Het grote BeyondGaming Dating topic

Er is een ex-collega van mij die ooit voorstellen heeft gedaan. Op zich wou ik er wel op ingaan, maar omdat ik er 100% zeker van was dat dit ging uitkomen maar niet gedaan.

Nu post die de laatste dagen wat lingerie foto´s en godnondeju, wat heb ik nu spijt! Wat een milf seg. Misschien ooit...

Lezen jullie nu allemaal over het vetgedrukte heen?

Pijpen of PIV-seks met condoom is echt wel anders, imo. Pijpen met condoom is echt niet zo fijn, PIV met condoom voel je als vrouw weinig verschil.

Het soort vrouwen dat al vanaf de eerste keer met de mond vooruit op de dick van de eerste de beste gast vliegt, zijn wellicht ook hetzelfde soort vrouwen die het ook daarnaast niet nauw nemen met condooms en soa's.
Dat is toch vaak iets dat de gemiddelde vrouw (nog) niet doet op de eerste dance with no pants. Dat is toch nog net iets intiemer dan good 'ol "PIV".

Zeg, wat zeggen jullie eigenlijk als jullie een leuke dame of heer zien en een praatje willen maken? Van de week naar een zomerbar geweest en op een ietwat rustig moment los een babbel geslagen met het barmeisje over of het druk was en weet ik veel wat. Was ook niet direct om te versieren, maar soms heb ik buien dat ik zin heb om te smalltalken. Op zich was ze qua uiterlijk leuk, want dat blijft natuurlijk het eerste wat we zien.

Liep eigenlijk wel smooth, m'n maat die even sociaal gehandicapt is op dat vlak keek nogal verbaasd toe en zei dat het goed was. Ik heb alweer zin om opnieuw naar die zomerbar te gaan.

Zeg, wat zeggen jullie eigenlijk als jullie een leuke dame of heer zien en een praatje willen maken? Van de week naar een zomerbar geweest en op een ietwat rustig moment los een babbel geslagen met het barmeisje over of het druk was en weet ik veel wat. Was ook niet direct om te versieren, maar soms heb ik buien dat ik zin heb om te smalltalken. Op zich was ze qua uiterlijk leuk, want dat blijft natuurlijk het eerste wat we zien.

Liep eigenlijk wel smooth, m'n maat die even sociaal gehandicapt is op dat vlak keek nogal verbaasd toe en zei dat het goed was. Ik heb alweer zin om opnieuw naar die zomerbar te gaan.
Dat lukt enkel als ik per ongeluk aan de praat geraak.

Voor de rest kom ik niet verder dan ´Heel hard nadenken wat ik ga zeggen, om dan op niks te komen, en uiteindelijk niks te zeggen'. Voordeel aan die tactiek is wel dat je geen blauwtje kunt lopen.

Is dat niet ergens de job van het barmeisje?

Dat lukt enkel als ik per ongeluk aan de praat geraak.

Voor de rest kom ik niet verder dan ´Heel hard nadenken wat ik ga zeggen, om dan op niks te komen, en uiteindelijk niks te zeggen'. Voordeel aan die tactiek is wel dat je geen blauwtje kunt lopen.
Nadeel is dan weer dat er ook niks potentieels tussen kan zitten dat wel lukt.

Ik durf door dingen als #metoo en Bart de pauw eigenlijk geen vrouwen meer aanspreken.

Ik wil niet de zoveelste "ambetante" man zijn die een praatje probeert te slaan met de knappe deerne die eigenlijk rustig van haar drankje wilt genieten.

Ik laat ze mij dus aanspreken maar dat is geen denderend success

Ik had de afgelopen twee maanden twee matches met telkens een transvrouw. Ik tel die niet echt mee als een succesvolle match, want daar ben ik niet naar op zoek. De reden waarom ik dan toch een like gegeven heb, is omdat ik meestal al op basis van de eerste foto heel snel rechts of links swipe en het daar blijkbaar nog niet zo duidelijk was dat het een transpersoon betrof.

Anyway, merken jullie ook op dat het gemakkelijk is om om dit soort profielen een match te hebben?

Zeg, wat zeggen jullie eigenlijk als jullie een leuke dame of heer zien en een praatje willen maken?
Niets, ik probeer oogcontact te maken en dan denk ik de rest van de avond wat ik zou zeggen en dan komt het er niet van en sluit de tent.

Op zich is het niet moeilijk want ik zie het 100x per week ook op mn feeds voorbij komen van kerels die random vrouwen aanspreken op straat of in bars maar mijn zelfbeeld is daar veel te laag voor.

Ooit in een drukke bar wel begonnen in de lijn van " het duurt hier eeuwen om een drankje te krijgen " en daar even kunnen op voort bouwen maar dan sla ik ook weer dicht.
Ik had de afgelopen twee maanden twee matches met telkens een transvrouw. Ik tel die niet echt mee als een succesvolle match, want daar ben ik niet naar op zoek. De reden waarom ik dan toch een like gegeven heb, is omdat ik meestal al op basis van de eerste foto heel snel rechts of links swipe en het daar blijkbaar nog niet zo duidelijk was dat het een transpersoon betrof.

Anyway, merken jullie ook op dat het gemakkelijk is om om dit soort profielen een match te hebben?
Op mijn vorige locatie kreeg ik die heel veel in mn likes binnen, idem met black women.
Maar beide doen voor mij niets.

Onlangs nog 2 gezien tijdens swipen en moet zeggen als ik niet cis woman zag in de "fine print" had ik het niet geweten, 1 daarvan was imo zelfs wel een 10/10.
Maarja if you know you know en dan stopt het bij mij qua interesse.

Ik had daar als single daar ook altijd moeite mee. Hoe meer ik nadenk over een goeie ijsbreker, hoe meer ik aan het twijfelen sla en uiteindelijk waag ik geen poging en laat het voor wat het is. Op die manier veel blauwtjes gelopen. Ik denk dat dat gewoon in je karakter moet zitten, je hebt mensen die met iedereen kunnen lullen en ik benijd dat soort mensen nog altijd.

Cis woman is niet gelijk aan transgender, hier klopt iets niet.
Klopt, geen idee hoe dat gebeurd is met swype typen maar zat ook in de bar en een hoop rakia diep dus ook niet nagechecked voor ik post.
Achja, karma omdat ik op het forum zat tijdens het drinken ipv rizz proberen te leggen in de bar.

Klopt, geen idee hoe dat gebeurd is met swype typen maar zat ook in de bar en een hoop rakia diep dus ook niet nagechecked voor ik post.
Achja, karma omdat ik op het forum zat tijdens het drinken ipv rizz proberen te leggen in de bar.
Sowieso dat!

Heb je die griet niet gezien die constant naar je aan het kijk was?

Ah nee want je zat op je phone,

Ja mannen, ik was gisterenavond op zo'n folkloristisch feestje, waar vooral jongere single vrouwen zo'n hoofdkransje maken van takken en bloemen, om dan wat cirkeldansjes te doen e.d. in groep rond een groot kampvuur, over een vuurmuurte te springen en dan uiteindelijk dat kransje in het water te smijten met hun wens voor het vinden van een goeie man.

De niet single vrouwen moeten dat in een boom smijten 😂

Volgend jaar opnieuw! Leuk om te doen met een date van ginder!

Amai boys, gisteren nog is een date gehad.
Iemand dat ik ken van vroeger die contact had opgenomen via FB. Ik vond dat altijd wel een sympathieke, maar niet echt mijn ding ofzo.

Nu, twee jaar nadat ik ze nog eens had gezien toch afgesproken, haar foto´s op FB tonen ook alleen maar haar gezicht (red flag!). Was het niet dat die meer dan 20 kilo is bijgekomen. De afspraak was heel tof, maar ik zou in nog geen jaren daar aangetrokken kunnen zijn. Nu net wakker geworden met een bericht dat ze het heel tof vond en ik weet niet wat ik moet antwoorden.

Terug
Bovenaan