Googke
Well-known member
Ik kom ook wel van een tijd dat ik stotterde en dus praten uit de weg ging, uit angst om uitgelachen te worden. Uiteraard heb ik nu en dan wel ''schrik'' om te stamelen, en al zeker als ik een vreemde taal spreek.
Smalltalk zou ik vroeger nooit durven, laat staan met een vrouw. Alleen, zonder een gemeenschappelijke deler praten met iemand blijft iets waar ik aan moet werken. Op een feestje bv. zal ik zeggen dat het lang duurt om iets te bestellen en dan dat het er warm is.. of zo
.
Gelukkig is het nu allemaal veel en veel beter, met als gevolg dat ik zelf op een aantal groepsreizen ben geweest.
Wat wel een dooddoener is voor diegene die een lief zoeken: wees gelukkig alleen. Als we allemaal zo waren, dan waren we gauw uitgestorven.
Smalltalk zou ik vroeger nooit durven, laat staan met een vrouw. Alleen, zonder een gemeenschappelijke deler praten met iemand blijft iets waar ik aan moet werken. Op een feestje bv. zal ik zeggen dat het lang duurt om iets te bestellen en dan dat het er warm is.. of zo
.Gelukkig is het nu allemaal veel en veel beter, met als gevolg dat ik zelf op een aantal groepsreizen ben geweest.
Wat wel een dooddoener is voor diegene die een lief zoeken: wees gelukkig alleen. Als we allemaal zo waren, dan waren we gauw uitgestorven.

. Aangezien ik mijn "kans" gemist had, besloot ik ze op IG toe te voegen en er een gesprek mee te voeren. Is dat de beste manier? Uiteraard niet, maar dit was het enige dat ik nog kon ondernemen. Vrij snel aanvaardde ze mijn request en beantwoordde ze mijn bericht met de vraag hoe het ging etc. Aangezien ik geen chatter ben en liever voor real life ga, besloot ik om gewoon met de deur in huis te vallen en ze te vragen of ze zin had om eens een glas te gaan drinken... We zijn nu een dag later en nog steeds is het bericht "niet gelezen". Ik maak mezelf geen blaasjes wijs dat ze het bericht effectief niet gelezen heeft aangezien quasi iedereen constant zijn/haar gsm in zijn/haar handen houdt en er zoiets als pushmeldingen bestaat. Maar dan vraag ik me af waarom ze het bericht niet gewoon opent en me niet zegt dat er geen graten in ziet af te spreken? De kans dat ik ze nog tegenkom is zo goed als nihil.