Je vergeet nog 2 red flags voor vrouwen:
Onmannelijk & weinig zelfvertrouwen/onzeker
Nog een paar:
- verwachten ‘princess treatment’
“
A strong and independent, autonomous, adult woman wants you to treat her like she's your daughter... For nothing in return. You literally treat her like your child. And you're supposed to be repaid in "validation" according to the average feminist.... But we all know what this really means.... It's a glorified prostitute. Because sex is supposed to be the outcome of this dynamic for the man.”
- man moet ‘providen’. Aka onder de mom van “traditionele waarden” verwachten dat de man zorgt voor voor de vrouw en zijn financiën volledig ter beschikking stelt van de vrouw, terwijl de werkende (!) vrouw die minstens even veel geld verdient haar geld mag behouden en sparen, maar o wee als je begint over wat de vrouw zou moeten doen volgens diezelfde traditionele waarden. Éen van de zoveel dubbele standaarden en hypocrisie van dit type vrouwen.
- neemt zelf nooit initiatief want dat is voor de man, en geeft commentaar als de man iets voorstelt maar het zint haar niet.
* o dave, wat staat er vandaag op de planning? Ik verveel me
# oh my love susan, heb je een idee / voorstel?
* dave, hoe durf je dat te vragen, de man moet initiatief nemen
# oké susan, laten we naar dit restaurant gaan
* dave, ben je serieus? Je wil me brengen naar DIT restaurant? Ziet er niet goed uit
# oei oké susan, wat dacht je van deze?
* nee dave… -grote zucht-…
# susan, waarom stel jij dan niets voor?
* wow dave, je bent niet mannelijk en verwacht dat de vrouw leiding neemt!
Voor zij die het afvragen, ja dit type vrouwen bestaan echt, meer als je zou denken, en ik heb er destijds mee gedate en uitgemaakt na dit type onzin.