Het grote BeyondGaming Dating topic

Rode vlaggen

Voor mannen:
- Enkel gezichtsfoto's op fb
- Overgewicht
- Niet z'n type
- Enz...

Voor vrouwen:
- Manipulator / emotionele misbruiker / narcist
- Woont nog bij de ouders op z'n 30
- Geen vaste job
- Gamer
- Alcoholisch
- Drugsgebruiker

Als vrouwen mannen enkel op basis van uiterlijk zouden kiezen, zouden er geen miljarden mensen op aarde leven.

/s m'n vriendin

Laatst bewerkt:
Maar de reacties komen op een post van iemand die zegt dat het leuk was met zijn date maar hij ze niet aantrekkelijk vind ivm haar gewicht. Staat dat gelijk aan 'iemand huilt uit dat haar dates op niet uitdraaien'? Vindt gij de reacties die er al geweest zijn ok/normaal?

En zélfs als er hier iemand komt posten dat daten maar niet lijkt te lukken en dik is, dan moet ge daar toch niet zo op reageren? Dat gij niet geïntereseerd zijt en het ongezond vindt overkomen geeft u toch geen vrijgeleide om te beslissen dat dat voor iedereen zo is én dat dat ook nog eens tegen iemand moet gezegd worden - die zelf ook wel weet hoe die er uit ziet.

De vraag was trouwens wel oké, maar een beetje vreemd imo: als ge iemand niet aantrekklijk vindt omdat haar ogen te ver uit elkaar staan gaat ge ze dat toch ook niet zeggen? dan houdt ge het gewoon bij: het was superleuk maar ik voel niet echt een romantische klik @Jipser , en als je vriendschappelijk wil blijven afspreken kan je dat er ook gewoon bijzetten.
maar dat de rest wat punten wil komen scoren met de BG vriendjes door te lachen met dikke vrouwen die willen daten ... ook niet heel aantrekkelijk
Ik heb niet alles gelezen, enkel de post waarop ik reageerde, dus heb de andere reacties niet gelezen.
Ik beslis niet dat het voor iedereen zo is, maar ik geloof zeer sterk dat het merendeel der mensch naar rechts (of links?) swiped als het lichaam al op 300lbs staat op 26 jarige leeftijd. Dat is lullig, maar ik geloof dat wel.
Mijn vriendin is zelf trouwens +85kg dus geen onrealistisch model figuur, maar ik vind haar de aantrekkelijkste vrouw omdat ze leuk is. Moest ze morgen 50kg extra wegen zou ik er ook bij blijven.
Ik zeg niet dat da geen toffe mensen kunnen zijn en nie kunnen daten, maar uw figuur verstoppen is not done.. daar zijn echt al veel dates op afgesprongen, zo'n verhalen hoor je constant.
Ik heb er bewust bijgezet dat er ook mensen zijn die er niet aan kunnen doen (suikerziekte bv), maar je hebt er ook veel die niet willen. En dan zeuren over hun gewicht.

Mijn standpunt vertrekt trouwens vanuit de vleeskeuring die online daten nu eenmaal is. In het echt maak je meer kans om meteen te stralen met een leuke persoonlijkheid.
Voor mij hangt dat toch zeker voor 90% samen met gezicht en uitstraling (als we het dan louter over uiterlijk hebben). Gewicht is toch 1 van die dingen die relatief makkelijk kunnen weggewerkt worden moest dat echt een breekpunt blijken.

Een pompbaksmoel met daaronder een heet lijf zou ik het veel moeilijker mee hebben. En ook dat is dan weer relatief.
Mja, relatief makkelijk weggewerkt vind ik al een stevige stelling.

"Hoi naam van date ,
Het was zeker een toffe date, leuk om nog zo eens oude verhalen boven te halen! :)
Ik merkte alleen dat de klik voor mij niet helemaal aanwezig was op romantisch vlak. Je bent een toffe vrouw, maar ik voel niet dat dit iets voor de lange termijn is. Ik wil daar eerlijk over zijn en kort op de bal spelen. Dankjewel in elk geval voor de fijne babbel en avond en mss tot hoors. "

Zoiets? 👍
Dit dus.

Het hatelijkste vond ik vroeger altijd wanneer ik helemaal geen enkele reactie terug kreeg. Letterlijk een akelige *radio stilte* na een date.

Een berichtje versturen: "Hey het was leuk hé!" *Stilte*
Een beetje later: "Wanneer spreken we nog eens af?" *Stilte*
2 weken later: "Hey laat je nog iets weten aub?" *Stilte*.

Voor mij hangt dat toch zeker voor 90% samen met gezicht en uitstraling (als we het dan louter over uiterlijk hebben). Gewicht is toch 1 van die dingen die relatief makkelijk kunnen weggewerkt worden moest dat echt een breekpunt blijken.

Een pompbaksmoel met daaronder een heet lijf zou ik het veel moeilijker mee hebben. En ook dat is dan weer relatief.

Uiteraard, beetje minder eten (want, Ieder pondje gaat door het mondje!) en een beetje meer bewegen en de kilo's vliegen er vanzelf vanaf!

Sommigen vergeten toch echt dat er ook medische oorzaken kunnen liggen aan overgewicht en het , jammergenoeg, allemaal niet zo simpel is. Voor vrouwen is PCOS zo wel een typische ongekende aandoening die veel ongemakken (vruchtbaarheidsproblemen, overgewicht,...) met zich meebrengt en waar het diagnostiseren op zich soms al een uitdaging is.

Uiteraard, beetje minder eten (want, Ieder pondje gaat door het mondje!) en een beetje meer bewegen en de kilo's vliegen er vanzelf vanaf!

Sommigen vergeten toch echt dat er ook medische oorzaken kunnen liggen aan overgewicht en het , jammergenoeg, allemaal niet zo simpel is. Voor vrouwen is PCOS zo wel een typische ongekende aandoening die veel ongemakken (vruchtbaarheidsproblemen, overgewicht,...) met zich meebrengt en waar het diagnostiseren op zich soms al een uitdaging is.
Ja OK, maar laten we een beetje eerlijk zijn. Meeste overwicht is gewoon omwille van voeding/beweging die beter kan hè.

Ja OK, maar laten we een beetje eerlijk zijn. Meeste overwicht is gewoon omwille van voeding/beweging die beter kan hè.
Gho ja net zoals een master halen gewoon studeren is. Echter zijn er veel meer externe factoren die ervoor zorgen dat het niet gewoon voeding/beweging is.

Veel marketing voor ongezonde voeding, te druk om zelf eten klaar te maken, het belang van gezonde voeding niet meekrijgen,....

Idem voor beweging, het niet fijn vinden, nooit hierin gestimuleerd worden, lichamelijke klachten waardoor een aantal sporten niet mogelijk zijn, combinatie met gezin en werk waardoor er geen tijd/energie is om nog extra te bewegen enz...

Dit dus.

Het hatelijkste vond ik vroeger altijd wanneer ik helemaal geen enkele reactie terug kreeg. Letterlijk een akelige *radio stilte* na een date.

Jup, herkenbaar.

Zeer frustrerend.

Dit dus.

Als ik na het eerste berichtje niets terugkrijg, dan weet ik het ook wel. Volgende.

Dikke mensen (echt dik, niet thick of mollig) zijn zelden aantrekkelijk laten we die olifant in de antiekwinkel wel even benoemen.
En dat komt niet alleen door het lichaam en de bijhorende uitslag of huid die er niet uit ziet. Je laat dan al snel zien dat je prioriteiten niet liggen bij gezondheid of een actieve levensstijl.
Uiteraard kan die persoon er niet altijd aan doen, maar dikwijls ook wel.

Dat die gaat daten en daarna huilt op sociale media omdat haar dates op niets uitdraaien (enkel gezicht foto) is volledig haar verantwoordelijkheid.

Also, halfgod represent hier.

Je hebt sommige dikke vrouwen die echt een schoon gezicht hebben. Ik denk dan altijd van wat een weggegooid potentieel.

Maar het is niet altijd uiterlijk maar ook alle dingen die erbij komen kijken. Ik kan dit zeggen als iemand die vroeger echt dik was en dan praten we over 130 kg+.

Als ik al die zever zie van body positivity, dat is gewoon een uitvlucht om niet uw eigen gewicht in handen te nemen.

En ik snap ook niet waarom dikke vrouwen klagen op sociale media omdat ze niemand vinden omdat ze dik zijn. De oplossing is heel simpel en dat is gewoon afvallen en opgelost. Mannen kunnen niet groeien maar vrouwen en mannen kunnen gerust afvallen.

Maar klagen en zeggen dat ze 100% gelukkig zijn dat ze zwaarlijvig zijn is makkelijker dan gezond eten en sporten.

Het is wat het is.

Jup, herkenbaar.

Zeer frustrerend.
Ik stuur bijna nooit zelf het eerste bericht, zowel voor de eerste online conversatie als na de eerste date in real life. Pas als ze zelf eerst stuurt, weet je dat ze echt geïnteresseerd is. De rest is verspeelde moeite. Als je doet uitschijnen (al dan niet gemeend) dat het je niets kan schelen, komen ze als vliegen op je af. Een beetje "gezonde" arrogantie werkt wel.

Amaai nochtans veel vrouwen die weigeren eerst te sturen

Zelfs op bumble waar dat de bedoeling is :rofl:
Dat zijn vaak de aandachtszoeksters of je bent gewoon minder interessant dan 1 van hun andere matches. Vrouwen (al dan niet lelijk) krijgen honderden berichten in tegenstelling tot de gemiddelde man.

Amaai nochtans veel vrouwen die weigeren eerst te sturen

Zelfs op bumble waar dat de bedoeling is :rofl:
Ik kwam hier om exact hetzelfde te zeggen.
Sinds een dag of 3 nog eens Bumble geinstalleerd. Ik heb 8 matches (jawel). Ééntje heeft het direct verwijderd. Twee die niets hebben gestuurd en weg. En nu zitten er nog 5 op ´pending´ waarvan ik nu al weet dat die niks gaan sturen. Wat een klucht eigenlijk.

Rode vlaggen

Voor mannen:
- Enkel gezichtsfoto's op fb
- Overgewicht
- Niet z'n type
- Enz...

Voor vrouwen:
- Manipulator / emotionele misbruiker / narcist
- Woont nog bij de ouders op z'n 30
- Geen vaste job
- Gamer
- Alcoholisch
- Drugsgebruiker

Als vrouwen mannen enkel op basis van uiterlijk zouden kiezen, zouden er geen miljarden mensen op aarde leven.

/s m'n vriendin

Je vergeet nog 2 red flags voor vrouwen:
Onmannelijk & weinig zelfvertrouwen/onzeker

De gamende narcist die nog thuis woont en zijn dagelijks jupke opdrinkt terwijl hij nieuwe rokjes past, maakt geen schijn van kans.

Je vergeet nog 2 red flags voor vrouwen:
Onmannelijk & weinig zelfvertrouwen/onzeker
Nog een paar:
- verwachten ‘princess treatment’
A strong and independent, autonomous, adult woman wants you to treat her like she's your daughter... For nothing in return. You literally treat her like your child. And you're supposed to be repaid in "validation" according to the average feminist.... But we all know what this really means.... It's a glorified prostitute. Because sex is supposed to be the outcome of this dynamic for the man.”

- man moet ‘providen’. Aka onder de mom van “traditionele waarden” verwachten dat de man zorgt voor voor de vrouw en zijn financiën volledig ter beschikking stelt van de vrouw, terwijl de werkende (!) vrouw die minstens even veel geld verdient haar geld mag behouden en sparen, maar o wee als je begint over wat de vrouw zou moeten doen volgens diezelfde traditionele waarden. Éen van de zoveel dubbele standaarden en hypocrisie van dit type vrouwen.

- neemt zelf nooit initiatief want dat is voor de man, en geeft commentaar als de man iets voorstelt maar het zint haar niet.
* o dave, wat staat er vandaag op de planning? Ik verveel me
# oh my love susan, heb je een idee / voorstel?
* dave, hoe durf je dat te vragen, de man moet initiatief nemen
# oké susan, laten we naar dit restaurant gaan
* dave, ben je serieus? Je wil me brengen naar DIT restaurant? Ziet er niet goed uit
# oei oké susan, wat dacht je van deze?
* nee dave… -grote zucht-…
# susan, waarom stel jij dan niets voor?
* wow dave, je bent niet mannelijk en verwacht dat de vrouw leiding neemt!

Voor zij die het afvragen, ja dit type vrouwen bestaan echt, meer als je zou denken, en ik heb er destijds mee gedate en uitgemaakt na dit type onzin.

Laatst bewerkt:
Jongens, kijk eens wat minder "incels die zich in de slachtofferrol wentelen"-filmkes op youtube/tiktok/... Dit soort houding naar vrouwen toe straal je uit op dates en is totaal niet aantrekkelijk.

Nog een paar:
- verwachten ‘princess treatment’
A strong and independent, autonomous, adult woman wants you to treat her like she's your daughter... For nothing in return. You literally treat her like your child. And you're supposed to be repaid in "validation" according to the average feminist.... But we all know what this really means.... It's a glorified prostitute. Because sex is supposed to be the outcome of this dynamic for the man.”

- man moet ‘providen’. Aka onder de mom van “traditionele waarden” verwachten dat de man zorgt voor voor de vrouw en zijn financiën volledig ter beschikking stelt van de vrouw, terwijl de werkende (!) vrouw die minstens even veel geld verdient haar geld mag behouden en sparen, maar o wee als je begint over wat de vrouw zou moeten doen volgens diezelfde traditionele waarden. Éen van de zoveel dubbele standaarden en hypocrisie van dit type vrouwen.

- neemt zelf nooit initiatief want dat is voor de man, en geeft commentaar als de man iets voorstelt maar het zint haar niet.
* o dave, wat staat er vandaag op de planning? Ik verveel me
# oh my love susan, heb je een idee / voorstel?
* dave, hoe durf je dat te vragen, de man moet initiatief nemen
# oké susan, laten we naar dit restaurant gaan
* dave, ben je serieus? Je wil me brengen naar DIT restaurant? Ziet er niet goed uit
# oei oké susan, wat dacht je van deze?
* nee dave… -grote zucht-…
# susan, waarom stel jij dan niets voor?
* wow dave, je bent niet mannelijk en verwacht dat de vrouw leiding neemt!

Voor zij die het afvragen, ja dit type vrouwen bestaan echt, meer als je zou denken, en ik heb er destijds mee gedate en uitgemaakt na dit type onzin.

Ja, dat zal wel.
Er bestaan ook mannen die aan de lopende band hun vriendin bedriegen en ze rammel geven maar dat maakt niet de overgrote meerderheid van de mannen uit net zoals dit type vrouw ook zeker geen meerderheid is.

Terug
Bovenaan