Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Napoleon had wel zijn tijd mee, toen waren de mensen gewoon wat kleiner.
Idd net ff opgezocht.Inmiddels weten we dat Napoleon helemaal niet zo klein was: 1,67 of 1,68 meter. Dat is niet ondermaats vergeleken met de gemiddelde negentiende-eeuwse lengte van 1,69 meter.
Pijnlijk dat ge mijn kennis niet vertrouwt.Idd net ff opgezocht.

hé xanyana himalaya asl?Idd net ff opgezocht.
Lichaamslengte - Wikipedia
nl.wikipedia.org
1m82 is zelfs groter dan gemiddeld
Bon, valiezen gaan pakken se, ik emigreer naar Nederland!![]()
Yes, nagel op de kop!Vanwaar die adoratie voor heel grote mannen?
Of is dat zoals borsten voor mannen?

Ik heb als man echt geen voorkeur voor grote borsten.Vanwaar die adoratie voor heel grote mannen?
Of is dat zoals borsten voor mannen?
Ik heb als man echt geen voorkeur voor grote borsten.
same.Same zou het maar wat kortzichtig vinden om daarvoor iemand te laten vallen of geen interesse in te hebben.
Het is toch intussen algemeen geweten dat ze die zaken verzinnen. Ex-flairmedewerker heeft me dat eens verteld.Een getrouwde vrouw ontmoeten op een terras en toch uw nummer afgeven.....Hoe realistisch is dat verhaal?
Was, als in verleden tijd als in gelukkig gescheidenVolgens mij was je toch al getrouwd, nee?
Nu niet gulzig zijn hoor.
Kijk als je voor 2de man gaat dan wil ik ook.
Mijn man is ook net geen 1m90 dus ja, moet kunnen toch.

Een schone tepel is een vereiste!Ik heb een voorkeur voor mooie borsten, niet voor grote borsten.
Waar blijft die foto-topic!?Een schone tepel is een vereiste!
Je weet dat je steeds bij ons terecht kan voor een eerlijke opinie en constructieve feedback he.'t Is goed jongens, stop maar, sebiet krijg ik nog complexen over dingen waar ik niet eens wist dat ge er complexen over kon hebben.
Constructieve feedback over de vorm van iemand zijn tepelsJe weet dat je steeds bij ons terecht kan voor een eerlijke opinie en constructieve feedback he.

't Is goed jongens, stop maar, sebiet krijg ik nog complexen over dingen waar ik niet eens wist dat ge er complexen over kon hebben.