedingspatroon met serieuze vitaminetekorten) en dat is pas na de industriële revolutie rechtgezet.

Vanwaar die adoratie voor heel grote mannen?

Of is dat zoals borsten voor mannen?
Yes, nagel op de kop!
Voor sommige maakt het geen hol uit, zolang er maer tieten zijn, andere zijn heel precies in hun voorkeur voor een bepaalde cup of vorm.
Idem met vrouwen wanneer het op de lengte aan komt. De ene wil gewoon dat hij (al dan niet met hakken aan) groter is en daarmee klaar, de ander heeft een minimumlengte nodig om aangetrokken te worden tot iemand.

Persoonlijk prefereer ik een man zonder hakken 😜

Volgens mij was je toch al getrouwd, nee?
Nu niet gulzig zijn hoor.:nono:
Kijk als je voor 2de man gaat dan wil ik ook.:shy:
Mijn man is ook net geen 1m90 dus ja, moet kunnen toch.
Was, als in verleden tijd als in gelukkig gescheiden 😁
Hij was "tenslotte maar" 1m86 en ne keer tram vier komt, volgt de krimp 😝

't Is goed jongens, stop maar, sebiet krijg ik nog complexen over dingen waar ik niet eens wist dat ge er complexen over kon hebben.

't Is goed jongens, stop maar, sebiet krijg ik nog complexen over dingen waar ik niet eens wist dat ge er complexen over kon hebben.
Je weet dat je steeds bij ons terecht kan voor een eerlijke opinie en constructieve feedback he.

Naar aanleiding hiervan en de vorige posts: wat is jullie absolute afknapper die NIET standaard is?
Ik denk dat een slecht gebit, vreselijke lichaamshygiene, boertig of extreem oppervlakkig gedrag wel unaniem als afknapper kunnen geklasseerd worden.
Maar welke rare trekjes hebben jullie?

Terug
Bovenaan